0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування стратегії виходу підприємства КЮЗ на міжнародні фінансові ринки (ID:174756)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:ЗЕД
Сторінок: 47
Рік виконання: 2015
Вартість: 210
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ АНАЛІЗУ ЕФЕКТИВНОСТІ ЗОВНІШНЬОТОРГІВЕЛЬНИХ ОПЕРАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВА НА МІЖНАРОДНІ РИНКИ 1.1. Сутність, види та роль експортних операцій підприємства 1.2. Специфіка експортних операцій під час виходу підприємства на зовнішні ринки 1.3. Методичні підходи до оцінки економічної ефективності експортних операцій РОЗДІЛ 2. СТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ МІЖНАРОДНОЇ ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПАТ «КИЇВСЬКИЙ ЮВЕЛІРНИЙ ЗАВОД» 2.1. Загальна характеристика міжнародної економічної діяльності (МЕД) ПАТ «Київський ювелірний завод» 2.2. Організація управління МЕД на підприємстві ПАТ «Київський ювелірний завод» 2.3. Регулятивні засади експортних операцій ПАТ «Київський ювелірний завод» РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ПІДВИЩЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ЕКСПОРТНИХ ОПЕРАЦІЙ ПАТ «КИЇВСЬКИЙ ЮВЕЛІРНИЙ ЗАВОД» 3.1. Обґрунтування міжнародного контракту на здійснення експортної операції ПАТ «Київський ювелірний завод» 3.2. Розробка рекомендацій щодо доцільності та підвищення економічної ефективності експортних операцій ПАТ «Київський ювелірний завод» 3.3. Оцінка економічної ефективності експортних операцій ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1.1. Сутність, види та роль експортних операцій підприємства Експорт товарів – продаж товарів українськими суб'єктами зовнішньоекономічної діяльності іноземним суб'єктам господарської діяльності з вивезенням або без вивезення цих товарів через митний кордон України [10]. Таким чином, український суб'єкт зовнішньоекономічної діяльності, що здійснює експорт товарів, є експортером. Експортна операція являє собою діяльність, спрямовану на продажів і вивіз за кордон товарів для передачі їх у власність іноземному контрагенту. Для продавця не має значення, що буде робити з цим товаром покупець – пустить в переробку, реалізує на внутрішньому чи ринку перепродасть у третій країні. Для продавця і його країни в будь-якому випадку це буде експортна операція [10; с, 198]. Її основними ознаками є висновок контракту з іноземним контрагентом і перетинання товаром границі країни - експортера. Факт експорту фіксується в момент перетину товаром митного кордону держави. Варто розглянути тлумачення поняття експорту. Так, Циганкова Т.М. [33, с. 32] під експортом розуміє вивезення товарів, робіт, послуг, результатів інтелектуальної діяльності, в т. ч. виключних прав на них, з митної території країни за кордон без зобов’язання їх зворотного ввезення. У свою чергу Самуельсон П. та Нордхауз В. [29] також розуміють під експортом товари та послуги, які виробляються всередині країни та продаються за кордоном. Але слід звернути увагу на тлумачення поняття експорту з іншої сторони. Так, наприклад, експорт також виступає і як форма (модель) виходу фірми на зарубіжний ринок; стадія інтернаціоналізації діяльності фірми; стратегія виходу на зовнішній ринок; як зовнішньоекономічна діяльність фірми [33, с. 60, 213, 229]. Однак, якщо розглядати експорт як вагомий чинник впливу на економічне зростання, на інтеграцію країни у світове господарство, то він набуває ознак потенціалу, тобто прихованої здатності забезпечувати досягнення поставленої мети та вирішення певної проблеми суспільного розвитку [26, с. 222] (таблиця 1.1). 2.1. Загальна характеристика міжнародної економічної діяльності (МЕД) ПАТ «Київський ювелірний завод» ПАТ «Київський ювелірний завод» — провідне підприємство ювелірної галузі України, яке спеціалізується на випуску та продажу ювелірних виробів з золота, срібла та платини, інкрустованими дорогоцінним та напівдорогоцінним камінням. В 1936 році все починалося з майстерні з ремонту годинників та реставрації ювелірних виробів, на основі якої була утворена Київська ювелірно-годинникова фабрика, а згодом, завод. З часу заснування, використовуючи досвід і традиції майстрів минулого та вдосконалюючи технології виробництва, завод став одним з найбільших торгово-промислових комплексів України. Завод став переможцем міжнародного конкурсу, організованого фірмою "Де Бірс" в 1981 році. Окремого слова заслуговує виготовлення державних нагород Київським ювелірним заводом. У серпні 1992 р. підприємство виготовило перші державні нагороди незалежної України, серед яких - "Почесна відзнака Президента України", Зірка ордену "Князя Ярослава Мудрого", Зірка "За мужність", Зірка ордену "За заслуги", орден "Богдана Хмельницького". Всього за останні роки випущено понад 250 найменувань державних і регіональних нагород, а також почесних знаків. Зокрема, з 1994 р. підприємство є виконавцем корон для Всеукраїнського відкритого рейтингу популярності та якості "Золота фортуна". У рамках міжнародного проекту "За успішне економічне виживання та розвиток в умовах соціально-економічної кризи" в 1995 році підприємство отримало "Факел Бірмінгема". У 1997 році в номінації "За гнучкість і мудрість політики управління" підприємству вручено кришталевий "Мальтійський лицар". Міжнародною нагородою "Золотий Меркурій" українські ювеліри відмічені в 1998 році за відродження національної економіки та розвиток інтеграційних процесів. У листопаді 1999 року завод нагороджено "Міжнародною платиновою зіркою за якість" (Мадрид, Іспанія). Цього ж року високу якість виробів підприємства відзначено національною громадською нагородою "Вища проба". За плідну творчу працю дизайнери та ювеліри ВАТ "Київський ювелірний Завод" неодноразово отримували дипломи та нагороди на київській виставці "Ювелір Експо Україна".
Інші роботи з даної категорії: