Система національно-патріотичного виховання учнівської молоді (ID:336665)
Автор більше не продає цю роботу
?
Основні причини, чому роботи знімають з продажу:
- Автор роботи самостійно зняв її з продажу
- Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
- На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботиЗміст
ВСТУП……………………………………………………………………...3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-ПРАВОВІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ…………………………………………………………………………...6
1.1. Нормативно-правове регулювання національно-патріотичного виховання учнівської молоді……………………………………………………..6
1.2. Державна політика у сфері національно-патріотичного виховання учнівської молоді………………………………………………………………….9
1.3. Ретроспективний аналіз проблеми національно-патріотичного виховання учнівської молоді та поглядів відомих педагогів на проблему дослідження………………………………………………………………………14
РОЗДІЛ ІІ. СИСТЕМА НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ ЯК СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА……………………………………………………………………...20
2.1. Педагогічні умови національно-патріотичного виховання учнівської молоді у загальноосвітній школі…………………………………...20
2.2. Зміст системи національно-патріотичного виховання учнівської молоді…………………………………………………………………………….23
2.3. Національно-патріотичне виховання учнівської молоді засобами історії……………………………………………………………………………..26
ВИСНОВКИ……………………………………………………………...30
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ І ЛІТЕРАТУРИ………....32
Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність теми. Реформування шкільної освіти вимагає пошуку нових шляхів удосконалення національно-патріотичного виховання підлітків. Успішне його здійснення неможливе без переосмислення традиційних теоретико-методичних засад діяльності позашкільного навчального закладу, ґрунтовного дослідження засобів та методів національно-патріотичного виховання підлітків.
У переломні моменти історії перед сучасниками виникає необхідність переосмислити непорушні перш поняття, що само по собі є моментом пошуку нового способу життя і цінностей. Діалог з минулим дозволяє трансформувати прийнятні цінності і виробити нові. У зв’язку з цим представляється суспільно значущим вивчення конкретно-історичного змісту такого феномену, як патріотизм в новій соціально-економічної ситуації в суспільстві.
У Законах України «Про загальну середню освіту», «Про позашкільну освіту», Національній програмі виховання дітей та учнівської молоді в Україні, концепції позашкільної освіти та виховання закладено нові підходи до національно-патріотичного виховання підлітків.
Актуальність дослідження пов’язана з тим, що питання патріотичного виховання учнівської молоді постійно знаходяться в центрі уваги громадськості і держави. Це пов’язано з пріоритетним значенням проблеми патріотичного виховання, як для консолідації суспільства, так і для становлення громадянина України, підвищення обороноздатності і престижу країни на міжнародній арені.
Проблема національно-патріотичного виховання учнів, які вміють цінувати і відстоювати демократичні права і свободи, є вельми важливою для будь-якої країни. Для України вона набуває особливого значення у контексті активного будівництва нового європейського демократичного суспільства, яке ведеться в складних соціально-економічних і політичних умовах, коли змінюються колишні відносини людини з державою і виробляються нові політико-правові норми. Це процес тривалий і вельми складний, що вимагає зусиль багатьох соціальних інститутів і організацій. Школа, як і раніше є одним з найбільш дієвою з них, тому важливо вивчити можливості урочної і позаурочної роботи в реалізації цілей і завдань патріотичного виховання учнів.
Усі наведені положення обумовили актуальність теми. Актуальність проблеми та можливе практичне використання результатів дослідження обумовили вибір теми, визначили мету та завдання дослідження.
Мета курсової роботи полягає у з’ясуванні особливостей формування та змісту системи національно-патріотичного виховання учнівської молоді.
Доcягнення поcтавленої мети передбачає вирішення таких завдань:
1. Визначити теоретико-правові основи проблеми національно-патріотичного виховання учнівської молоді
2. Охарактеризувати систему національно-патріотичного виховання учнівської молоді як соціально-педагогічна проблема
Об’єкт дослідження – національно-патріотичне виховання учнівської молоді.
Предмет дослідження – процес розвитку та змістовні компоненти системи національно-патріотичного виховання учнівської молоді.
Інші роботи з даної категорії: