0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Семінарське завдання "Діяльность державних нотаріусів" (ID:534201)

Тип роботи: інше
Дисципліна:Державна служба
Сторінок: 10
Рік виконання: 2021
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
1. «Організація діяльності державних нотаріальних архівів». 2. «Суб’єкти нотаріального процесу». 3. «Порядок призначення на посаду і звільнення з посади державного нотаріуса». 4. «Про приватна нотаріальна діяльність та статус нотаріуса приватного». 5. «Заміщення приватного нотаріуса». 6. «Нотаріальні провадження», класифікація їхня
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Є положення по державних нотаріальних архівах, яке є актуальним та чинним. В ньому сказано, що таке дернотжархів, де він засновується ( в обласних центрах Київ, Сімферополь, Севастополь) для тривалого до 75 років, централізованого зберігання та використання відомостей. Створюється та ліквідується міністерством юстиції. Завдання: - Комплектування документами - Забезпечення збереження та використання відомостей - Створення та вдосконалення довідкового апарату до документів. - Здійснення контролю за зберіганням документів. - Підготовка та своєчасна передача документів. Функції архіву: - Приймає від фонду утворювача на зберігання документи нотаріального діловодства сформовані відповідно до вимог встановлених законом і правилами. - Приймає на зберігання заповіти, що надійшли від посадових осіб. - Узгоджує описи справ постійного, тривалого зберігання (більше 10 років). - Організовує та здійснює зберігання документів . - Створює систему облікових документів архіву. - Перевіряє наявність і стан справ постійного зберігання. - Проводить заходи, щодо забезпечення режиму секретності. - Створює та вдосконалює довідковий апарат до архівних документів, що зберігаються в архіві. - Створює та організовує зберігання страхового фонду. - Виявляє унікальні документи.