0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Моделювання роботи канцелярії з використанням консолідованих ресурсів документообігу засобами GPSS (опрацювання електронних звернень) (ID:70107)

Тип роботи: магістерська
Сторінок: 120
Рік виконання: 2014
Вартість: 3100
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1. Аналітичний огляд літературних та інших джерел 1.1. Теоретико-методологічне обґрунтування сутності управлінської діяльності на основі наукових праць 1.2. Методологія дослідження проблем імітаційного моделювання управлінської діяльності в наукових джерелах 1.3. Огляд веб-сайтів у сфері функціонування електронного урядування та роботи електронної приймальні 1.4. Висновки до розділу Розділ 2. Системний аналіз та обґрунтування проблеми 2.1. Системний аналіз об’єкту дослідження та предметної області 2.1.1. Дерево цілей для побудови імітаційної моделі системи 2.1.2. Побудова DFD процесу опрацювання електронних звернень канцелярією Львівської обласної ради 2.1.3. Побудова ERD процесу опрацювання електронних звернень канцелярією Львівської обласної ради 2.1.4. Побудова інформаційних моделей з використанням мови UML 2.2. Постановка та обґрунтування проблеми 2.3. Висновки до розділу Розділ 3. Методи та засоби вирішення проблеми 3.1. Вибір та обґрунтування методів розв’язання проблеми 3.2. Вибір та обґрунтування засобів розв’язання проблеми 3.3. Висновки до розділу Розділ 4. Практична реалізація 4.1. Описання реалізації завдання 4.2. Аналіз отриманих результатів 4.3. Висновки до розділу Висновки Література Анотація Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: