0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Психолого-педагогічні умови розвитку мислення дітей раннього віку (ID:757581)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 30
Рік виконання: 2022
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………... РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ МИСЛЕННЯ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ………………………………………………………………….. 1.1. Аналіз психолого-педагогічної, законодавчо-нормативної, методичної літератури з проблеми розвитку мислення у дітей дошкільного віку………........................................................................................................ 1.2. Особливості розвитку мислення у дітей раннього віку…………………… 1.3. Психолого-педагогічні умови розвитку дітей раннього віку…………….. Висновки до розділу 1…………………………………………………………….. РОЗДІЛ 2. ДІАГНОСТИКА РОЗВИТКУ МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ………………………………………………………………….. 2.1 Діагностичний інструментарій для виявлення рівнів розвитку мислення у дітей раннього віку…………………………………………………… 2.2 Моделювання системи роботи з реалізації психолого- педагогічних умов розвитку мислення у дітей раннього віку…………………… Рекомендації для вихователів щодо реалізації психолого-педагогічних умов розвитку мислення дітей раннього віку……………………………………. Висновки до розділу 2…………………………………………………….. ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ………………………………………………….. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………. ДОДАТКИ…………………………………………………………………..
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. Ранній вік – особливий період становлення органів, систем і перш за все функцій мозку. Особливо інтенсивно це відбувається у перші три роки життя. У цей період спостерігається максимальний темп формування передумов, що обумовлюють весь подальший розвиток організму, в тому числі і розвиток мислення. Проте ці якості та здібності не виникають автоматично або в результаті фізіологічного дозрівання. Їх становлення вимагає правильних дій з боку дорослих, суспільної діяльності та діалогічного спілкування з дитиною. В основі проблем, з якими стикаються батьки і педагоги у дошкільному та шкільному віці, лежить некомпетентність та недостатня кількість знань, потрібних для проведення якісного розвитку дитини у ранньому віці. Корекція цих проблем у дошкільному та шкільному віці вимагає значно більших зусиль і витрат, аніж їх запобігання у ранньому віці. Особливої актуальності ця проблема набуває в наш час, коли більшість закладів дошкільної освіти зачинено та батьки не мають змоги віддавати дітей раннього віку в ясла або мають недостатньо часу, компетентності та знань для правильного виховання у дітей пізнавальної діяльності, озброєння дітей знаково-символічними засобами розв’язання мисленнєвих задач, проведення занять, вправ, ігор, враховуючи вікові та розумові особливості своєї дитини. Вивченням особливостей розвитку мислення дітей дошкільного віку займались вітчизняні дослідники, психологи та педагоги. Серед них: Л. Виготський, Д. Ельконін, А. Запорожець, Г. Люблінська. Отже, суспільнa значущість проблеми та її недостатнє вивчення зумовили вибір теми нашого дослідження: «Психолого-педагогічні умови розвитку мислення дітей раннього віку».