0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Ефективність ЗЕД як фактор виходу підприємства на зовнішній ринок (на прикладі підприємства LPP) (ID:958214)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:ЗЕД
Сторінок: 38
Рік виконання: 2023
Вартість: 350
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ЕФЕКТИВНОСТІ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 5 1.1. Поняття та сутність зовнішньо-економічної діяльності підприємств 5 1.2.Оцінка ефективності зовнішньо-економічної діяльності підприємств 8 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА LPP 13 2.1.Загальна характеристика підприємства 13 2.2.Оцінка ефективності господарської, фінансової та зовнішньо-економічної діяльності підприємства 19 РОЗДІЛ 3. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВИХОДУ ПІДПРИЄМСТВА LPP НА РИНОК ФРАНЦІЇ 24 3.1. Аналіз ринку Франції 24 3.2. Особливості розробки зовнішньоекономічного контракту 29 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33 ДОДАТОК А 35
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. Необхідність забезпечення ефективності зовнішньоекономічної діяльності підприємства стає очевидною в умовах гострої конкуренції на міжнародних ринках. Кожне підприємство, яке прагне утримати та розширити своє позиціонування, вдається до впровадження досягнень науки і техніки в виробництво, а також до ефективного використання ресурсів з метою отримання максимального результату. Для досягнення цих цілей важливе використання аналітичного підходу та оцінка ефективності зовнішньоекономічної діяльності. Результати такого аналізу виступають основою для прийняття рішень на міжнародних ринках і створюють умови для підвищення ефективності зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Мета дослідження полягає у аналізі діяльності підприємства LPP та розробці шаблону зовнішньоекономічного контракту щодо його виходу на ринок Франції. Для досягнення мети необхідно вирішити наступні завдання: - визначити поняття та сутність зовнішньо-економічної діяльності підприємств; - розглянути особливості оцінки ефективності зовнішньо-економічної діяльності підприємств; - надати загальну характеристику підприємства LPP; - оцінити ефективність господарської, фінансової та зовнішньо-економічної діяльності підприємства; - проаналізувати ринок Франції; - описати особливості розробки зовнішньоекономічного контракту. Об’єкт роботи – підприємство LPP. Предмет роботи – теоретико-методологічні засади та практичні рекомендації аналізу зовнішньо-економічної діяльності підприємства. В процесі роботи була використана низка сучасних загальноекономічних та спеціальних методів дослідження. Зокрема, структурнo-лoгічний та порівняльний аналіз, причинно-наслідкових зв’язків, статистичний метод, синтез, порівняння, логічної аргументації, графоаналітичний метод, графічний, узагальнення та конкретизації. Інформаційною основою курсової роботи стали наукові праці вітчизняних вчених-економістів, закони України, нормативно-правові акти державних органів України. Структура роботи: вступ, 3 розділи, висновки, список використаних джерел, додаток. РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ЕФЕКТИВНОСТІ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 1.1. Поняття та сутність зовнішньо-економічної діяльності підприємств У сучасних умовах розвитку ринкової економіки та зростання інтеграційних процесів України у світовому економічному просторі, спостерігається розширення участі країни в різноманітних формах міжнародного співробітництва, зокрема в економічній сфері. Однією з важливих складових цього співробітництва є зовнішньоекономічна діяльність суб’єктів господарювання різних країн, а саме підприємств, які є ключовими учасниками економічної системи будь-якої держави. На думку Осовської Г.В. та Осовського О.А., зовнішньоекономічна діяльність підприємств - це сукупність економічних відносин та операцій, які здійснюються між суб'єктами економіки різних країн і полягають у міжнародних торгівельних, фінансових, інвестиційних, технічних та інших видів обміну та співпраці. [6] Колесник І.В. вважає, що зовнішньоекономічна діяльність - це діяльність суб'єктів господарської діяльності України та іноземних суб'єктів господарської діяльності, побудована на відносинах між ними, що має місце як на території України, так і за її межами. [4] Зовнішньоекономічна діяльність підприємств є важливим аспектом господарської діяльності та полягає в їх взаємодії з міжнародними партнерами для обміну товарами, послугами та капіталом. Основні аспекти зовнішньоекономічної діяльності включають експорт і імпорт товарів, залучення іноземних інвестицій, участь у міжнародних торгівельних угодах, технічну та науково-технічну співпрацю тощо. Сутність зовнішньоекономічної діяльності полягає в розширенні горизонтів бізнесу за межі власної країни, забезпеченні доступу до нових ринків і ресурсів, а також в участі в глобальних економічних процесах. Ця діяльність взаємодіє з економікою країни та світовою економікою, сприяє обміну досвідом і технологіями, а також формує конкурентоспроможність підприємств на міжнародному ринку. Зовнішньоекономічна діяльність має велике значення для розвитку економіки країни та забезпечення її стабільності на міжнародному рівні. [8] Зовнішньоекономічна діяльність (ЗЕД) вивчається та аналізується з різних поглядів у межах різних теоретичних підходів. Ось кілька основних теорій, що висвітлюють аспекти ЗЕД (табл.1.1).
Інші роботи з даної категорії: