0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Теорія ТРВЗ як технології розвитку особистості (ID:669443)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 27
Рік виконання: 2020
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. Теорія ТРВЗ як технології розвитку особистості 1.1. Історія розвитку теорії розв’язання винахідницьких завдань (ТРВЗ) Г. С. Альтшуллера 1.2. Основні аспекти та особливості методики ТРВЗ 1.3. Етапи роботи з використанням ТРВЗ в виховному процесі дошкільного закладу РОЗДІЛ 2. Практичний матеріал з розвитку творчих здібностей з допомогою ТРВЗ-технології 2.1 Комплекс занять за технологією ТРВЗ: приклади та рекомендації ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність. Зміна парадигми освіти в напрямку виховання творчої особистості вимагає від педагогів якісно нового підходу в роботі з розвитку творчих можливостей дітей. Сучасний етап розвитку українського суспільства потребує якісно нового рівня освіти, підвищення її конкурентоспроможності, розв’язання стратегічних завдань, пов’язаних з новими економічними і соціокультурними умовами з огляду на інтеграцію України у світовий освітній простір. У сучасній освіті гостро стоїть завдання виховання творчої особистості, розвитку здібностей дитини, її потреб, мотивів поведінки. Традиційний підхід до навчання дошкільнят, побудований на сприйнятті ними різноманітної інформації, досягав своєї мети - повідомлення знань, але не міг навчити їх мислити. В результаті вже в дитячому саду у дитини формуються стереотипи мислення і поведінки. Виникає так звана психологічна інерція [12, с. 78]. Але все в світі змінюється, і поява нових умов або проблем обов'язково вимагають інших способів дії, тоді як психологічна інерція змушує діяти по-старому, заважає, гальмує. Тому необхідно впроваджувати інновації в освітній процес, з метою розвитку мислення і уяви дітей. Дошкільник в силу своєї вікової специфіки - шукач. Його увагу завжди направлено на те, що йому цікаво. Важливо не упустити момент, підтримати інтерес дитини, зміцнити її віру в свої можливості. Завдання батьків, педагога - таким чином організувати процес пізнання, щоб він був повний жвавості та зацікавленості. Тому практики активно використовують серед сучасних інновацій в дошкільній освіті саме ті методики та технології, які не тільки результативні, але і захоплюючі. До таких технологій відноситься і ТРВЗ. На думку дослідників, творча особистість – це такий тип особистості, для якого характерна стійка, високого рівня спрямованість на творчість, мотиваційно-творча активність, що виявляється в органічній єдності з високим рівнем творчих здібностей, які дозволять їй досягти прогресивних, соціально та особистісно значущих результатів в одному або кількох видах діяльності. Використання ТРВЗ технологій сприяє розвитку таких рис характеру та допомагає активно користуватися набутими знаннями. Питанням «ТРВЗ» займалися такі педагоги як: A. М.Страунінг, М. Н.Шустерман, Л.О.Нестеренко, О.Н.Самойлова, B. Багатий, Е. Крилов, А. В. Яценко, С.І.Гін. А.М.Страунінг і О.І.Нікашін адаптували основні принципи ТРВЗ для дітей дошкільного віку. За допомогою спеціально розроблених ігор-занять дошкільнята знайомляться з навколишнім світом, у них формується системне, діалектичне мислення, розвивається творча уява. Цікаві прийоми для розвитку творчої уяви запропонував педагог-практик Л.О.Нестеренко. На матеріалі загадок діти вчяться фантазувати, самостійно шукати шляхи вирішення творчих завдань. С.І.Гін в своїх посібниках розкрив основні поняття ТРВЗ, розробив практичний матеріал по системному використанню даної технології в роботі з дітьми дошкільного віку. Протиріччя. Незважаючи на величезну кількість програм навчання і виховання, а також розроблених конспектів занять з використанням методів ТРВЗ, літератури, яка розкриває і докладно описує їх сутність, вочевидь недостатньо [3, с. 14]. Що привело до того, що вихователі, провівши ряд розроблених і описаних в літературі занять, не можуть продовжити навчання дітей діалектичному мисленню, так як самі не володіють специфічними методами і прийомами, не можуть перенести і використовувати їх в інших видах діяльності, на інших заняттях. Об'єкт дослідження: процес розвитку творчого мислення дітей.
Інші роботи з даної категорії: