0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

МЕХАНІЗМИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПОЛІТИКИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РІВНОГО ДОСТУПУ ДО ОСВІТИ: ПОРІВНЯННЯ ДЛЯ УКРАЇНИ (ID:306633)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Державна служба
Сторінок: 101
Рік виконання: 2019
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ I. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ МЕХАНІЗМІВ РЕАЛІЗАЦІЇ ПОЛІТИКИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РІВНОГО ДОСТУПУ ДО ОСВІТИ 5 1.1 Забезпечення рівного доступу до освіти як науково-практична проблема. 5 1.2 Сутність та зміст механізмів реалізації політики забезпечення рівного доступу до освіти. 21 РОЗДІЛ ІІ. ХАРАКТЕРИСТИКА МЕХАНІЗМІВ РЕАЛІЗАЦІЇ ПОЛІТИКИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РІВНОГО ДОСТУПУ ДО ОСВІТИ В ЄВРОПЕЙСЬКИХ КРАЇНАХ ТА В УКРАЇНІ 29 2.1. Європейський досвід забезпечення рівного доступу до освіти. 29 2.2. Сучасний етап та проблеми реалізації політики забезпечення рівного доступу до освіти в Україні. 54 РОЗДІЛ III. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ МЕХАНІЗМІВ РЕАЛІЗАЦІЇ ПОЛІТИКИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РІВНОГО ДОСТУПУ ДО ОСВІТИ В УКРАЇНІ 72 3.1. Напрями удосконалення механізмів реалізації політики забезпечення рівного доступу до освіти в Україні на основі європейського досвіду. 72 3.2 Практичні рекомендації щодо удосконалення механізмів реалізації політики забезпечення рівного доступу до освіти в Україні. 80 ВИСНОВКИ 89 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ 92
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Освіта та професійна підготовка є фундаментом людського розвитку та прогресу суспільства. Вони також виступають гарантом індивідуального розвитку, створюють інтелектуальний, духовний та виробничий потенціал суспільства. Головним рушієм цього завжди були і незмінно залишаться люди – компетентні і кваліфіковані, конструктивні і конкурентоспроможні, компромісні і консенсусні. У розвитку людського потенціалу, людського капіталу ключову і, головне, безперервно зростаючу роль відіграє освіта. Звісно – освіта сучасна, що відповідає найкращим стандартам якості. Виключно завдяки освітній складовій в індексах людського розвитку та глобальної конкурентоспроможності Україна за цими показниками утримує серединні позиції в колі багатьох країн світу. Водночас дедалі стає очевидним, що екстенсивний шлях зростання національної освіти себе повністю вичерпав. На порядку денному – досягнення нею нових якісних характеристик і, найголовніше, її доступності, що відповідає вимогам сьогодення. В сучасній науці дана проблема прямо чи опосередковано розглядається низкою авторів. Зокрема, побіжно цієї проблеми торкаються у своїх працях краєзнавці А. Васильченко [14], Л. Загоруйко [32], Н. Левчук [48], Т. Лукіна [52-53], В. Рогова [74] та інші. Метою роботи є теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо вдосконалення механізмів реалізації політики забезпечення рівного доступу до освіти в Україні на основі досвіду європейських країн. Для досягнення мети було поставлено такі завдання: - здійснити аналіз наукових напрацювань з метою конкретизації проблематики дослідження та розкриття сутності базових понять; - проаналізувати досвід реалізації політики забезпечення рівного доступу до освіти в європейських країнах та виявити можливості його застосування в Україні; - визначити напрями удосконалення механізмів реалізації політики забезпечення рівного доступу до освіти в Україні, а також розробити відповідні практичні рекомендації.