0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Реклама як джерело інформаційного впливу (ID:85298)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 38
Рік виконання: 2015
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ РЕКЛАМИ ЯК ДЖЕРЕЛА ІНФОРМАЦІЙНОГО ВПЛИВУ НА ОСОБИСТІСТЬ 1.1. Зміст, складові та механізм інформаційного впливу на особистість 1.2. Особливості, джерела та механізм інформаційного впливу реклами РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СПОСОБІВ ТА НАСЛІДКІВ ІНФОРМАЦІЙНОГО ВПЛИВУ РЕКЛАМИ НА ОСОБИСТІСТЬ 2.1. Способи впливу рекламної інформації на формування бажаної поведінки особистості 2.2. Специфіка реакції особистості на інформаційний вплив рекламних продуктів ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову