0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Співвідношення недовільної і довільної пам'яті у старших дошкільників (ID:39551)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 54
Рік виконання: 2011
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ І АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ДОВІЛЬНОЇ ПАМ'ЯТІ 1.1. СУТНІСТЬ, СТРУКТУРА І ЗМІСТ ДОВІЛЬНОЇ ПАМ'ЯТІ В ПЕДАГОГІЧНІЙ ДЛЯ ПСИХОЛОГОТИПУ ЛІТЕРАТУРІ 1.2 Процеси пам'яті 1.3 Види пам'яті РОЗДІЛ ІІ ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ МИМОВІЛЬНОЇ ТА ДОВІЛЬНОЇ ПАМ'ЯТІ У ДОШКІЛЬНИКІВ 2.1. Концепції розвитку памяті 2.2. Домінування мимовільної пам'яті в дитячому віці 2.3. Розвиток мимовільної пам'яті 2.4. Співідношення мимовільного й довільного запамятовування 2.5. Формування довільної пам'яті 2.6. Розвиток опосередкованого й довільного запам'ятовування 2.7. Навчання запам'ятовуванню в дошкільному дитинстві РОЗДІЛ ІІІ ДОСЛІДЖЕННЯ МОЖЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПАМ'ЯТІ В СТАРШОМУ ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІ 3.1 Організація дослідження 3.2 Характеристика методик дослідження 3.3 Програма індивідуальних занять з розвитку пам'яті 3.4 Програма групових коректувально-розвиваючих занять 3.5 Аналіз результатів ВИСНОВОК СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТОК
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: