0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Методичні можливості викладання теми "Ракоподібні" в шкільному курсі (ID:155220)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Біологія
Сторінок: 29
Рік виконання: 2016
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
Вступ……………………………………………………………………………….3 Розділ 1. Коротка характеристика, класифікація, поширення ракоподібних….5 Розділ 2. 2.1.Аналіз навчальної програми……………………………………………12 2.2. Аналіз підручників……………………………………………………….........14 Розділ 3. 3.1. Екскурсія на тему "Різноманітність ракоподібних, їх значення у природі та житті людини"............................................................................................16 3.2. Урок на тему "Ракоподібні. Їх будова та біологічні особливості...........................23 Висновки……………………………………………………………………………..................28 Список використаної літератури.....................................................29 Література…………………………………………………………………………..
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Розділ 2. 2.1. Аналіз навчальної програми Тема “Ракоподібні” входить в структуру курсу “Зоологія”, який, згідно діючої навчальної програми з біології для загальноосвітніх шкіл, вивчається в сьомому класі. Діючою шкільною програмою з біології передбачено вивчення даної теми в системі розділу “Тип Членистоногі” та виділено з цією метою 2 години за такими темами: 1. Ракоподібні. Їх будова та біологічні особливості. 2. Ракоподібні. Їх різноманітність та значення. Програмою передбачено як результат вивчення даної теми: • ознайомленість учнів з загальними особливостями морфологічної та анатомічної будови та фізіологічних властивостей і функцій ракоподібних, які відрізняють зазначену групу тварин від інших, середовище існування та способи життя, пристосування до середовища існування; • засвоєння основних термінів і понять; • вивчення класифікації, знайомство з найголовнішими рядами та їх типовими представниками, характерними для України, рідкісними видами, а також з роллю різних видів ракоподібних у природі та житті людини. Крім того, важливе значення має можливість застосовувати набуті знання у практичних цілях, зокрема: • здатність визначати приналежність того чи іншого представника до певної систематичної категорії враховуючи його характерні риси, у відповідності зі знаннями особливостей класифікації. • уміння взаємопов’язувати особливості будови тих чи інших органів у зв’язку з виконуваними ними функціями, та всього організму у зв’язку з виробленими в процесі еволюції пристосуваннями до умов життя. Поняття і терміни для обов’язкового засвоєння:...............................................