0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Звіт з практики деревообробна промисловість (ID:205370)

Тип роботи: звіт з практики
Сторінок: 82
Рік виконання: 2017
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
Вступ......................................................................................................................4 1. Організація діяльності та управління підприємством..................................5 2. Організація облікової політики суб’єкта господарювання..........................7 3. Методика та організація ведення фінансового обліку на підприємстві: 3.1. Основних засобів та інших необоротних активів.....................................10 3.2. Виробничих запасів та МШП….................................................................17 3.3. Праці та її оплати….....................................................................................23 3.4. Готівкових та безготівкових розрахункових операцій….........................25 3.5. Дебіторської заборгованості.......................................................................32 3.6. Довгострокових і поточних зобов'язань....................................................36 3.7. Власного капіталу та забезпечень…..........................................................44 3.8. Витрат, доходів та фінансових результатів видів діяльності..................49 4. Організація управлінського обліку...............................................................58 5. Фінансова, податкова, статистична та інша звітність та їх аналіз.............64 6. Автоматизація облікового процесу та його складових...............................76 Висновок..............................................................................................................80 Додатки................................................................................................................82
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1. Організація діяльності та управління підприємством ТОВ «ТЕМП ПАРКЕТ» - підприємство по виготовленню дерев’яних будівельних конструкцій та столярних виробів, яке діє відповідно до Законодавства України. У своїй діяльності ТОВ «ТЕМП ПАРКЕТ» керується нормативними актами Президента та Уряду України, статутом. Організаційно-правова форма підприємства - товариство з обмеженою відповідальністю. Метою створення є надання якісних послуг населенню та організація робочих місць. Підприємство забезпечує працівників повним соціальним пакетом. Організація «ТЕМП ПАРКЕТ» працює на ринку з 2002 року. Зараз, через 15 років роботи, історію розвитку компанії можна було б назвати стандартною. У відповідність до Статуту організації, основними видами діяльності підприємства є щитовий паркет. Місце знаходження ТОВ «ТЕМП ПАРКЕТ»: Тернопільська обл., Козівський р-н, смт. Козова, вул. Грушевського, 1а (Додаток 1) Основне напрямок - виробництво щитового паркету. Підприємство є юридичною особою, володіє всіма правами юридичної особи і несе всі обов'язки юридичної особи, передбачені чинним законодавством. Установа має самостійний баланс, розрахунковий та інші рахунки в установах банків, гербову печатку зі своїм найменуванням, бланки. Підприємство має право : - залучати для здійснення своїх статутних функцій на договірних засадах інші підприємства, установи та організації; - набувати або орендувати основні та оборотні кошти за рахунок наявних у нього фінансових ресурсів, тимчасової фінансової допомоги і одержуваних для цих цілей позик і кредитів в банках, в т.ч. у валюті; - здійснювати зовнішньоекономічну та іншу діяльність у відповідності з чинним законодавством; - планувати свою діяльність, розробляти та затверджувати положення, що регламентують діяльність підприємства, визначати перспективи розвитку, виходячи з укладених договорів, попиту споживачів на продукцію, роботи і послуги; - визначати штатний розклад і місячний фонд заробітної плати; - здавати в оренду, продавати, передавати в заставу майно, а т.м. здійснювати інші майнові угоди, що не суперечать законодавству. - брати участь в господарських товариствах за рахунок доходів, отриманих від підприємницької діяльності. Вищою посадовою особою ТОВ «ТЕМП ПАРКЕТ» є Стахів Петро Миронович. Він здійснює поточне керівництво діяльністю організації. Керівник виконує такі функції і обов'язки з організації і забезпечення діяльності: - укладає договори, видає довіреності; - відкриває розрахунковий та інші рахунки; - затверджує штатний розклад; - в межах своєї компетенції видає накази і дає вказівки, обов'язкові для всіх працівників підприємства. Керівник самостійно визначає структуру адміністрації, апарату управління, чисельність, кваліфікаційний і штатний склади, наймає (призначає) на посаду та звільняє з посади працівників, укладає з ними договора. 2. Організація облікової політики суб’єкта господарювання Основою для ведення обліку на підприємстві виступає Наказ про облікову політику підприємства від 1 січня 2002 р (додаток 2). Наказ складається з 19 пунктів та забезпечує безперервність відображення операцій та достовірну оцінку активів, зобов’язань, капіталу в бухгалтерському обліку згідно з принципами та методами, передбаченими положеннями/стандартами бухгалтерського обліку. Нижче стоїть підпис керівника підприємства Стахова Павла Мироновича та бухгалтера Лосик Любов Богданівни. Головним на підприємстві є директор. Директор управляє відділом збуту, який в свою чергу дає вказівки менеджерам. Директор керує головним бухгалтером, якому підпорядковуються бухгалтер. Директор дає вказівки начальнику виробництва, головному інженерові та начальнику постачання. У свою чергу начальник виробництва управляє майстром, якому підпорядковуються бригади. Головний інженер керує головним енергетиком та головним механіком, які відповідно управляють електриком та слюсарем. Згідно з графіком документообороту первинних бухгалтерських документів на ТОВ «ТЕМП ПАРКЕТ»: • табель обліку робочого часу подається особою відповідальною за складання табелів до 16-го числа (за першу половину місяця) та до 2-го числа наступного місяця; • накази про відрядження подають керівники підрозділів не пізніше, як за 2 робочі дні до початку відрядження; • авансовий звіт подає керівник підрозділом протягом 3-х днів після повернення з відрядження; • листки непрацездатності подаються керівниками підрозділі до 2-го числа наступного місяця за звітним; • накази на призначення, звільнення/переведення, надання відпусток подають керівники підрозділів протягом місяця; • договори, акти здавання/приймання виконаних робіт, робіт за угодами. Бухгалтерський облік та фінансова звітність здійснюються відділом бухгалтерського обліку у відповідності до вимог чинного законодавства і керівних документів Міністерства фінансів. Особою, відповідальною за своєчасне надання звітів та їх достовірністю, є бухгалтер підприємства. Бухгалтерія здійснює організацію бухгалтерського обліку господарської діяльності підприємства; контроль за економним використанням матеріальних, трудових, фінансових ресурсів; організовує облік основних засобів, грошових коштів, товарно-матеріальних цінностей, сучасне відображення на рахунках бухгалтерського обліку операцій пов’язаних з їх рухом, облік витрат виробництва, реалізації робіт, продукції, послуг, результатів господарської діяльності. Бухгалтерія також здійснює контроль за збереженням у встановленому порядку, оформленням бухгалтерських документів, використанням фонду заробітної плати, встановленням посадових окладів, проводить інвентаризацію грошових коштів, товарно-матеріальних цінностей, основних засобів; бере участь у роботі по вдосконаленню і розширенню сфери дій внутрішньогосподарських розрахунків у розрізі планової і облікової документації організації, впроваджує механізацію обліково-обчислювальних робіт, забезпечує своєчасне складання бухгалтерської звітності, первинних документів і бухгалтерських засобів, надання їх у встановленому порядку у відповідні органи. Працівником даної структури є бухгалтер– Лосик Любов Богданівна. Бухгалтер, згідно з посадовими інструкціями (дод.3), самостійно і в повному обсязі веде облік необоротних активів, запасів, коштів, розрахунків та інших активів, власного капіталу та зобов'язань, доходів та витрат за прийнятою на підприємстві формою бухгалтерського обліку з додержанням єдиних методологічних засад бухгалтерського обліку та з урахуванням особливостей діяльності підприємства й технології оброблення даних, забезпечує повне та достовірне відображення інформації, що міститься у прийнятих до обліку первинних документах, на рахунках бухгалтерського обліку. Отож, ТОВ «ТЕМП ПАРКЕТ» з’явилось не так уже й давно, йому всього 15 років. Але воно встигло зарекомендувати себе на ринку і здобути собі багато надійних партнерів, з якими воно веде активне співробітництво. Працівників на даному підпримстві не багато – всього 33 осіб, до адмінперсоналу належить приблизно 6 працівників.