0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Дослідження уваги людини і способи її привернення рекламою (реферат) (ID:532036)

Тип роботи: реферат
Сторінок: 10
Рік виконання: 2021
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
Вступ 1. Загальна характеристика уваги 2. Увага в процесі сприйняття рекламної комунікації Висновки Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Увага важлива і необхідна умова ефективності всіх видів діяльності. Оцінюючи роль уваги в психічній діяльності, слід згадати слова К.Д. Ушинського про те, що увага є тими дверима, через які проходить все, що входить у душу людини із зовнішнього світу. Увага - спрямованість і зосередженість свідомості на певному предметі, явищі чи діяльності. Під спрямованістю розуміють вибір об'єкту, а зосередженість на чомусь означає відвернення від усього, що не має відношення до цього об'єкту. Серед психічних явищ увага займає особливе місце: вона не є самостійним психічним процесом і не відноситься до властивостей особистості. В той же час увага завжди включена в практичну діяльність і в пізнавальні процеси, виражає інтереси, спрямованість особистості. Увага не може проявлятися поза іншими процесами. В залежності від характеру об'єкта, на який спрямована увага, розрізняють: зовнішню увагу спрямована на оточуючі предмети та явища внутрішню увагу спрямована на власні думки, почуття, переживання В корі великих півкуль проходять 2 процеси: збудження і гальмування. Коли людина уважна до чогось, це означає, що у неї в корі мозку виник осередок збудження. Решта ж ділянок мозку в цей час перебуває в стані гальмування. Це відбувається за законом індукції нервових процесів. Тому, людина, зосереджена на чомусь одному, нічого іншого в цей момент може не помічати.