0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Вплив соціальних цінностей на аудиторію через призму ефективності рекламної комунікації (ID:426744)

Тип роботи: магістерська
Сторінок: 99
Рік виконання: 2020
Вартість: 3000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ І. ЗАСОБИ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ У СИСТЕМІ СОЦІАЛЬНОГО ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ 1.1 Проблема формування соціальної активності громадянина в сучасному науковому дискурсі 1.2 Функції засобів масової інформації в процесі формування соціальної активності громадянина крізь призму соціальних цінностей 1.3 Аналіз соціальних інституція як осередків віртуалізації повсякденного рекламного споживання Висновки до першого розділу РОЗДІЛ 2. СОЦІАЛЬНІ ЦІННОСТІ ОСОБИСТОСТІ У МУЛЬТИМЕДІЙНОМУ РЕКЛАМНОМУ ПРОСТОРІ 2.1 Соціолінгвістичні засоби впливу у процесі формування громадської думки 2.2.Вплив реклами на формування соціальної активності громадянина. 2.3 Формування візуальної медіакультури особистості крізь призму рекламного бачення Висновки до другого розділу РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА НАВЧАЛЬНОГО КУРСУ «ОСНОВИ РЕКЛАМНОГО ПОДКАСТИНГУ», ДЛЯ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ СТУДЕНТСТВА 3.1. Огляд навчальних курсів, програм, тренінгів з рекламного подкастингу 3.2. Вимоги до розробки навчальної програми дисципліни 3.3 Навчальна програма з дисципліни «Онови рекламного подкастингу» Висновки до третього розділу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми. На сьогоднішній день суспільство знаходиться у процесі соціальних перетворень. Воно, фактично, розділене на дві частини, де одна – пропагує традиційно-ментальні цінності існування усталені роками; а інша створює нову реальність, використовуючи різноманітні інструменти її конструювання. Одним з таких інструментів є мас-медіа, які завжди формували та культивували цінності масової культури, задавали зразки ціннісної поведінки та впроваджували стереотипи мислення. Ця складна багаторівнева машина змінює шляхи свого впливу на споживача, залежно від інформаційних потреб останнього та прихованих завдань, притаманних для окремої медіапродукції. Нині існує велика кількість методологічних підходів до формування вдалого та ефективного рекламного звернення, що крізь медіа формують соціально активну позицію громадян, а також, низку цінностей. Як безпосередню категорію для дослідження, ми рекламний подкастинг як модну та потужну рекламну категорію, що здатна формувати соціальні цінності та відображати соціально активну позицію громадян. Варто наголосити, що актуальність обраної теми дослідження обумовлена також тим, що реклама ( а як окрема категорія – слоган до неї) реалізовує засадничу роль під час формування впливу на потенційних споживачів та перетворюється у невід’ємний елемент повідомлення, яке має полікод, тобто ґрунтується на декількох механізмах задіяння уваги та інформування.