0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Значення і зміст діяльності генеральних адвокатів для суду ЄС (ID:282015)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Міжнародне право
Сторінок: 18
Рік виконання: 2014
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
Вступ……………………………………………………………………………….3 1. Поняття та основні функції генеральних адвокатів у Суді ЄС……………...4 2. Особливості вибору та призначення на посаду генерального адвоката при Суді ЄС…………………………………………………………………………….7 3. Особливості статусу генеральних адвокатів………………………………..10 4. Приклади практичної ролі генеральних адвокатів при вирішенні справ Судом ЄС…………………………………………………………………………11 Висновки…………………………………………………………………………16 Список використаної літератури……………………………………………….18
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
. Поняття та основні функції генеральних адвокатів у Суді ЄС Генеральні адвокати - друга, додаткова категорія членів Суду - була введена за зразком судової системи Франції, де схожа посада існувала ще в Середньовіччі (avocaj general). Згідно абз. 2 ст. 222 Договору про ЄС «завдання генерального адвоката - діючи повністю неупереджено і незалежно, представляти у відкритому судовому засіданні мотивовані висновки у справах, внесеним на розгляд Суду» [1]. Генеральні адвокати являють собою феномен, який властивий системам континентального права, і полягає в тому, що представник уряду має бути присутнім у суді під час слухання справи, коли цього вимагають державні інтереси. У кримінальних справах це представництво уряду виконує державний обвинувач, який розпочинає справу проти обвинувачуваного в ім'я громадських інтересів. У цивільних і адміністративних справах представництво уряду забезпечується експертним висновком, що офіційно подається відповідним представником, який обстоює суспільні інтереси. У Верховному адміністративному суді Франції (the Counseil d'Etat) цю роль бере на себе Commissaire du Gouvernement. Подібна модель організації суду існує у ряді країн Західної Європи (Франція, Бельгія, Голландія). Схожі функції у ФРН виконує представник відкритих інтересів у німецькому Адміністративному суді [13, с.142]. Якщо інститут судді не потребує роз'яснень, то інститут генерального адвоката є дуже своєрідним, оскільки його головне призначення полягає в тому, щоб самостійно проводити попереднє незалежне і неупереджене дослідження і представляти свій висновок з вивченого ним справі Суду. У такому висновку можна знайти «аналіз фактів, посилання на відповідні положення законодавства та повний аналіз попередніх рішень Суду. Він також наводить аналіз аргументів сторін спору і в ув'язненні дає власну оцінку розглянутих Судом питань. У своїх висновках генеральний адвокат не обмежується аргументами сторін спору». Подавати висновки адвокати мають у відкритому суді й робити це з повною незалежністю й неупередженістю (ст. 166, абз. 2 ДЗЄС) [1]. Ці висновки завжди виносяться до того, як Суд прийме рішення.