0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ХУДОЖНЯ РЕЦЕПЦІЯ ОБРАЗУ РОКСОЛАНИ ТА ЇЇ ДОБИ В ОДНОЙМЕННОМУ РОМАНІ ПАВЛА ЗАГРЕБЕЛЬНОГО (ID:353541)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Філологія
Сторінок: 29
Рік виконання: 2020
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ПЛАН ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. РОМАН ПАВЛА ЗАГРЕБЕЛЬНОГО «РОКСОЛАНА» В КОНТЕКСТІ ІСТОРИЧНОЇ ПРОЗИ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ XX СТОЛІТТЯ 6 1.1 Історичний роман як жанр літератури 6 1.2 Художня рецепція роману П. Загребельного «Роксолана» 8 РОЗДІЛ 2. СПЕЦИФІКА ТВОРЕННЯ ОБРАЗУ РОКСОЛАНИ В РОМАНІ 14 2.1. Настя патріотка чи зрадниця 14 2.2. Переосмислення характеру Насті 20 2.3. Розкриття автором образу головної героїні 22 ВИСНОВКИ 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 28
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми. Сьогодні особливого значення набуває необхідність художнього осмислення історії, зв'язку часів і поколінь, багатовікового культурного надбання українського народу. У художній літературі на історичну тематику серед розмаїття жанрових форм особливу роль відведено роману, який покликаний відтворити минуле в усіх його суперечностях. Чільне місце у зображенні давноминулих подій належить романістиці П. Загребельного, яка тяжіє не лише до відтворення історичних реалій, але й до філософсько-естетичного осмислення дійсності та її глибинного художнього осягнення через відтворення образу головної героїні. Не одне десятиліття художній доробок митця вражає читацький загал майстерністю та масштабністю оповіді, багатоманіттям інтелектуальних, філософських, морально-етичних, соціальних оцінок і своєрідним баченням ролі особистості в житті та літературі. П. Загребельний поставив перед собою неймовірно складне завдання: не тільки очистити біографію Роксолани від міфів, за якими вона начебто була «кривавою леді Макбет з України», не тільки заперечити думки тих авторів, які підносили неіснуючі доброчинства султанші (вона, мовляв, припинила напади ординців, розбудовувала Запорізьку Січ), а й глибоко зазирнути в надра душі героїні. Цілих сорок років жила Роксолана поруч із правителем. Поширювалися чутки про те, що вона – чаклунка (розділ роману „Чари”). Про це документи мовчать. Але факти боротьби за «місце» біля трону фіксують. Романіст же мав право розкрити психологію фактів. При цьому автор не цурається фактів. Навпаки, він їх щедро переказує, описує, іноді, може, й зайве (так стверджує В. Фащенко). Однак вони потрібні для розуміння витворюваної ним психології людей, способу думання, психофізіологічних реакцій і мотивів їхньої поведінки. Для розуміння характеру Роксолани, формування конститутивних основ її особистості, логіки дій і вчинків дана модель підходить якнайкраще: психологічна реконструкція її образу можлива лише при визначенні напряму «пристосування» психології цієї вельможної невільниці до виконання все складніших завдань, які поставали перед нею.
Інші роботи з даної категорії: