0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Правовий і соціальний захист працівників митних органів. Відповідальність посадових осіб митних органів. Атестація посадових осіб (ID:381080)

Тип роботи: звіт з практики
Дисципліна:Інформатика
Сторінок: 87
Рік виконання: 2020
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 6 РОЗДІЛ 1. ПРАВОВИЙ І СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ ПРАЦІВНИКІВ МИТНИХ ОРГАНІВ. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ПОСАДОВИХ ОСІБ МИТНИХ ОРГАНІВ. АТЕСТАЦІЯ ПОСАДОВИХ ОСІБ 8 ЗАВДАННЯ 1.1. ОФОРМЛЕННЯ І РОБОТА З МИТНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ 8 1.1.1. УМОВА ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАВДАННЯ 8 1.1.2. ХІД РОБОТИ 9 1.1.3. РЕЗУЛЬТАТ РОБОТИ 11 ЗАВДАННЯ 1.2. ПЕРЕКЛАД ТЕКСТУ МИТНОГО СПРЯМУВАННЯ НА РОСІЙСЬКУ ТА АНГЛІЙСЬКУ МОВИ 23 1.2.1. УМОВА ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАВДАННЯ 23 1.2.2. ХІД РОБОТИ 24 1.2.3. РЕЗУЛЬТАТ РОБОТИ 26 РОЗДІЛ 2.ВИРІШЕННЯ МИТНИХ ТА ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНИХ ЗАДАЧ 28 ЗАВДАННЯ 2. СТВОРЕННЯ ТАБЛИЦЬ. РОЗРАХУНКИ В МИТНІЙ СПРАВІ ЗА ДОПОМОГОЮ MS EXCEL 2010 28 2.1. УМОВА ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАВДАННЯ 28 2.2 ХІД РОБОТИ 30 2.3. РЕЗУЛЬТАТ РОБОТИ 40 РОЗДІЛ 3. СТРУКТУРУВАННЯ МИТНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ТА РОБОТА З БАЗОЮ ДАНИХ 41 ЗАВДАННЯ 3 41 ЗАВДАННЯ 3.1. СТВОРЕННЯ БД. ВСТАНОВЛЕННЯ ЗВ’ЯЗКІВ МІЖ ТАБЛИЦЯМИ. ЗАПОВНЕННЯ ТАБЛИЦЬ. ПОШУК ДАНИХ 41 3.1.1. УМОВА ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАВДАННЯ 41 3.1.2. ХІД РОБОТИ 44 3.1.3. РЕЗУЛЬТАТ РОБОТИ 54 ЗАВДАННЯ 3.2. СТВОРЕННЯ ФОРМ ТА ЗАПИТІВ 56 3.2.1. УМОВА ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАВДАННЯ 56 3.2.2. ХІД РОБОТИ 57 3.2.3. РЕЗУЛЬТАТ РОБОТИ 66 ЗАВДАННЯ 3.3. СТВОРЕННЯ ЗВІТІВ 70 3.3.1. УМОВА ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАВДАННЯ 70 3.3.2. ХІД РОБОТИ 71 3.3.3. РЕЗУЛЬТАТ РОБОТИ 78 РОЗДІЛ 4. ПРЕЗЕНТАЦІЙНЕ ОФОРМЛЕННЯ ДОКУМЕНТАЦІЇ 79 ЗАВДАННЯ 4. СТВОРЕННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНОЇ ПРЕЗЕНТАЦІЇ 79 4.1. УМОВА ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАВДАННЯ 79 4.2. ХІД РОБОТИ 79 4.3. РЕЗУЛЬТАТ РОБОТИ 83 ВИСНОВОК 86 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 87 ПРАВОВИЙ І СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ ПРАЦІВНИКІВ МИТНИХ ОРГАНІВ. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ПОСАДОВИХ ОСІБ МИТНИХ ОРГАНІВ. АТЕСТАЦІЯ ПОСАДОВИХ ОСІБ План 1. Правовий захист працівників митних органів 2. Соціальний захист працівників митних органів 3. Відповідальність посадових осіб митних органів 4. Атестація посадових осіб
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Для виконання основних завдань комп’ютерної обробки даних в сучасних офісах доцільно використовувати не окремі програми, а інтегровані пакети офісного обслуговування. Програми в них мають загальний користувальницький інтерфейс і однакові підходи до вирішення типових задач з управління файлами, форматування, друку, роботі з електронною поштою і т. ін. У даній роботі було розглянуто роботу основних додатків Microsoft Office. Метою даної роботи є закріплення здобутих навичок роботи в різних середовищах Microsoft Office за допомогою виконання завдань митного спрямування. Головним завданням практики є: узагальнити свої знання з користування програм Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Access, Microsoft Power Point, електронних перекладачів «Рута-Плай» та «Promt». Також ознайомитися з програмою «QDPro». Мета розділу 1 – Закріпити навички самостійного пошуку та обробки літератури за визначеною тематикою, вдосконалити вміння оформлювати документи митного спрямування за допомогою текстового редактора MS Word, створювати схеми, таблиці та діаграми; оволодіти навичками пошуку документів митного спрямування за допомогою пошукових систем; вдосконалити вміння якісного перекладу текстів митного спрямування. Мета розділу 2 – закріпити навички в обробці даних за допомогою MS Excel, вдосконалити вміння створювати графіки та діаграми, застосовувати математичні, фінансові, статистичні функції для вирішення фінансово-економічних задач, задач митного спрямування, прогнозування ЗЕД. Мета розділу 3 – закріпити навички обробки даних за допомогою MS Access, вдосконалити вміння використовувати фільтри та запити для пошуку інформації, створювати форми та звіти даних з митної справи. Мета розділу 4 – закріпити навички із створення мультимедійних презентацій у середовищі Microsoft PowerPoint. За допомогою програмного пакету Microsoft Office опрацювати питання митного спрямування: «Правовий і соціальний захист працівників митних органів. Відповідальність посадових осіб митних органів. Атестація посадових осіб», висвітлити основні питання, що виникають в роботі посадових осіб митних органів, розглянути елементи соціально-правового захисту посадових осіб митних органів, висвітлити відповідальність посадових осіб митних органів, а також їх атестацію. РОЗДІЛ 1. ПРАВОВИЙ І СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ ПРАЦІВНИКІВ МИТНИХ ОРГАНІВ. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ПОСАДОВИХ ОСІБ МИТНИХ ОРГАНІВ. АТЕСТАЦІЯ ПОСАДОВИХ ОСІБ Мета роботи: Закріпити навички самостійного пошуку та обробки літератури за визначеною тематикою, вдосконалити вміння оформлювати документи митного спрямування за допомогою текстового редактора MS Word, створювати схеми, таблиці та діаграми; оволодіти навичками пошуку документів митного спрямування за допомогою пошукових систем; вдосконалити вміння якісного перекладу текстів митного спрямування. Завдання 1.1. Оформлення і робота з митною документацією 1.1.1. Умова індивідуального завдання 1. За темою: «Правовий і соціальний захист працівників митних органів. Відповідальність посадових осіб митних органів. Атестація посадових осіб» підібрати та опрацювати літературу митного спрямування. 2. Знайти основні нормативні документи щодо заданої теми. Знайдені нормативні документи зберегти у власній папці з назвою Прізвище_Ім’я_НІП \ Нормативні документи_Ваше прізвище_Група. 3. Скласти план для розкриття заданої теми. 4. За пунктами плану скласти реферат. У тексті реферату зробити гіперпосилання на частини документів, які цитуються у рефераті. Гіперпосилання робити на документи, що збережені у власній папці з назвою Прізвище_Ім’я_НІП \ Нормативні документи_Ваше прізвище_Група. 5. Оформити матеріал відповідно до вимог методичних рекомендацій за допомогою MS Word. Текст обов’язково супроводжувати: • схемами; • малюнками; • діаграмами; • списками; • таблицями • Гіперпосиланнями. Оформлений матеріал має містити 7-10 сторінок. 6. Вміст реферату повинний мати таку структуру: Тема реферату Анотація План Текст, що розкриває тему реферату згідно пунктів плану Перелік літератури та основних нормативних документів Відповіді на контрольні запитання 7.Документ зберегти з назвою – Прізвище_Ім’я_НІП \ ?_завд 1.1.docx. 8. Повний текст всього реферату навести у результатах роботи цього розділу. Завдання 1.2. Переклад тексту митного спрямування на російську та англійську мови 1.2.1. Умова індивідуального завдання 1. Створити Анотацію до реферату. 2. За допомогою програми RUTA-Плай або іншого електронного перекладача перекласти Анотацію до реферату на російську мову з редагуванням. 3. Документ зберегти з назвою – Прізвище_Ім’я_НІП \ ?_завд 1.2 переклад-рус.docx. 4. За допомогою перекладача перекласти Анотацію перекласти анотацію з російської мови на англійську мову та відредагувати отриманий переклад. 5. Документ зберегти з назвою – Прізвище_Ім’я_НІП \ ?_завд 1.2 переклад-англ.docx. 6. Повний текст перекладів навести у результатах роботи цього розділу. РОЗДІЛ 2.ВИРІШЕННЯ МИТНИХ ТА ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНИХ ЗАДАЧ Мета: Закріпити навички в обробці даних за допомогою MS Excel, вдосконалити вміння створювати графіки та діаграми, застосовувати математичні, фінансові, статистичні функції для вирішення фінансово-економічних задач, задач митного спрямування, прогнозування ЗЕД. Завдання 2. Створення таблиць. Розрахунки в митній справі за допомогою MS Excel 2010 1. За заданим варіантом вирішити задачу економічного (фінансового, митного) спрямування. 2. Вирішення кожної задачі оформити у вигляді таблиць з даними та основної (розрахункової) таблиці. https://www.qdpro.com.ua/nbulist 3. При оформленні ходу роботи в звіті послідовність розрахунків супроводжувати відповідними поясненнями по кожному пункту умови завдання. 4. Для наочності вирішення задачі обов’язковим є наявність графіку (діаграми або гістограми) за результатами розв'язаного завдання. 5. Підготувати до друку робочі листи. Додати колонтитули та надрукувати таблицю, яка відображає формули, згідно з якими робились розрахунки. 6. Робочу книгу зберегти з назвою – Прізвище ім’я НІП \ ?_завд_2.xlsx. 2.1. Умова індивідуального завдання 1. В Україну з Польщі періодично надходять вантажі. Визначити ставку акцизного збору та нарахувати акцизний збір та ПДВ на наступні товари:  Взуття з гумовим верхом (код – 6401 10 10 00) – 2000 шт. по ціні 55$;  Водонепроникне взуття (код – 6401 10 10 00) – 1500 шт. по ціні 35$;  Парасольки від сонця (6601 10 00 00) – 300 шт. по ціні 15$;  Парасольки садові (6601 10 00 00) – 200 шт. по ціні 10$;  Парасольки-палиці (6601 10 00 00) – 400 шт. по ціні 25$;  Капелюшки з фетру (6501 00 00 00) – 800 шт. по ціні 28$. Самостійно додати ще 4 товари. Створити таблицю 2.1 «Ставки акцизного збору, мита та ПДВ». Таблиця 2.1 Ставки акцизного збору, мита та ПДВ Повна Пільгова Ставка АЗ 10% 5% Ставка мита 20% 10% Ставка ПДВ 20% 20% 2. Створити таблицю 2.2 «Розрахунок платежів» та занести дані (в комірки з Х) та зробити розрахунки (в комірках з ?) за допомогою логічних, статистичних та функцій ВПР (курс валюти зазначити на день розрахунку-гіперпосилання на джерело). Одиниці виміру та тип ставки задати як спискову структуру. Сума ПДВ розраховується за формулою: . Таблиця 2.2 Розрахунок платежів Назва товару Код товару Кількість товару Одиниці виміру Ціна товару, грн. Митна вартість, грн. Тип ставки Ставка мита Сума мита, грн. Ставка АЗ Сума АЗ, грн. Ставка ПДВ Сума ПДВ, грн. Загальна сума платежів, грн. Х Х Х Х Х ? ? ? ? ? ? ? Всього ? ? ? ? 3. Знайти кількість товарів з повною ставкою АЗ та мита та загальну суму ПДВ з пільговою ставкою. 4. За допомогою умовного форматування виділити кольором товар, з сумою ПДВ меншою середньої суми ПДВ. 5. Побудувати діаграму нарахованого ПДВ для товарів. Вказати заголовок, підписати вісі та легенду діаграми. Вид діаграми, кольори, розташування легенди вибрати самостійно. 6. Файл назвати – Прізвище ім’я НІП \ ?_завд_2.xlsx. РОЗДІЛ 3. СТРУКТУРУВАННЯ МИТНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ТА РОБОТА З БАЗОЮ ДАНИХ Мета: закріпити навички обробки даних за допомогою MS Access, вдосконалити вміння використовувати фільтри та запити для пошуку інформації, створювати форми та звіти даних з митної справи. Завдання 3 В середовищі MS Access виконати завдання 1, 2, 3: створити базу даних до заданої митної тематики згідно варіанту; створити відповідні запити, звіти, форми. В ході роботи описати виконання дій по кожному пункту завдання 1, 2, 3 подати скріншоти усіх об’єктів у вигляді конструкторів (у вигляді відповідних вікон, які обов’язково підписати). В результаті роботи відобразити результати по кожному виконаному завданню, подати скріншоти усіх об’єктів (у вигляді відповідних вікон, які обов’язково підписати). Базу даних зберегти з назвою – Прізвище_Ім’я_НІП \ ?_завд_3.accdd. Завдання 3.1. Створення БД. Встановлення зв’язків між таблицями. Заповнення таблиць. Пошук даних 3.1.1. Умова індивідуального завдання За допомогою MS Access: створити БД «Митна варта», що складається з 5 таблиць: - створити таблицю «Журнал операцій митної варти»: Таблиця 3.1 «Журнал операцій митної вартості» Код операції Код митниці Напрямок руху Код країни Порушник ПІБ Назва вантажу Кількість вантажу, т Вартість товару, грн. Рішення Ключовим полем в усіх таблицях зробити 1 поле. - таблицю «Митниці»: Таблиця 3.2 «Митниці» Код митниці Назва митниці Адреса Телефон - таблицю «Країни»: Таблиця 3.3 «Країни» Код країни Назва країни - таблицю «Напрямок руху»: Таблиця 3.4 «Напрямок руху» Код напрямку Напрямок - таблицю «Класифікатор рішень» Таблиця 3.5 «Класифікатор рішень» Код рішення Рішення Внести інформацію (10 записів) в таблиці «Країни», «Класифікатор рішень», «Митниці», «Напрямок руху» з додатку. У третій запис таблиці «Журнал операцій митної варти» внести відомості про себе, як про порушника митних правил. За допомогою Майстра підстановок створити поля зі списками для введення даних в таблицю «Журнал операцій митної варти» з відповідних таблиць. Встановити через Схему даних зв’язки між таблицями по ключовим полям. Забезпечити цілісність даних. Ввести дані в таблицю «Журнал операцій митної варти» – не менше 10 записів, використовуючи списки підстановок з відповідних таблиць. У таблицю «Журнал операцій митної варти» додати поле Дата затримання. Ввести дані в записи нового поля. В таблицю «Картка власника» додати поле Ідентифікаційний код. Ввести дані в записи нового поля. Сортування: а) відсортувати таблицю «Митниці» в алфавітному порядку назв по зростанню. б) розташувати дані в таблиці «Класифікатор рішень» за кодом в порядку зростання. Прості фільтри: а) встановити фільтр для записів про порушення на Львівській та Київській митницях на вартість не менше за 200 000 грн. б) встановити фільтр для записів про порушення, заведених у 2016 році і на товари на суму