0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Практичне заняття 4. Науково-теоретичні підходи вітчизняних педагогів до розробки нових педагогічних технологій (ID:669388)

Тип роботи: інше
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 10
Рік виконання: 2022
Вартість: 80
Купити цю роботу
Зміст
Мета: засвоїти поняття «освітні технології» та виділити й охарактеризувати підходи відомих педагогів у розробці нових освітніх технологій. Обговорення теоретичних питань: 1. Охарактеризувати ключові ідеї технології Л.Занкова. 2. Спільні та відмінні особливості технологі розвивального навчання Л.Занкова та Д.Ельконіна-В.Давидова. 3. Моделі особистісно орієнтованої педагогіки (За Н.Якиманською). 4. Розкрити сутність теорії формування прийомів засвоєння знань і навчальної роботи Д.Богоявленського та Н.Якиманської. 5. Суть теорії поетапного формування розумових дій П.Гальперіна та Н.Тализіної. Питання для контролю та самоконтролю: 1. Які основні ідеї розвивального навчання? Охарактеризуйте їх. 2. У чому виявляється взаємозв’язок навчання і розвитку? 3. Чим обумовлена складність реалізації особистісно орієнтованого підходу в освіті? 6. Дайте тлумачення висловів: - К.Д.Ушинський «Наставник повинен тільки допомагати вихованцю боротися з труднощами осягнення того чи іншого предмета: не вчити, а допомагати вчитися»; Практичне завдання: 1. Заповніть таблицю: Компоненти педагогічного процесу Традиційне навчання Розвивальне навчання 1. Проаналізувати відвіданий урок зі спеціальності (згідно схеми), звертаючи особливу увагу на інноваційні педагогічні технології у навчанні
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Обговорення теоретичних питань: 1. Охарактеризувати ключові ідеї технології Л.Занкова. Теоретичною основою системи розвивального навчання Л.В.Занкова є наступні ключові положення: 1. За переконанням Л.В. Занкова, розвиток є складним процесом, який визначається як зовнішніми, так і внутрішніми факторами. Під основним зовнішнім фактором Л.В. Занков розумів навчання, а під внутрішніми – індивідуальні особливості кожної дитини. Взаємозв’язок названих факторів випливає з наступного: навчання веде за собою розвиток дитини, проте при організації навчання необхідно враховувати внутрішні закономірності розвитку психіки школярів, їх індивідуальні особливості. 2. Сприятливі можливості для розвитку внутрішніх індивідуальних особливостей школярів у процесі навчання будуть створені в тому випадку, якщо навчання буде будуватись з урахуванням „зони ближнього розвитку дитини”, тобто в ході навчання повинні створюватись умови для подолання дітьми посильних труднощів, які в першу чергу мають розвивати наступні компоненти психологічної діяльності дітей: спостережливість, мислення, емоційно-вольові якості і практичні дії.
Інші роботи з даної категорії: