0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

СПЕЦИФІКА РОЗРОБКИ РЕКЛАМНОЇ СТРАТЕГІЇ В INSTAGRAM (ID:899433)

Тип роботи: бакалаврська
Сторінок: 64
Рік виконання: 2023
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………………..3 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РЕКЛАМНОЇ СТРАТЕГІЇ................7 1.1. Сутнісні ознаки та види рекламних стратегій……………………………...7 1.2. Специфіка просування послуг в мережі instagram……………………....11 РОЗДІЛ 2 РОЗРОБКА РЕКЛАМНОЇ СТРАТЕГІЇ ДЛЯ СТОРІНКИ «ZEFIR.BROWS» В INSTAGRAM…………………………………………..17 2.1. Загальна характеристика сторінки, оцінка цільової аудиторії………….17 2.2 Головні завдання та цілі рекламної стратегії……………………………..18 2.3 Формування та реалізація стратегії та рекламної кампанії……………….23 ВИСНОВКИ…………………………………………………………………….38 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………41 ДОДАТКИ………………………………………………………………………44
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. Рекламна комунікація та рекламна стратегія є ключовими елементами будь-якої успішної рекламної кампанії. Вони дозволяють підтримувати взаємодію між брендом і споживачами, ефективно передавати повідомлення та залучати увагу аудиторії. У зв'язку зі швидким розвитком технологій та змінами в поведінці споживачів, необхідно постійно вдосконалювати рекламну стратегію, щоб ефективно привернути увагу цільової аудиторії та підвищити конкурентоспроможність компанії. За останні роки соціальні мережі значно змінили підхід до реклами, зокрема візуальні соцмережі, такі як Instagram, стали неабияким інструментом для просування брендів, продуктів та послуг, зокрема у сфері краси. Одним з найефективніших способів просування в Instagram є використання рекламних стратегій, спрямованих на залучення нових клієнтів та підтримку відданості наявних, у контексті сфери краси, однією з найпопулярніших послуг, котра цікавить людей, стала корекція брів. У зв'язку з цим, бровісти активно використовують Instagram як платформу для показу своєї роботи та залучення нових клієнтів. Але для досягнення максимальної ефективності, необхідно розробити стратегію просування в Instagram, яка б відповідала потребам бровіста та його аудиторії, що потребує наукового осмислення проблеми та актуалізує тему пропонованого дослідження. Відповідно до зазнченої актуальності ідея проєкту полягає в розробці рекламної стратегії в Instagram сторінки бровіста для підвищення обсягу продажів та залучення нових клієнтів. Реалізація проєкту передбачає зокрема: визначення унікальних переваг та особливостей бізнесу бровіста, які можуть бути використані для рекламної кампанії; аналіз конкурентів у цій ніші, їхніх рекламних стратегій та особливостей просування в Instagram; встановлення бюджету та вибір типів контенту та форматів 4 оголошень, які будуть найефективнішими для привернення уваги цільової аудиторії; розробку плану дій та чітких цілей рекламної стратегії на Instagramі; визначення показників успішності, які допоможуть відстежувати ефективність рекламної кампанії та вносити необхідні корективи. У результаті дослідження буде розроблена детальна рекламна стратегія, яка дозволить бровісту привернути більше клієнтів, збільшити свою популярність та отримати вищі продажі своїх послуг на Instagramі. Дана робота є актуальною та корисною для всіх, хто бажає розвивати свій бізнес у соціальних мережах та ефективно просувати свій бренд на цифровому ринку. У результаті розробки рекламної стратегії буде створено детальний план дій з конкретними рекомендаціями для покращення рекламної кампанії в Instagram. Окрім того, буде проаналізовано ефективність рекламної стратегії за певний період часу, щоб визначити її успішність та внести необхідні зміни для поліпшення результатів. Об’єкт дослідження – просування послуг в соціальній мережі Instagram. Предмет дослідження – рекламна стратегія як підгрунтя просування бренду Мета дослідження – вивчення сутнісних ознак та формулюванн основних принципів рекламної стратегії в мережі Instagram. Досягнення мети потребує вирішення таких завдань: • охарактеризувати сутнісні ознаки та види рекламних стратегій; • проаналізувати різні методи рекламування послуг в Instagram; • дослідити технології та інструменти, що допомагають збільшити ефективність рекламної кампанії на Instagram; • вивчити поведінку цільової аудиторії, яка найбільш зацікавлена в послугах бровіста та її характеристик (вік, стать, інтереси, рівень доходу тощо) в мережі; 5 • розробити та реалізувати рекламну стратегію, яка забезпечить бровісту успішну присутність в соцмережі. Практична значимість проєкту полягає у формулюванні конкретних рекомендацій щодо розробки рекламної стратегії для Instagram-сторінки бровіста, включаючи вибір цільової аудиторії, форматів та типів контенту, бюджету реклами та показників успішності. Дані рекомендації дозволять бровісту ефективно використовувати Instagram для просування свого бізнесу та збільшення продажів. Також, робота може бути корисною для інших фахівців зі сфери краси та бізнесу, які також прагнуть залучати клієнтів через Instagram. Джерельну базу дослідження складають праці С. Б. Розумей, І. В. Ніколаєнко, А. В. Долюк та ін. Так, у статті «Розроблення рекламної стратегії нового товару» [13] автори аналізують існуючі ринкові чинники впливу на розроблення рекламної стратегії, та використання рекламних стратегій сучасними підприємцями. Дослідження Ніколаєнко І.В. [13] присячене аналізу існуючих ринкових чинників впливу на розроблення рекламної стратегії: автор досліджує існуючі види реклами; визначає методи оцінювання ефективності реклами; обґрунтовує оптимальну кількість основних повідомлень для коректного зчитування реклами. Зокрема приділяє увагу розробці алгоритму створення рекламної стратегії товару-новинки задля ефективного просування продукції на ринок. У науковій роботі «Рекламна стратегія: теоретичні положення та класифікація» [17] Ястремська О. М. Поклонська Л.С. систематизують, аналізують та узагальнюють поняття «стратегія», «маркетингова стратегія», «комунікаційна стратегія» та «рекламна стратегія». Авторки детально описуюсь елементи рекламної стратегії та наводять їх класифікацію. О. Ф. Грищенко, А. Д. Нєшева [4] проаналізували існуючі підходи до трактування сутності поняття «соціальний медіа-маркетинг». сформулювали основні тенденції використання соціального медіа-маркетингу як складової 6 маркетингової стратегії підприємства. Визначено роль та функції фахівця з маркетингу в процесі використання соціальних медіа. Ілляшенко С.М. [5] дослідив та систематизовував сучасні технології та інструменти інтернет-маркетингу, визначив основні тенденції їх застосування і розвитку; уточнив категорійну базу й визнач склад основних елементів інтернет- маркетингу; наведені перспективи його розвитку. Кудіна А.В. [7] розглянула основні інструменти для просування fashion- брендів через соціальну мережу Instagram. Описано основні етапи для популяризації бренду у цій соціальній мережі, що включають: створення та налаштування акаунту, робота над контентом та просування. Узагальнюючи, варто відзначити, що незважаючи на стабільний інтерес вчених до маркетингових стратегій як таких, просування товарів на основі застосування інструментів інтернет-маркетингу, проблемі просування послуг в Instagram приділяється недостатня увага, що підкреслює актуальність дослідження. Методологічні засади дослідження: у даному дипломному проєкті будуть використані аналітичні та соціологічні методи дослідження, зокрема інтерв’ю з бровістом, опитування цільової аудиторії та аналіз статистичних даних щодо ефективності рекламних кампаній в Instagram. Всі ці методи дослідження допоможуть зрозуміти потреби та інтереси цільової аудиторії, а також виявити потенційні перешкоди та можливості для формування рекламної стратегії. Структурно робота складається зі вступу, 2 розділів, 5 підрозділів, висновків та списку використаних джерел із 17 найменувань, 9 додатків.