0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Психологія реклами (ID:307826)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 52
Рік виконання: 2022
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ПСИХОЛОГІЇ РЕКЛАМИ 1.1. Сутність психології реклами 1.2. Основні прийоми психології реклами 1.3. Психологічний вплив реклами на особистість РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЇ РЕКЛАМИ 2.1. Методика дослідження психології реклами 2.2. Діагностика психологічного впливу реклами на споживача 2.3. Рекомендації щодо ефективного рекламного впливу на споживача ВИСНОВКИ СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Тел/вайбер: (068)845-40-04