0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Теорії масових комунікацій. Письмова та друкована комунікація,етапи становлення.» (ID:418229)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 42
Рік виконання: 2021
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи дослідження масових комунікацій 1.1. Сутність та етапи становлення масових комунікацій 1.2. Особливості розвитку письмової та друкованої комунікації РОЗДІЛ 2.Характерні риси та особливості теорій масових комунікацій 2.1. Специфіка та розвиток науки про масову комунікацію 2.2. Зіставний аналіз основних теорій масової комунікації РОЗДІЛ 3 . Актуальність та перспективи розвитку теорій масових комунікацій в умовах сьогодення Висновки Список використаної літератури Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1.ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ МАСОВИХ КОМУНІКАЦІЙ 1.1 Сутність та етапи становлення масових комунікацій Поняття «масова комунікація» виникло на початку ХХ ст. у США, автором якого був психолог Ч.Кулі. Термін «масова комунікація» вживається як у вітчизняній, так і в зарубіжній літературі неоднозначно, яким позначають три явища: а) процес передачі та поширення інформації на масову аудиторію; б) власне інформацію; в) засоби масової комунікації[11, с.35]. Більшість авторів, визначають поняття «масова комунікація» як, технічну форму комунікації, яка дозволяє швидко передавати інформацію публічно великій, різнорідній і об’єктивно без особистісній аудиторії. Проте є ряд науковців, які вважають, що масова комунікація - це процес передачі інформації, розповсюдження повідомлень серед чисельно великих та зосереджених у часі аудиторій за допомогою технічних засобів. Термін засоби масової комунікації - засоби масової комунікації, зустрічається в багатьох роботах з психології, журналістики, соціології. Проте більшість дослідників традиційно рідко звертаються до нього, віддаючи перевагу більш звичному аналогу – засоби масової інформації (засоби масової інформації). Але аналог цей не завжди точний, так як в терміні засоби масової інформації не відображені всі інформаційні відносини людей, які входять в широкий процес соціальної комунікації. Ряд дослідників розглядає засоби масової інформації як частину масової комунікації, іноді ототожнюючи ці поняття. Зокрема, в mass media німецький класик комунікативних досліджень Е. Ноель-Нойман бачить перш за все «односторонню, опосередковану публічну комунікацію». Вивчення засобів масової комунікації зосереджене на каналах передачі інформації, де кожен користувач є і джерелом і споживачем одночасно.