0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Технологічний процес обслуговування та ремонт ходової частини ГАЗ-53 (ID:786429)

Тип роботи: інше
Сторінок: 12
Рік виконання: 2022
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ 1. Признaчення і технічнa хaрaктеристикa ходової частини ГАЗ-53..............3 2. Експлуaтaційні неспрaвнοсті, зοвнішні οзнaки їх прοяву, причини виникнення і спοсοби усунення. Технічне οбслугοвувaння...........................7 3. Мοжливі дефекти тa спрaцювaння детaлей, вузлів, технοлοгічний прοцес ремοнту ходової частини ГАЗ-53.........................................................................8 4. Οхοрοнa прaці тa безпекa життєдіяльнοсті.....................................................10 5. Виснοвοк................................................................................................................12 6. Списοк викοристaнοї літерaтури......................................................................13
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1. Признaчення і технічнa хaрaктеристикa ходової частини ГАЗ-53 Ходова частина автомобіля являє собою візок, що складається з рами, до якої за допомогою деталей підвіски прикріплені передній і задній мости з колесами. До ходової частини автомобіля належить остов, його мости, підвіска і колеса. Вантажні автомобілі мають рамний остов. До рами автомобіля кріплять всі його агрегати і вузли. Рама вантажного автомобіля ГАЗ-53 складається з двох поздовжніх балок швелерного перерізу, підсилених у середній частині і зв’язани між собою поперечинами і розкосами. Поперечини прикріплені до балок заклепками. Балки виготовляють зі сталі коритоподібного профілю змінного перерізу. До передніх поперечних балок кріплять двигун, до поздовжніх — кронштейни для кріплення ресор підвіски. До поздовжніх балок прикріплюють також кронштейни рульового механізму і кріплення кабіни. Кронштейн крил, паливного бака, акумуляторних батарей прикручують до рами на болтах. На кронштейнах передньої частини рами кріплять болтами буфер, а в середній її частині — кронштейн запасного колеса. На останній поперечині задньої частини рами встановлено буксирний пристрій. Рами автомобілів самоскидів і автомобілів-тягачів буксирного пристрою не мають. На рамах, які не мають буксирного пристрою, встановлені петлі, призначені тільки для короткочасного буксирування автомобіля, а не для роботи з причепом.