Зразок роботи
ВСТУП
З наближенням парламентських чи президентських виборів усіма політичними силами і простими громадянами розпочинається пильне вивчення провідних політиків, їх партій, прагнень до перемоги. При виборі політичної партії, слід розуміти, що політичні та економічні ставки є доволі високі, і варто предметно розбиратися у тому, хто з наявних кандидатів зможе виправдати надії і сподівання народу. Тому питання формування іміджу політичного лідера є надзвичайно актуальним у наш час і являється дійсно головним завданням служб PR. Адже позитивний імідж політичних лідерів формує, у свою чергу, загальний політичний імідж країни на світовій арені.
Формування позитивного враження є запорукою успішності у всіх сферах життя. Епоха масової інформатизації та віртуалізації суспільства зумовила і розвиток PR-технологій і зараз уже важко знайти політичного лідера, який би не користувався послугами іміджмейкерів, спеціалістів у сфері PR. Для політиків вагоме значення відіграє їх імідж, адже це одна з найважливіших складових їх політичного успіху.
Сучасні умови політичної самоорганізації українського народу сприяють виникненню проблеми формування нової генерації високопрофесійної, патріотично налаштованої і по-європейски інтегративної еліти. Розширення обертів цього процесу зійшлося в часі з масовим поширенням Україною політичних технологій та методик сучасного PR, чим помітно активізувалося політичне життя, загострилася конкуренція між політичними силами. Тому актуальним на сьогодні є вивчення питань щодо формування іміджу політичного лідера як важливого завдання служби PR в Україні в період розбудови незалежної держави.
Проблему іміджу політичного лідера досліджували такі вчені як Антоненко В.Г., Бабкіна О.В., Бебик В.М., Бойко О.Д., Вегеш М.М., Волков В.В., Гиріна Т.С., Гриценко О.С., Денисюк С.Т., Дробінка І.Г., Дурдин Д.М., Коробов О.І., Королько В.Г., Комова М.В., Кукурудза О.М. та інші. У їхніх працях проаналізовано вплив політичного іміджу на успіх політиків, роботу служб PR у цьому напрямі та їх роль у створення позитивного політичного іміджу не лише окремих політиків, але і всієї країни в загальному.
Попри наявність численних досліджень у даній сфері, залишається низка невирішених проблемних аспектів, які потребують удосконалення та подальшого вивчення.
Метою даної дипломної роботи є дослідження процесу та особливостей створення іміджу політичного лідера, як важливого завдання служби PR.
Відповідно до мети були поставлені такі завдання:
- розглянути теоретичні основи створення іміджу політичного лідера;
- проаналізувати основні особливості створення іміджу українських політичних лідерів, зокрема президента Петра Порошенка;
- визначити проблематику створення іміджу політичного лідера та запропонувати шляхи їх вирішення;
- зробити висновки.
Предметом роботи є політичний імідж.
Об’єктом роботи являється політичний лідер України на даний час - Петро Порошенко.
Методичну базу дослідження складають методи збору, систематизації та аналізу даних. Зокрема такі:
- системний аналіз - для деталізації і розчленування об’єкта дослідження на окремі важливіші складові елементи;
- синтез - для узагальнення аспектів методики впровадження сформованого іміджу в політичну діяльність;
- аналогія - для дослідження відповідності вітчизняної та іноземної практики;
- абстрагування - для формування узагальнених висновків на основі системного аналізу і синтезу теорії й практики формування системи управління з використанням служби PR;
- конкретизація - для обґрунтування змісту іміджу політичного лідера;
- монографічний - для дослідження теоретичних розробок вітчизняних та іноземних вчених щодо створення іміджу політичного лідера як важливої функції служби PR.
Методи дослідження засновані на вивченні та конструктивному аналізі наукової літератури з проблеми курсової роботи.
Наукова новизна роботи полягає в розробці методики покращення та усунення недоліків у формуванні іміджу політичного лідера.
Практична значимість дослідження полягає в тому, що результати теоретичного дослідження можуть бути використані службами PR при формуванні іміджу політичного лідера в Україні.
Структура дипломної роботи зумовлена метою і завданнями дослідження, складається зі вступу, трьох розділів, що мають вісім підрозділів, висновків, списку використаних джерел (50 найменувань), додатків. Дана дипломна робота включає 10 рисунків, 2 таблиці, 3 додатки. Загальний обсяг роботи - 61 сторінка, з яких 54 - основний текст.
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТВОРЕННЯ ІМІДЖУ ПОЛІТИЧНОГО ЛІДЕРА
1.1. Поняття, роль та складові елементи іміджу політичного лідера
Насамперед варто розглянути поняття іміджу. Іміджем являється певний образ особи, яким включені як природні людські якості, так і спеціальні, штучно створені. Саме імідж ...
Звертайтесь. ел.пошта irenka@i.ua
Fb https://www.facebook.com/profile.php?id=100017248744751