0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Митна декларація – основний документ при переміщенні громадянами товарів, предметів, валюти та ТЗ через митний кордон України (ID:381092)

Тип роботи: звіт з практики
Дисципліна:Інформатика
Сторінок: 95
Рік виконання: 2020
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 6 РОЗДІЛ 1. МИТНА ДЕКЛАРАЦІЯ – ОСНОВНИЙ ДОКУМЕНТ ПРИ ПЕРЕМІЩЕННІ ГРОМАДЯНАМИ ТОВАРІВ, ПРЕДМЕТІВ, ВАЛЮТИ ТА ТЗ ЧЕРЕЗ МИТНИЙ КОРДОН УКРАЇНИ 8 ЗАВДАННЯ 1.1. ОФОРМЛЕННЯ І РОБОТА З МИТНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ 8 1.1.1. УМОВА ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАВДАННЯ 8 1.1.2. ХІД РОБОТИ 9 1.1.3. РЕЗУЛЬТАТ РОБОТИ 11 ЗАВДАННЯ 1.2. ПЕРЕКЛАД ТЕКСТУ МИТНОГО СПРЯМУВАННЯ НА РОСІЙСЬКУ ТА АНГЛІЙСЬКУ МОВИ 27 1.2.1. УМОВА ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАВДАННЯ 27 1.2.2. ХІД РОБОТИ 28 1.2.3. РЕЗУЛЬТАТ РОБОТИ 30 РОЗДІЛ 2.ВИРІШЕННЯ МИТНИХ ТА ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНИХ ЗАДАЧ 32 ЗАВДАННЯ 2. СТВОРЕННЯ ТАБЛИЦЬ. РОЗРАХУНКИ В МИТНІЙ СПРАВІ ЗА ДОПОМОГОЮ MS EXCEL 2010 32 2.1. УМОВА ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАВДАННЯ 32 2.2 ХІД РОБОТИ 34 1.3. РЕЗУЛЬТАТ РОБОТИ 43 РОЗДІЛ 3. СТРУКТУРУВАННЯ МИТНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ТА РОБОТА З БАЗОЮ ДАНИХ 45 ЗАВДАННЯ 3 45 ЗАВДАННЯ 3.1. СТВОРЕННЯ БД. ВСТАНОВЛЕННЯ ЗВ’ЯЗКІВ МІЖ ТАБЛИЦЯМИ. ЗАПОВНЕННЯ ТАБЛИЦЬ. ПОШУК ДАНИХ 45 3.1.1. УМОВА ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАВДАННЯ 45 3.1.2. ХІД РОБОТИ 47 3.1.3. РЕЗУЛЬТАТ РОБОТИ 57 ЗАВДАННЯ 3.2. СТВОРЕННЯ ФОРМ ТА ЗАПИТІВ 60 3.2.1. УМОВА ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАВДАННЯ 60 3.2.2. ХІД РОБОТИ 61 3.2.3. РЕЗУЛЬТАТ РОБОТИ 70 ЗАВДАННЯ 3.3. СТВОРЕННЯ ЗВІТІВ 75 3.3.1. УМОВА ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАВДАННЯ 75 3.3.2. ХІД РОБОТИ 76 3.3.3. РЕЗУЛЬТАТ РОБОТИ 83 РОЗДІЛ 4. ПРЕЗЕНТАЦІЙНЕ ОФОРМЛЕННЯ ДОКУМЕНТАЦІЇ 86 ЗАВДАННЯ 4. СТВОРЕННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНОЇ ПРЕЗЕНТАЦІЇ 86 4.1. УМОВА ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАВДАННЯ 86 4.2. ХІД РОБОТИ 86 4.3. РЕЗУЛЬТАТ РОБОТИ 90 ВИСНОВОК 94 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 95 МИТНА ДЕКЛАРАЦІЯ – ОСНОВНИЙ ДОКУМЕНТ ПРИ ПЕРЕМІЩЕННІ ГРОМАДЯНАМИ ТОВАРІВ, ПРЕДМЕТІВ, ВАЛЮТИ ТА ТЗ ЧЕРЕЗ МИТНИЙ КОРДОН УКРАЇНИ План 1. Загальні положення 2. Порядок заповнення граф декларації громадянином 3. Дії посадової особи митного органу при заповненні декларації 4. Заповнення МД при ввезенні несупроводжуваного вантажу 5. Заповнення МД при вивезенні непропущених товарів 6. Заповнення МД при вивезенні товарів, придбаних на суму ввезеної іноземної валюти
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Для виконання основних завдань комп’ютерної обробки даних в сучасних офісах доцільно використовувати не окремі програми, а інтегровані пакети офісного обслуговування. Програми в них мають загальний користувальницький інтерфейс і однакові підходи до вирішення типових задач з управління файлами, форматування, друку, роботі з електронною поштою і т. ін. У даній роботі було розглянуто роботу основних додатків Microsoft Office. Метою даної роботи є закріплення здобутих навичок роботи в різних середовищах Microsoft Office за допомогою виконання завдань митного спрямування. Головним завданням практики є: узагальнити свої знання з користування програм Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Access, Microsoft Power Point, електронних перекладачів «Рута-Плай» та «Promt». Також ознайомитися з програмою «QDPro». Мета розділу 1 – Закріпити навички самостійного пошуку та обробки літератури за визначеною тематикою, вдосконалити вміння оформлювати документи митного спрямування за допомогою текстового редактора MS Word, створювати схеми, таблиці та діаграми; оволодіти навичками пошуку документів митного спрямування за допомогою пошукових систем; вдосконалити вміння якісного перекладу текстів митного спрямування. Мета розділу 2 – закріпити навички в обробці даних за допомогою MS Excel, вдосконалити вміння створювати графіки та діаграми, застосовувати математичні, фінансові, статистичні функції для вирішення фінансово-економічних задач, задач митного спрямування, прогнозування ЗЕД. Мета розділу 3 – закріпити навички обробки даних за допомогою MS Access, вдосконалити вміння використовувати фільтри та запити для пошуку інформації, створювати форми та звіти даних з митної справи. Мета розділу 4 – закріпити навички із створення мультимедійних презентацій у середовищі Microsoft PowerPoint. За допомогою програмного пакету Microsoft Office опрацювати питання митного спрямування: «Митна декларація – основний документ при переміщенні громадянами товарів, предметів, валюти та ТЗ через митний кордон України», висвітлити основні нюанси, що виникають при виборі та заповненні громадянами митної декларації, розглянути загальне поняття митної декларації для громадян, особливості її використання, висвітлити порядок заповнення граф громадянином, а також дії посадових осіб митних органів при виконанні митних формальностей. РОЗДІЛ 1. МИТНА ДЕКЛАРАЦІЯ – ОСНОВНИЙ ДОКУМЕНТ ПРИ ПЕРЕМІЩЕННІ ГРОМАДЯНАМИ ТОВАРІВ, ПРЕДМЕТІВ, ВАЛЮТИ ТА ТЗ ЧЕРЕЗ МИТНИЙ КОРДОН УКРАЇНИ Мета роботи: Закріпити навички самостійного пошуку та обробки літератури за визначеною тематикою, вдосконалити вміння оформлювати документи митного спрямування за допомогою текстового редактора MS Word, створювати схеми, таблиці та діаграми; оволодіти навичками пошуку документів митного спрямування за допомогою пошукових систем; вдосконалити вміння якісного перекладу текстів митного спрямування. Завдання 1.1. Оформлення і робота з митною документацією 1.1.1. Умова індивідуального завдання 1. За темою: «Митна декларація – основний документ при переміщенні громадянами товарів, предметів, валюти та ТЗ через митний кордон України» підібрати та опрацювати літературу митного спрямування. 2. Знайти основні нормативні документи щодо заданої теми. Знайдені нормативні документи зберегти у власній папці з назвою Прізвище_Ім’я_НІП \ Нормативні документи_Ваше прізвище_Група. 3. Скласти план для розкриття заданої теми. 4. За пунктами плану скласти реферат. У тексті реферату зробити гіперпосилання на частини документів, які цитуються у рефераті. Гіперпосилання робити на документи, що збережені у власній папці з назвою Прізвище_Ім’я_НІП \ Нормативні документи_Ваше прізвище_Група. 5. Оформити матеріал відповідно до вимог методичних рекомендацій за допомогою MS Word. Текст обов’язково супроводжувати: • схемами; • малюнками; • діаграмами; • списками; • таблицями • Гіперпосиланнями. Оформлений матеріал має містити 7-10 сторінок. 6. Вміст реферату повинний мати таку структуру: Тема реферату Анотація План Текст, що розкриває тему реферату згідно пунктів плану Перелік літератури та основних нормативних документів Відповіді на контрольні запитання 7.Документ зберегти з назвою – Прізвище_Ім’я_НІП \ ?_завд 1.1.docx. 8. Повний текст всього реферату навести у результатах роботи цього розділу. Завдання 1.2. Переклад тексту митного спрямування на російську та англійську мови 1.2.1. Умова індивідуального завдання 1. Створити Анотацію до реферату. 2. За допомогою програми RUTA-Плай або іншого електронного перекладача перекласти Анотацію до реферату на російську мову з редагуванням. 3. Документ зберегти з назвою – Прізвище_Ім’я_НІП \ ?_завд 1.2 переклад-рус.docx. 4. За допомогою перекладача перекласти Анотацію перекласти анотацію з російської мови на англійську мову та відредагувати отриманий переклад. 5. Документ зберегти з назвою – Прізвище_Ім’я_НІП \ ?_завд 1.2 переклад-англ.docx. 6. Повний текст перекладів навести у результатах роботи цього розділу. РОЗДІЛ 2.ВИРІШЕННЯ МИТНИХ ТА ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНИХ ЗАДАЧ Мета: Закріпити навички в обробці даних за допомогою MS Excel, вдосконалити вміння створювати графіки та діаграми, застосовувати математичні, фінансові, статистичні функції для вирішення фінансово-економічних задач, задач митного спрямування, прогнозування ЗЕД. Завдання 2. Створення таблиць. Розрахунки в митній справі за допомогою MS Excel 2010 1. За заданим варіантом вирішити задачу економічного (фінансового, митного) спрямування. 2. Вирішення кожної задачі оформити у вигляді таблиць з даними та основної (розрахункової) таблиці. https://www.qdpro.com.ua/nbulist 3. При оформленні ходу роботи в звіті послідовність розрахунків супроводжувати відповідними поясненнями по кожному пункту умови завдання. 4. Для наочності вирішення задачі обов’язковим є наявність графіку (діаграми або гістограми) за результатами розв'язаного завдання. 5. Підготувати до друку робочі листи. Додати колонтитули та надрукувати таблицю, яка відображає формули, згідно з якими робились розрахунки. 6. Робочу книгу зберегти з назвою – Прізвище ім’я НІП \ ?_завд_2.xlsx. 2.1. Умова індивідуального завдання 1. На митниці ведеться облік затриманих за ПМП товарів протягом року. 1. Створити таблицю 2.1 «Товари за ПМП». Таблиця 2.1 Товари за ПМП Код товару Назва товару 1604 Ікра осетрова 2204 Пиво із солоду 2208 Спирт етиловий 2402 Сигарети 2. Створити таблицю 2.2 «Термінова інформація», занести самостійно дані про 5 затриманих товарів (в комірки з Х) та зробити розрахунки (в комірках з ?): назва товару має відображатись за вказаним кодом (використовуйте функцію ВПР). Напрям руху задати у вигляді спискової структури. Самостійно заповнити 10 затриманих товарів в нинішньому році із запропонованого переліку (табл. 2.1). Таблиця 2.2 Термінова інформація Дата затримання Напрям руху Країна призначення Стаття Митного кодексу Код товару Назва товару Кількість товару Вартість однієї одиниці товару Вартість всього Х Х Х Х Х ? Х Х ? Х Х Х Х Х ? Х Х ? Х Х Х Х Х ? Х Х ? 3. Проаналізуйте таблицю: • Визначити, за якими статтями затримано максимальну та мінімальну кількість товарів (до допомогою функцій або фільтру); • Визначити суму вартості затриманих за ПМП товарів в розрізі напряму руху та суму вартості товарів в розрізі коду товарів (за допомогою функцій чи засобу ИТОГИ); • Створити зведену таблицю сум вартостей затриманих за ПМП товарів по кожній статті в розрізі окремої країни призначення. 4. Побудувати діаграму загальної вартості затриманих за ПМП товарів по кожному товару. Вказати заголовок, підписати вісі та легенду діаграми. Вид діаграми, кольори, розташування легенди вибрати самостійно. 5. Файл назвати – Прізвище ім’я НІП \ ?_завд_2.xlsx. РОЗДІЛ 3. СТРУКТУРУВАННЯ МИТНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ТА РОБОТА З БАЗОЮ ДАНИХ Мета: закріпити навички обробки даних за допомогою MS Access, вдосконалити вміння використовувати фільтри та запити для пошуку інформації, створювати форми та звіти даних з митної справи. Завдання 3 В середовищі MS Access виконати завдання 1, 2, 3: створити базу даних до заданої митної тематики згідно варіанту; створити відповідні запити, звіти, форми. В ході роботи описати виконання дій по кожному пункту завдання 1, 2, 3 подати скріншоти усіх об’єктів у вигляді конструкторів (у вигляді відповідних вікон, які обов’язково підписати). В результаті роботи відобразити результати по кожному виконаному завданню, подати скріншоти усіх об’єктів (у вигляді відповідних вікон, які обов’язково підписати). Базу даних зберегти з назвою – Прізвище_Ім’я_НІП \ ?_завд_3.accdd. Завдання 3.1. Створення БД. Встановлення зв’язків між таблицями. Заповнення таблиць. Пошук даних 3.1.1. Умова індивідуального завдання За допомогою MS Access: створити БД «Облік транспортних засобів», що складається з 5 таблиць: - таблицю «Журнал обліку ТЗ», яка містить наступну інформацію: Таблиця 3.1 «Журнал обліку ТЗ» № кузова Код власника Код марки ТЗ Код митниці Код країни-виробника Рік виробництва Вартість ТЗ Ключовим полем в усіх таблицях зробити 1 поле. - таблицю «Картка власника», яка містить наступну інформацію: Таблиця 3.2 «Картка власника» Код власника ПІБ Паспортні дані Адреса - таблицю «Країна-виробник» Таблиця 3.3 «Країна-виробник» Код країни-виробника Назва країни-виробника - таблицю «Митниця» Таблиця 3.4 «Митниця» Код митниці Назва митниці - таблицю «Марка автомобіля» Таблиця 3.5 «Марка автомобіля» Код марки автомобіля Назва марки Внести інформацію (10 записів) в таблиці «Картка власника», «Країна-виробник», «Марка автомобіля», «Митниця» – з додатку. У третій запис таблиці «Картка власника» внести відомості про себе, як про власника авто. За допомогою Майстра підстановок створити поля зі списками для введення даних в таблицю «Журнал обліку ТЗ» з відповідних таблиць. Встановити через Схему даних зв’язки між таблицями по ключовим полям. Забезпечити цілісність даних. Ввести дані в таблицю «Журнал обліку ТЗ» – не менше 10 записів, використовуючи списки підстановок з відповідних таблиць. В таблицю «Журнал обліку ТЗ» додати поле Дата реєстрації. Ввести дані в записи нового поля. Сортування: а) відсортувати таблицю «Журнал обліку ТЗ» по вартості по спаданню. б) відсортувати дані в таблиці «Картка власника» по прізвищу в алфавітному порядку. Прості фільтри: а) встановити фільтр для ТЗ з дизельним двигуном та рік виробництва від 2000 до 2010 р. б) встановити фільтр для ТЗ з бензиновим двигуном та вартістю не менше 5000 грн. Завдання 3.2. Створення форм та запитів 3.2.1. Умова індивідуального завдання Створити запити: Запит 1 (з параметром). За заданою митницею отримати прізвище власника ТЗ, № кузова, рік виробництва, вартість ТЗ, дату реєстрації, тип ТЗ, марку ТЗ. Запит 2. Підрахувати загальну кількість ТЗ кожної країни-виробника. Запит 3. Створити запит (для звіту 2), який повинен містити інформацію: назву митниці, реєстраційний номер ТЗ, дату реєстрації, марку ТЗ, вартість ТЗ, рік виробництва. Впорядкувати дані за країною-виробником. Створити форми: а) автоформи для таблиць «Марка автомобіля», «Картка власника», «Тип транспортного засобу», «Тип двигуна»; б) власну для таблиці «Журнал обліку ТЗ» за допомогою Майстра форм. Додайте в область Примітка форми кнопки переходу: - до наступного запису; - до попереднього запису; - додавання нового запису; - видалення поточного запису; - кнопку Закрити, яка закриває цю форму. в) створити кнопкову форму, яка встановлює перехід на таблиці, форми, запити та звіти бази даних. - у верхній частині кнопкової форми, повинне знаходитися назва БД та Прізвище ім’я студента. - у лівому верхньому куті логотип БД або особистий логотип автора. - повинна бути розташована кнопка закриття програми (БД разом з Acces. Завдання 3.3. Створення звітів 3.3.1. Умова індивідуального завдання Створити звіти: Звіт 1. Створити звіт про ТЗ, який повинен мати наступний вигляд: Таблиця 3.6 Журнал обліку ТЗ Дата реєстрації № кузова Марка ТЗ Рік виробництва Країна-виробник Вартість ТЗ Кількість ТЗ______________(шт.) Дані у звіті необхідно впорядкувати за датою реєстрації. Зберегти звіт під ім’ям «Журнал обліку ТЗ». Звіт 2. Створити звіт на базі запиту 3, згрупувати за країною-виробником: Перелік ТЗ за видом двигуна Країна-виробник_____________________ Митниця № кузова Дата реєстрації Марка ТЗ Рік в-ва Вартість ТЗ Максимальна вартість ТЗ_________(грн.) Мінімальна вартість ТЗ ___________(грн.) Загальна кількість ТЗ _____________(шт.) Поля Максимальна вартість ТЗ, Мінімальна вартість ТЗ, Загальна кількість ТЗ створити за допомогою ПОСТРОИТЕЛЯ ВЫРАЖЕНИЙ відповідно в Примечаниях группы та Примечаниях отчета. Додати номер сторінки та дату створення звіту. Зробити відповідне форматування звіту (колір, шрифт, фон, вирівнювання тощо). Зберегти звіт під ім’ям «Перелік ТЗ за видом двигуна». РОЗДІЛ 4. ПРЕЗЕНТАЦІЙНЕ ОФОРМЛЕННЯ ДОКУМЕНТАЦІЇ Мета: закріпити навички із створення мультимедійних презентацій у середовищі Microsoft PowerPoint. Завдання 4. Створення мультимедійної презентації 4.1. Умова індивідуального завдання Створити презентацію засобами Microsoft PowerPoint для відображення результатів виконання завдань навчальної практики. Правила та вимоги щодо створення презентації див. у методичці. В ході роботи описати виконання дій по створенню презентації. В результаті роботи відобразити скриншоти слайдів (6-8 слайдів на сторінці), які обов’язково пронумерувати. Презентацію зберегти під назвою – Прізвище_Ім’я_НІП \ ?_завд_4.pptx. ВИСНОВОК В процесі виконання даної роботи мною було розглянуто роботу основних додатків Microsoft Office: Word,Excel, Access та Power Point. В першому розділі мною було закріплено навички самостійного пошуку та обробки літератури за визначеною тематикою; вдосконалено вміння оформлювати документи митного спрямування за допомогою текстового редактора MS Word, створювати схеми, таблиці та діаграми; я оволоділа навичками пошуку документів митного спрямування за допомогою пошукових систем; вдосконалила вміння якісного перекладу текстів митного спрямування. Другий розділ було присвячено закріпленню навичок в обробці даних за допомогою MS Excel, вдосконаленню вміння створювати графіки та діаграми, застосовувати математичні, фінансові, статистичні функції для вирішення фінансово-економічних задач, митного спрямування, прогнозування ЗЕД. В третьому розділі я закріпила навички обробки даних за допомогою MS Access, вдосконалила вміння використовувати фільтри та запити для пошуку інформації, створювати форми та звіти даних з митної справи. Останній, четвертий розгляд закріплює знання із створення мультимедійних презентацій у середовищі Microsoft PowerPoint.