0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ПІДХОДИ ДО ДІАГНОСТИКИ ЯКОСТІ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ (ID:643751)

Тип роботи: інше
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 13
Рік виконання: 2020
Вартість: 40
Купити цю роботу
Зміст
План конспекту: 1. Організаційно-методичне забезпечення проведення моніторингових тестувань. 2. Структура та вимоги до тестів. 3. Форми, методи, засоби створення тестів. 4. Розробка тестів.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ФРАГМЕНТ 1 За результатами комплексних моніторингових досліджень, проведених за різними напрямами управлінської діяльності, експертами й аналітиками регіональних центрів моніторингу обов’язково мають бути сформульовані висновки щодо якості системи ЗСО. окремих її рівнів і складових, які, у свою чергу, дають можливість безпосередньо або опосередковано судити про результативність управління якістю шкільної освіти даного регіону. Таким чином, максимальні зусилля дослідників повинні зосереджуватися на забезпеченні якості (надійності, повноті, достовірності, своєчасності) зібраної інформації, несуперечливості. обґрунтованості висновків та практичної спрямованості й технологічності рекомендацій щодо усунення виявлених освітніх проблем. Цілком зрозуміло, що на різних рівнях функціонування системи моніторингу якості ЗСО має різні ресурсні можливості, що визначаються повно-важеннями відповідних управлінських структур. Це виявляється у відмінностях в обсягах ініційованих досліджень, глибиною вивчення освітніх проблем, завданнями, ґрунтовністю вироблених висновків і рекомендацій тощо. На регіональному рівні моніторинг якості освіти спрямований на дослідження характеру, особливостей, тенденцій та закономірностей розвитку регіональної системи шкільної освіти, виявлення й оцінку сукупності зовнішніх і внутрішніх факторів впливу на її результативність та ефективність управління нею. За умов правильно організованої й узгодженої з органами управління освітою діяльності регіональної системи моніторингу якості ЗСО. вона має сприяти запобіганню негативних явищ, створювати надійне підґрунтя для формування дієвої регіональної освітньої політики та прогнозування перспектив розвитку регіональної системи освіти. ФРАГМЕНТ 2 Методи створення тестів:  Інформаційні технології  Методи математичного моделювання  Статистичні методи опрацювання результатів  Статистичні звіти Засоби створення тестів:  Moodle. Відома у всьому світі навчальна платформа. Застосовується багатьма вітчизняними і закордонними навчальними закладами. Доступна у використанні, має багато функцій. Ресурс безкоштовний. Може обслуговувати як кілька осіб, так і великі навчальні заклади. Дозволяє формувати тестові завдання різних типів, здійснювати оцінювання, завантажувати навчальні матеріали, вести облік успішності тих, хто навчається, спілкуватися з учнями та колегами тощо.  Google Forms. Це частина офісного інструментарію Google Drive. Ресурс безкоштовний. Потребує встановлення плагіну Flubaroo і наявності аккаунту Google. Дозволяє створювати завдання різних форматів (наприклад, з одним або кількома варіантами відповіді або з вибором відповіді зі списку), додавати зображення та відео YouTube, формувати і зберігати документи, в яких фіксуватимуться результати оцінювання.  Kahoot! Мобільний сервіс, ігрова платформа, що дозволяє не тільки формувати різноманітні тести, проводити онлайн-вікторини, а й створювати навчальні ігри, використовуючи смартфони учнів, що зробить навчання ще цікавішим і захопливішим. Ресурс безкоштовний, проте потребує реєстрації.