0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ В МАРКЕТИНГУ (ID:19896)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 31
Рік виконання: 2011
Вартість: 90
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ І. Зміст інформаційної та аналітичної діяльності 1.2.Визначення поняття інформаційної діяльності 1.2.1. Напрями діяльності інформаційної діяльності 1.2.2. Види інформаційної діяльності 1.3. Визначення аналітичної діяльності 1.3.1. Зміст діяльності Розділ 2. Інформаційно-аналітичне забезпечення маркетингових досліджень 2.1. Поняття сутності, системи та функцій маркетингових досліджень 2.2. Аналіз документного забезпечення маркетингових досліджень Висновок Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову