0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ДИДАКТИЧНА ГРА ЯК ЗАСІБ ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПРОФЕСІЯМИ ДОРОСЛИХ (ID:470741)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 42
Рік виконання: 2021
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП…………………………………………………...……………………..…3 РОЗДІЛ 1. ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПРОФЕСІЯМИ ДОРОСЛИХ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА.5 1.1 Аналіз психологічних, педагогічних джерел….............................................5 1.2 Змістово-методичне забезпечення ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з професіями дорослих…………...………………………....14 1.3 Зміст та структура дидактичних ігор як засобу ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з професіями дорослих…………………………..19 Висновки до розділу 1…...…………………..…………….…………………...21 РОЗДІЛ 2. СИСТЕМА РОБОТИ ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР ДЛЯ ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПРОФЕСІЯМИ ДОРОСЛИХ……….………...23 2.1 Методичні рекомендації щодо використання каталогу дидактичних ігор для ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з професіями дорослих23 2.2 Дослідження стану проблеми у практиці закладів дошкільної освіти…...32 Висновки до розділу 2….…………...……………………………….…………35 ВИСНОВКИ………...………………………………………………….….….…37 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………….………...….38 ДОДАТКИ…………………………………………………………………….…40
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Мета роботи – охарактеризувати особливості використання дидактичних ігор для ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з професіями дорослих задля розроблення методичних рекомендацій щодо застосування у роботі вихователя каталогу дидактичних ігор. Мета роботи потребує вирішення наступних завдань: 1.Аналіз психологічних і педагогічних джерел із проблеми дослідження. 2.Охарактеризувати зміст, структуру, тематику дидактичних ігор для ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з професіями дорослих. 3.З’ясувати стан проблеми у практиці закладів дошкільної освіти. 4.Розробити методичні рекомендації та каталог з дидактичними іграми для ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з професіями дорослих. Об'єкт дослідження – ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з професіями дорослих. Предмет дослідження – дидактична гра як засіб ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з професіями дорослих. Для реалізації мети та завдань дослідження обрано комплекс методів дослідження: теоретичні: аналіз, синтез, узагальнення, класифікація педагогічної і методичної літератури з проблеми дослідження задля з’ясування сутності базових понять дослідження, характеристики змісту дидактичних ігор для ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з професіями дорослих; емпіричні: вивчення рівнів сформованості уявлень дітей молодшого дошкільного віку про професії дорослих, вивчення планів роботи вихователів з питань планування дидактичних ігор для ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з професіями дорослих, опитування вихователів задля з’ясування місця дидактичних ігор у реалізації завдань щодо ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з професіями дорослих. Дослідно-експериментальна робота проводилась а базі закладу дошкільної освіти № 668 м. Києва. Структура роботи. Курсова робота складається із вступу, двох розділів, висновків до них, загальних висновків, списку використаних джерел, додатків. РОЗДІЛ 1. ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПРОФЕСІЯМИ ДОРОСЛИХ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА 1.1. Аналіз психологічних, педагогічних джерел Актуальність діяльності по ознайомленню дітей з професіями дорослих визначена державними стандартами освіти. Відповідно до державних стандартів сутність освітньої галузі Базового компоненту дошкільної освіти націлена на досягнення мети освіти позитивного ставлення до праці через вирішення наступних завдань: 1)трудове виховання; розвиток ціннісного ставлення до власної діяльності, а також безпосередньо до діяльності інших лю
Інші роботи з даної категорії: