0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Співвідношення позитивно оцінної і негативно оцінної лексики в художніх творах (ID:128367)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Філологія
Сторінок: 32
Рік виконання: 2015
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………………3 РОЗДІЛ 1. Категорія оцінки крізь призму сучасних лінгвістичних досліджень………………………………………………………………………..5 1.1. Основні аспекти визначення категорії оцінки та оцінна шкала………..5 1.2. Категорії емотивності та оцінки як складові емотивно-оцінного компонента.……………………………………………………………………….8 1.3. Вираження оцінки за допомогою прикметників та прислівників……..11 1.4. Емотивна лексика як засіб вираження оцінки…………………………..13 1.4.1. Звертання та номінативні слова…………………………………...16 1.4.2. Емфатичні словосполучення………………………………………17 РОЗДІЛ 2. Особливості вживання оцінної лексики у художній літературі…19 2.1. Співвідношення позитивно оцінних і негативно оцінних прикметників і прислівників……………………………………………………………………...19 2.2. Співвідношення позитивно оцінних і негативно оцінних звертань та номінативних слів………………………………………………………………..23 2.3. Співвідношення позитивно оцінних і негативно оцінних емфатичних словосполучень ………………………………………………………………….25 ВИСНОВКИ……………………………………………………………………...28 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………….30 СПИСОК ІЛЮСТРАТИВНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………...32
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Сьогоднішні тенденції вивчення мовних феноменів з точки зору антропоцентричної парадигми зумовлює дослідження того, як людина сприймає та оцінює дійсність крізь призму власних почуттів та емоцій. Актуальність теми даного дослідження визначається недостатнім вивченням парадигми оцінних лексичних одиниць, що вживаються у художніх творах. Об'єктом дослідження виступає емотивно-оцінний компонент художнього твору. Предмет дослідження становить позитивно та негативно маркована оцінна лексика. Мета курсової роботи полягає у визначенні співвідношення позитивно оцінної і негативно оцінної лексики в художніх творах. Мета курсової роботи передбачає виконання наступних завдань: 1. Розглянути категорію оцінки крізь призму сучасних лінгвістичних досліджень; 2. Проаналізувати основні аспекти категорії оцінки та визначити оцінну шкалу; 3. Визначити, як саме категорії емотивності та оцінки виступають складовими емотивно-оцінного компонента; 4. З’ясувати способи вираження оцінки, а саме за допомогою прикметників та прислівників та емотивної лексики; 5. На практичних прикладах відстежити та визначити співвідношення позитивно та негативно маркованої лексики. Автори, обрані нами для дослідження – Омар Тайрі та Ральф Еллісон – є яскравими представниками світової літератури. Так Ральф Еллісон викладав американську та російську літературу в університетах США, був членом Американської академії мистецтв та літератури, а його роман – „Невидимка” (Invisible Man) – отримав Національну книжкову премію. Омар Тайрі, що на сьогоднішній день є найуспішнішим афро-американським письменником та продав найбільшу кількість книг за версією Нью Йорк Таймз, теж отримав ряд нагород за свою творчість. Серед них премія національної спілки письменників, що займається прогресуванням афро-американських авторів, за роман „Заради любові до грошей” (For the Love of Money) 2001 року, а також нагорода Філіс Вітлі за досягнення у галузі художньої літератури 2006 року. Метеріалом дослідження послугували романи Омара Тайрі „Роман останньої вулиці” (The Last Street Novel), та „Просто скажи Ні” (Just Say No), а також роман Ральфа Еллісона „Невидимка” (Invisible Man). Методологія дослідження є комплексною, оскільки нами були використані такі методи як теоретичне вивчення та аналіз літературних джерел за темою дослідження; семантичний аналіз; статистичний метод; описовий метод; узагальнення та систематизація дослідженого. Робота складається зі вступу, двох розділів, загальних висновків, списку використаних літературних джерел.
Інші роботи з даної категорії: