0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Практичне заняття 2. Компетентнісний та особистіно орієнтований підхід як основа розвитку сучасної школи (ID:669374)

Тип роботи: інше
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 11
Рік виконання: 2022
Вартість: 80
Купити цю роботу
Зміст
План 1. Сучасні підходи до визначення змісту загальної середньої освіти. 2. Компетентнісний підхід та його роль у визначенні змісту освіти. 3. Поняття «компетентність» і «компетенція». Види компетентностей. 4. Особистісно орієнтований підхід та його характеристика. Контрольні питання 1. Яку мету нової школи визначено відповідно докорінної реформи освіти України? 2. Аргументуйте: чому саме таку особистість покликана сформувати сучасна українська школа (цілісну особистість, патріота, інноватора)? 3. Назвіть 8 компонентів формули нової школи. 4.Які рівні повної загальної середньої освіти передбачено у новому базовому Законі «Про освіту»? 5. В чому полягає суть компетентнісного підходу? Історія становлення та розвитку компетентнісного підходу в освіті. 6. Розкрити поняття «компетентність» і «компетенція». Види компетентностей. 7. Схарактеризуйте 10 груп компетентностей, визначених у новому базовому Законі «Про освіту». 8. Обґрунтуйте чому саме такі уміння мають бути сформовані у школярів. 9. Особистісно орієнтований підхід у новій українській школі, як ви його розумієте? 10. Нова школа працюватиме на засадах «педагогіки партнерства». Схарактеризуйте принципи цього підходу. Завдання для самостійної роботи 1. Ознайомитися із змістом проекту нового базового Закону України «Про освіту». Виписати 10 груп компетентностей.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1. Сучасні підходи до визначення змісту загальної середньої освіти. Сучасний підхід до визначення змісту освіти передбачає формулювання системи компетентностей, які учень має опанувати в освітньому процесі, і очікуваних результатів навчання, яких він має досягти на кожному рівні та циклі загальної освіти. А саме: •вільне володіння державною мовою; •здатність спілкуватися рідною (в разі відмінності від державної) та іноземними мовами; •математична компетентність; •компетентності в галузі природничих наук, техніки і технологій; •інноваційність; •екологічна компетентність; •інформаційно-комунікаційна компетентність; •навчання впродовж життя; •громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівності, прав людини, добробуту, здорового способу життя, усвідомлення рівних прав і можливостей; •культурна компетентність; •підприємливість і фінансова грамотність; •інші компетентності, передбачені стандартом освіти
Інші роботи з даної категорії: