0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Податкова система України, проблеми розвитку та напрями вдосконалення (ID:463148)

Тип роботи: бакалаврська
Сторінок: 57
Рік виконання: 2021
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПОДАТКОВОЇ СИСТЕМИ КРАЇНИ 6 1.1. Податкова система як складова фінансової системи держави 6 1.2. Податкова система України як результат поетапного реформування національної економіки 15 РОЗДІЛ 2. СУЧАСНИЙ СТАН ПОДАТКОВОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ 22 2.1. Аналіз податкової системи з погляду пріоритетів податкової політики держави 22 2.2. Оцінка виконання податковою системою фіскального призначення 26 РОЗДІЛ 3. ВЕКТОРИ РОЗВИТКУ ПОДАТКОВОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ 33 3.1. Проблеми розвитку податкової системи України та методи їх розв’язання 33 3.2. Особливості механізму реформування зарубіжних податкових систем і можливості їх використання в Україні 42 ВИСНОВКИ 50 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 53
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВИСНОВКИ Податкове законодавство України складається з Конституції України, Податкового кодексу, Митного кодексу, інших законів з митних питань, міжнародних договорів у галузі оподаткування, обов'язкових для України, інших нормативних актів. Конституція України містить загальні норми податкового законодавства, що встановлюють універсальний обов'язок сплачувати податки, порядок їх введення, змін, скасування. Основним податковим законом є Податковий кодекс України - він регулює загальні питання оподаткування та детально прописує види податків та зборів, їх розмір, строки та порядок сплати. Митне законодавство встановлює розмір, терміни, порядок сплати різних видів митних зборів. Визначено, що усі податки в Україні поділяються на: - загальнодержавні; - місцеві. За зовнішньою схожістю нашої податкової системи з більшістю іноземних альтернатив, лише невелика кількість громадян в Україні почуває себе комфортно, розумно, а головне справедливо. Також визначено чотири принципи оподаткування: • принцип справедливості (універсальність оподаткування і рівномірність розподілу податків між громадянами згідно їх доходу); • принцип визначеності (розмір, спосіб і час сплати повинні бути точно і заздалегідь відомі платнику податків); • принцип зручності (ставка нарахування, щоб забезпечити найбільшу зручність для платника податків); • економічний принцип (зменшення податкової проблеми). Досліджено, що складне податкове законодавство не може обслуговувати слабку економіку, принаймні на стадіях мікро, малих та середніх компаній. Вона потребує «примітивної», а отже, прозорої податкової системи, яка відволікає мінімум часу та коштів платників податків. Україна добре розпочала роботу в 2010 році, зменшивши кількість податків і зборів. Однак, платники податків повинні брати участь у написанні правил, відповідно до своїх доходів, оскільки вони перебувають під егідою та захистом держави. Дотримання цієї ситуації або неповага до них призводить до так званої рівності або нерівності оподаткування. Сучасна податкова система забезпечує понад 265 податкових пільг та відрахувань, що призводять до втрати до 350 млрд. грн податкових надходжень. Впровадження моделі «помірних податків» шляхом скасування більшості існуючих податкових пільг, преференцій та низьких ставок призведе до реалізації нейтрального податкового сценарію без спотворення конкуренції та дискримінації окремих груп платників податків. Точна сума, яку зобов'язана платити кожна особа, з точки зору оподаткування, здається, справою великого значення, адже існує дуже значний ступінь нерівності, який, оцінюється з досвіду всіх націй. Проаналізовано, що в Україні податкове законодавство змінюється з нераціональною швидкістю. За 10 років свого існування Податковий кодекс виріс у 2,53 рази. За ці роки до нього було внесено зміни та редакції законів та кілька рішень Конституційного Суду. Відстеження всіх змін та дотримання цього законодавства є надзвичайно складним. Потрібно ввести принаймні дворічний мораторій на зміну податкового законодавства, а потім прийняти спеціальну законодавчу процедуру (аналогічна процедура прийняття бюджетного закону), згідно з якою зміни до ПКУ будуть вноситися виключно КМУ та Радою (не більше один або два рази на рік). Це значно підвищить стабільність та передбачуваність національної податкової системи для інвесторів та платників податків. Все, що не вписується в досконалу систему оподаткування України, має бути відкинуте в найближчі роки, або, у випадку крайньої потреби, наприклад, міжнародні зобов’язання країни відкладаються на максимально дозволений період. На сьогодні, Податкове законодавство України виконує фіскальну та стимулюючу функції. За оцінками експертів, близько 43% комерційного прибутку підприємство спрямовує на оподаткування фонду заробітної плати, що є одним з найвищих показників у Європі. Ідеальних податкових систем не існує, як і великого бажання громадян та комерційних структур будь-якої країни платити податки. Але де стабільне податкове законодавство, де правова держава, де діє ефективна система контролю за діями влади, де є правові традиції, правова культура, там є і податки на сплату в повному обсязі. Що характерно для сучасного українського підприємця у його стосунках з податковими органами? Характеристика - очікування вже на підсвідомому рівні бюрократичної незаконності. Деградація державних органів викликала природну реакцію в суспільстві - недовіру. За відсутності ефективного механізму відповідальності працівників лінія поведінки (звернення до суду чи переговорів) визначається в більшості випадків з точки зору того, що дешевше і швидше. Загалом, податкову систему України можна охарактеризувати як досить лояльну до платників податків. Загальну кількість та розмір податкового навантаження не можна назвати надмірною. Основний податковий закон сучасний, зрозумілий і дуже детальний. Однак не можна помітити той факт, що ставки на основні діючі податки (ПДВ, податок на прибуток, податки на споживання) регулярно зростають, що, з одного боку, має на меті допомогти державі подолати фінансові труднощі та кризу. Ці явища малоймовірні, але навпаки, інша сторона навряд чи позитивно вплине як на добробут громадян, так і на розвиток бізнесу, а також сприятиме появі нових податків. ЗВІТ АНТИПЛАГІАТУ 73%