0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

МОТИВ ПОДОРОЖІ В ДИЛОГІЇ А. БАЧИНСЬКОГО ПРО ОСТАПА ТА ДАРИНКУ (ID:712654)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Філологія
Сторінок: 34
Рік виконання: 2022
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………………3 РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ МАНДРІВНОЇ ПРОЗИ В УКРАЇНСЬКІЙ ЛІТЕРАТУРІ ХХІ СТ. ……………………………………………………..7 1. Мотив подорожі в українській літературі: історичні витоки…….7 2. Жанрові особливості літературного травелогу в українській літературі ХХІ ст………………………………………………………….10 РОЗДІЛ 2. ПОЕТИКА ДИЛОГІЇ А. БАЧИНСЬКОГО «НЕЙМОВІРНІ ПРИГОДИ ОСТАПА ТА ДАРИНКИ» ТА «КАНІКУЛИ ОСТАПА ТА ДАРИНКИ»………………………………………………………………..15 1. Мотиви фантастичних подорожей у дилогії А. Бачинського…..15 2. Художнє відображення історії України у повістях А. Бачинського про Остапа і Даринку……………………………………………………..22 ВИСНОВКИ…………………………………………………………….....29 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………...32
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми полягає в тому, що сучасна українська література для дітей та юнацтва як художньо-естетичний феномен формується під впливом світоглядної та естетичної концепцій епохи, залежить від її культурно-історичних особливостей, змінюється разом із зміною покоління читачів, суспільних уявлень про дитинство, читання, виховання, значення та функціональні параметри твору для дитини. Іншими словами, з’являється новий автор, народжується новий погяд, який є підкріпленим досвідом життя. Для прикладу подивимось на таких авторів українського літературознавства, де з’явилося чимало праць, присвячених дитячій книзі як літературно-видавничому феномену (Емілія Огар), жанрово- тематичному аналізу (Віталіна Кизилова, Лілія Овдійчук, Ірина Бойцун), наративним аспектам (Ольга Папуша), типологізації образів головних героїв (Богдана Салюк), осмисленню канонів (Уляна Баран), узагальненню специфіки і тенденцій розвитку української літератури для дітей та юнацтва (Тетяна Качак), теоретичним проблемам інтерпретації та поетики текстів (Лідія Мацевко-Бекерська). Науковці використовують різні способи пізнання цієї галузі літератури. Читаючи «Неймовірні пригоди Остапа і Даринки» та «Канікули Остапа і Даринки», формається погляд дитинства, який в наш час майже не існує і передається від автора до читача, тому так важливо тісно познайомитися з мотивом подорожі в дилогії А. Бачинського «Про Остапа та Даринку».
Інші роботи з даної категорії: