0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Заходи по організації комерційної роботи автосалону (ID:1125199)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 33
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ КОМЕРЦІЙНОЇ РОБОТИ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5 РОЗДІЛ II. ЗАХОДИ ПО ОРГАНІЗАЦІЇ КОМЕРЦІЙНОЇ РОБОТИ ОБ'ЄКТУ ДОСЛІДЖЕННЯ 12 2.1. Характеристика автосалону «Автолідер» 12 2.2. Формування асортименту автомобілів в автосалоні «Автолідер» 16 2.3. Облік і контроль постачання автомобілів в автосалоні 21 2.4. Організація продажу автомобілів в автосалоні «Автолідер» 22 2.5. Заходи щодо рекламно-інформаційної роботи автосалону «Автолідер» 25 2.6. Заходи щодо підвищення культури та якості обслуговування в автосалоні «Автолідер» 27 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 30 ДОДАТКИ 34  
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП У сучасних умовах швидко змінюючоїся економічної ситуації неможливо досягнути позитивних результатів без попереднього планування своїх дій та аналізу можливих наслідків. Кожне підприємство, яке функціонує в умовах ринкової економіки та незаперечної нестабільності, розробляє стратегію свого розвитку, враховуючи вже існуюче господарське оточення. Це оточення включає в себе інші компанії (постачальників сировини, клієнтів та споживачів продукції та послуг, конкурентів), банки, які надають фінансову підтримку, державні та міжнародні організації, що сприяють підприємництву, а також фізичні особи з їхніми власними потребами, доходами та інтересами. Умови підприємства постійно зазнають змін, обумовлених еволюцією всіх учасників економіки, коливаннями валютних курсів, цін, процентних ставок та митних зборів, податків. Його стан на ринку визначається:  сферою, в якій воно функціонує;  ринками, де воно здійснює продажі своєї продукції;  цінами та якістю продукції;  стратегією збуту;  динамікою продажів;  можливістю доступу до фінансових ресурсів. Актуальність даної роботи полягає в тому, що саме комерційна діяльність визначає головні переваги та недоліки підприємства, визначає сегменти ринку, на якому воно діє, та напрямки його діяльності. З цією усвідомленою метою, ми обрали тему курсового дослідження: "Організація комерційної діяльності на прикладі автосалону". Об’єктом нашого дослідження був вибраний автосалон "Автолідер" у місті Миколаєв. Предметом дослідження стала комерційна діяльність автосалону та заходи для її оптимізації. Отже, метою даної роботи є вивчення проблем реалізації автомобілів та їх просування на ринок шляхом вдосконалення комерційної діяльності автосалону. З цією метою перед нами стоять наступні завдання: 1. Дослідження сутності комерційної діяльності та заходів для її ефективної організації; 2. Аналіз та оцінка комерційної діяльності автосалону; 3. Визначення шляхів оптимізації діяльності автосалону. Структура цієї роботи буде складатися зі вступу, двох розділів, висновків та рекомендацій, списку використаних джерел та додатків.