0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Моделювання інформаційної діяльності в державній установі (на прикладі Львівської обласної ради) (ID:70113)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 40
Рік виконання: 2013
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
Вступ Розділ 1. Аналіз діяльності органу місцевого самоврядування на прикладі Львівської обласної ради 1.1. Загальна характеристика діяльності Львівської обласної ради 1.2. Особливості документаційного забезпечення сектору канцелярії Львівської обласної ради Розділ 2. Моделювання систем управління інформаційної діяльності в державній установі (на прикладі реєстрації вхідних документів ЛОР) 2.1. Побудова інформаційних моделей за допомогою DFD та ERD 2.1.1. Побудова DFD реєстрації вхідних документів установи (на прикладі Львівської обласної ради) 2.1.2. Побудова ERD реєстрації вхідних документів установи (на прикладі Львівської обласної ради) 2.2. Побудова інформаційних моделей з використанням мови UML 2.2.1. Використання мови UML для побудови діаграм варіантів використання та діаграм класів 2.2.2. Використання мови UML для побудови діаграм станів та діаграм діяльності 2.2.3. Використання мови UML для побудови діаграм послідовностей та діаграм кооперацій 2.2.4. Використання мови UML для побудови діаграм компонентів та діаграми розгортання 2.2.5. Застосування діаграмних технік для виконання завдань по реінжинірингу бізнесу (IDEF0) Висновки Література
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Діловодство у ЛОР має технологічну структуру, головне завдання якої полягає у визначенні сукупності принципів, форм, методів, способів, операцій, етапів, за допомогою яких організаційна структура має забезпечувати реалізацію функціональної структури діловодства. Процес документообігу у ЛОР набуває самодостатнього характеру і вимагає власної системи управління. Загальна схема руху документів у ЛОР подана на рис. 2.2. У загальному обсязі управлінської роботи до 60-70 % займають операції з документами. Інформація, яка в них міститься, може бути використана тільки після проведення ряду діловодних операцій (фіксації, обробки, систематизації тощо).