ЗАХИСТ ІНФОРМАЦІЇ І ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ (ID:876037)
Зміст
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ОСНОВИ ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ ТА ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ 5
1.1 Еволюція терміна "інформаційна безпека" та поняття конфіденційності 5
1.2 Цінність інформації 8
1.3 Канали поширення та витоку конфіденційної інформації 11
1.4 Загрози та система захисту конфіденційної інформації 15
РОЗДІЛ 2. ЗАХИСТ ІНФОРМАЦІЇ І ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ ПРИКЛАДІ ПІДПРИЄМСТВА MICROSOFT 18
2.1 Загальна характеристика компанії Microsoft 18
2.2 Способи захисту інформації та персональних даних компанією 20
2.3 Пропозиції щодо вдосконалення системи захисту інформації та персональних даних у компанії Microsoft 24
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 29
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 31
Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність дослідження. Цивільний кодекс передбачає, що фізична особа має право вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію. Не допускається збирання, зберігання, використання та поширення інформації про особисте життя фізичної особи без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Фізична особа, яка поширює інформацію, зобов'язана перевірити її достовірність. Фізична особа, яка поширює інформацію, отриману з офіційних джерел (інформація органів державної влади або органів місцевого самоврядування, звіти, стенограми тощо), не зобов'язана перевіряти її достовірність і не несе відповідальності у разі її спростування. Фізична особа, яка поширює інформацію, отриману з офіційних джерел, зобов'язана робити посилання на таке джерело.
Відповідно до Закону "Про захист персональних даних" персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована, суб'єкт персональних даних - фізична особа, персональні дані якої обробляються. Під згодою суб'єкта персональних даних слід розуміти добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання згоди на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу укласти угоду. У сфері електронної комерції згода суб'єкта персональних даних може бути надана під час реєстрації в інформаційно-телекомунікаційній системі суб'єкта електронної комерції шляхом проставлення відмітки про надання дозволу на обробку його персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, за умови, що така система не створює можливості обробки персональних даних до проставлення відмітки.
Мета дослідження – провести аналіз захисту інформації і персональних даних на підприємстві Microsoft.
Предмет дослідження – принципи аналізу та захисту інформації і персональних даних на підприємстві Microsoft.
Об’єкт дослідження – компанія Microsoft.
Завдання дослідження:
- дослідити еволюцію терміна "інформаційна безпека" та поняття конфіденційності;
- проаналізувати цінність інформації;
- дослідити канали поширення та витоку конфіденційної інформації;
- проаналізувати загрози та система захисту конфіденційної інформації;
- дослідити загальну характеристику компанії Microsoft;
- дослідити способи захисту інформації та персональних даних компанією;
- надати пропозиції щодо вдосконалення системи захисту інформації та персональних даних у компанії Microsoft.
Методи дослідження – аналіз, синтез, індукція, порівняння.
Структура дослідження – вступ, два розділи, висновки та список літератури.
Інші роботи з даної категорії: