0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ПОКРАЩЕННЯ РІВНЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ В УПРАВЛІНСЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ (ID:412989)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Інформатика
Сторінок: 107
Рік виконання: 2020
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………………..3 РОЗДІЛ 1.ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО КУЛЬТУРНОГО ПРОСТОРУ В УКРАЇНСЬКОМУ СУСПІЛЬСТВІ…………………….……….7 1.1Суть та значення інформаційної культури……………………………..…….7 1.2 Етапи становлення інформаційної культури………………………………15 1.3 Інформаційна культура в управлінській сфері…………………….………24 ВИСНОВКИ ДОТ РОЗДІЛУ 1………………………………………………….34 РОЗДІЛ 2. ІНФОРМАЦІЙНА КУЛЬТУРА СУЧАСНОГО КЕРІВНИЦТВА ЯК ОСНОВА ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ……………..35 2.1 Методи та способи використання інформаційної культури………………35 2.2 Засоби «хмарних технологій» для формування інформаційного………...43 2.3 Підвищення рівня інформаційної культури керівників……...……………51 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 2………………………………………………...….71 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ПОКРАЩЕННЯ РІВНЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ В УПРАВЛІНСЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ…….…72 3.1 Сучасні недоліки рівня інформаційної культури в органах влади……….72 3.2 Перспективи покращення рівня інформаційної культури керівників всіх ланок управління………………………………………………………………...78 3.3 Зарубіжний досвід покращення рівня інформаційної культури в правлінській діяльності-………………...………………………………………84 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 3…………………………………………….…….100 ВИСНОВКИ…………………………………………………………………….101 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ………………………………….104 Звертайтесь. ел.пошта irenka@i.ua Fb https://www.facebook.com/profile.php?id=100017248744751
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. У процесі реформування освіти динамічні зміни відбуваються і в управлінській діяльності керівника навчального закладу. Сьогодні провідне місце керівника будь-якої освітньої установи займає інформаційно-аналітична робота, яка включає в себе виявлення альтернатив, вибір варіанта стратегій, аналіз досягнень і витрат освітнього процесу, організаційної структури, фінансових аспектів діяльності тощо. Сучасний керівник повинен мати обов’язковий обсяг інформації про стан і розвиток тих процесів в підсистемах, за які він відповідає. Це провідна вимога при формуванні цілісної системи інформаційно-аналітичної діяльності керівника. Крім того, ефективність управління освітньою установою значною мірою визначається ступенем достовірності та обґрунтованості інформації, якою користується керівник у процесі підготовки та прийняття управлінських рішень. Водночас з тим, критерії відбору інформації, організація інформаційних потоків, аналіз якості отриманих даних багато в чому визначаються особистістю і професійною компетентністю самого керівника. Поняття «інформаційна культура керівника школи» дає змогу, на наш погляд, об'єднати особистісний та професійний аспекти в діяльності керівника. Це в свою чергу вимагає дослідження сутнісних особливостей феномена «інформаційна культура керівника навчального закладу». Інформаційна культура (від лат. cultura — освіта, розвиток та informatio — роз’яснення) – це: 1) множина досягнень певного людського суспільства (групи людей, нації, народу, суспільства, держави, міжнародного співтовариства) у сфері інформаційних відносин (у тому числі мистецтва, науки, техніки тощо); 2) відповідний рівень розвитку інформаційних відносин на певний момент часу, у просторі, колі осіб, що визначається порівняно з попередніми показниками інформаційної культури; 3) множина практичних, матеріальних і духовних надбань суспільства, які відображають історично досягнутий рівень розвитку суспільства і людини у сфері інформаційних відносин та втілюються в результатах інформаційної діяльності. У вужчому розумінні, інформаційна культура — це сфера духовного життя суспільства, що охоплює насамперед систему виховання, освіти, наукової та мистецької творчості, у контексті інформаційних відносин, а також установи й організації, що забезпечують функціонування їх (школи, вищі навчальні заклади, клуби, музеї, театри, творчі спілки, товариства тощо); 4) ступінь (рівень) довершеності в оволодінні знаннями у галузі суспільних інформаційних відносин та діяльності; 5) метод формування визначеного в ідеалі рівня інформаційних відносин; 6) множина умов, які забезпечують високий рівень, продуктивність, безпеку інформаційних правовідносин; 7) рівень фахової підготовки працівників (працівника) у сфері інформаційних правовідносин та особистої їх організованості; 8) рівень відповідності норм, встановлених у суспільстві, нормам інформаційних правовідносин; 9) галузь загальної культури (як науки), що вивчає проблеми унормування суспільних інформаційних відносин; 10) множина духовних цінностей у сфері інформаційних відносин, створених людством протягом його історії; 11) рівень, ступінь досконалості певної галузі розумової діяльності. Дане питання активно досліджується на науковому рівні. В своїх працях його висвітлюють Баранов О. [5], Бююль А. [6], Цефель П. [6], ВайнерА.Я. [78], Васильев В.В. [8], Ващекин Н.П.[9]., Абрамов Ю.Ф.[9], Ведяшкін Ю. [10], ВейзеАА. [11], Верещагина Л.А.[12], Винарник Л.С. [13].Виноградов В.А. [14], Вишневский Ю.Р. [15],Вишняк А.И. [16], Вінарик Л.С. [17], Вітгенштейн Л. [18], Воробець 3. Д. [19], Воробьев Г.Г. [22], Гриценко В. И. [23], Гнатцов О. Г..[24], Гриценко В. И. [25], Гажієнко Г..[26], Голобуцький О.П. .[27], Горовий В. .[28], Нечай М.[28]. Метою роботи є уточнення поняття феноменів «інформаційна культура», «інформаційна культура керівника» та обґрунтування чинників вдосконалення управління