0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ВЗАЄМОЗВ'ЯЗОК РОДИННОГО ТА ШКІЛЬНОГО ВИХОВАННЯ У РОЗВИТКУ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ (ID:669414)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 23
Рік виконання: 2022
Вартість: 800
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ I ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ ВЗАЄМОЗВЯЗКУ СІМЕЙНОГО ТА ШКІЛЬНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 1.1. Проблеми сімейного та шкільного виховання учнів молодшого шкільного віку в спадщині відомих педагогів 1.2 Виховний потенціал у сучасній початковій школі РОЗДІЛ 2. ВЗАЄМОДІЯ ШКОЛИ І СІМ’Ї ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ 2.1 Організація процесу взаємозв’язку сім’ї та школи у формуванні особистості дитини 2.2 Методичні рекомендації вчителям щодо ефективної взаємодії шкільного та сімейного виховання учнів початкової школи ВИСНОВКИ ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. Виховання — це складний і багатогранний процес формування особистості, створення оптимальних умов для її фізичного, психічного та соціального розвитку. Основна мета виховання — всебічний гармонійний розвиток особистості. Це зумовлено сутністю людини як найдосконалішого витвору природи й суспільства. Впливати на дитину може все що його оточує. Це вихователі в садку також речі, явища, але на першому місці – батьки і вчителі в школі. Найважливішою умовою виховання підростаючого покоління є спільна діяльність школи та сім’ї. Разом зі школою сім’я вирішує завдання сімейного і суспільного виховання. Гуманістичне виховання дітей немислимо без узгод-женої діяльності педагогів і батьків, спрямованої на розвиток особистості дитини, формування її особистісних якостей. Сім’я – школа почуттів дитини. Спостерігаючи за взаємовідносинами дорослих, дитина набуває морально – емоційного досвіду, де дитина засвоює основи моралі серцем і душею, коли розвиваються почуття доброти, чуйності, совісті, правдивості, любові до всього живого. Батьки – головні природні вихователі дитини. Основний чинник у формуванні особистості – це виховний клімат сім’ї. В. Сухомлинський стверджував: «У сім’ї шліфуються найтонші грані людини – громадянина, людини – трудівника, людини – культурної особистості». Також одним із важливих впливів на дитину має школа та вчителі. Школа - основний інститут виховання. В законі України «Про загальну середню освіту» в статті 3 говориться: Загальна середня освіта спрямована на забезпечення всебічного розвитку особистості шляхом навчання, виховання та розвитку, які ґрунтуються на загальнолюдських цінностях та принципах, визначених Законом України. [5].
Інші роботи з даної категорії: