0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Автоматизація задач взаємовідносин із клієнтами в корпоративній інформаційній системі підприємства » (ID:1048056)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 30
Рік виконання: 2021
Вартість: 1500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП........................................................................................................5 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ АНАЛІЗУ ТА ПОСТАНОВКА ЗАДАЧІ .....7 1.1 Опис предметної області......................................................................7 1.2 Аналіз ринку існуючих систем............................................................8 1.3 Постановка задачі............................................................................... 10 2 ПРОЕКТУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ ........................... 12 2.1 Структурний аналіз бізнес-процесу .................................................. 12 3 РОЗРОБКА ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ ....................................... 14 3.1 Вибір програмного забезпечення та розробка системи.................... 14 3.2 Приклад реалізованої системи........................................................... 24 3.3 розрахунок ефективності системи..................................................... 25 ВИСНОВКИ ............................................................................................. 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ........................................... 34
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Етап побудови бізнес-процесів є одним із найважливіших при проектуванні та розробці автоматизованої системи, оскільки дозволяє правильно описати етапи функціонування системи та визначити можливі задачі та перепони. Загальний порядок функціонування CRM – системи є дуже простим[4]. Спочатку менеджер отримує інформацію про замовлення та перевіряє, чи є клієнт в базі. Якщо так, то обробити замовлення та повідомити клієнта про стан замовлення. Якщо він відсутній, то дані про клієнта заносяться до бази, далі – обробляється замовлення. Загальна схема функціонування системи представлена на рис.2.1. Крім цього, система має формувати акт про надання послуг та документ реалізації, що є важливим для бухгалтерії, створювати інформацію про співробітників, що уклали договори та відомості про них. Для наочного представлення функціонування бізнес-процесу побудуємо DFD – діаграму – модель проектування, графічне представлення «потоків» 13 даних в інформаційній системі. Вони є доповнення більш широких моделей проектування, проте дозволяють в стисненому вигляді представити та пояснити той документообіг та обмін інформацією, що існує в тому чи іншому процесі. Діаграми потоків даних (DFD) є основним засобом моделювання функціональних вимог проектованої системи[2]. З їх допомогою ці вимоги розбиваються на функціональні компоненти (процеси) і представляються у вигляді мережі, пов'язаної потоками даних. Головна мета таких засобів - продемонструвати, як кожен процес перетворить свої вхідні дані у вихідні, а також виявити відносини між цими процесами. На рис. 2.2 представлена декомпонована діаграма маркетингового відділу що реалізує виконання задач взаємовідносин з клієнтами.