0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Заходи по організації комерційної роботи роздрібного торговельного підприємства на прикладі супермаркету Пятий Океан (ID:1125203)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 43
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
Зміст ВСТУП …………………………………………………………………………..3 РОЗДІЛ 1.КОМЕРЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ В РОЗДРІБНИХ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ 1.1. Поняття комерційної діяльності і її зміст в роздрібній торгівлі …………………………………………………..6 1.2. Особливості комерційної роботи на роздрібному ринку …………………………………………………..8 1.3. Завдання комерційної діяльності на підприємствах роздрібної торгівлі на сучасному етапі ………………………………………………………13 РОЗДІЛ 2. ЗАХОДИ ПО ОРГАНІЗАЦІЇ КОМЕРЦІЙНОЇ РОБОТИ СУПЕРМАРКЕТУ «П’ЯТИЙ ОКЕАН» 2.1. Характеристика супермаркету «П’ятий океан» ……………...17 2.2. Порядок формування асортименту у супермаркеті «П’ятий океан» ………………………………………………………20 2.3. Організація господарських зв’язків та характеристика основних постачальників ………………………...22 2.4. Організація процесу продажу та обслуговування покупців супермаркету «П’ятий океан» …………………………...24 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПОЛІПШЕННЯ КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ТОВ «П’ЯТИЙ ОКЕАН» 3.1. Удосконалення процесу управління поставками …………….28 3.2. Удосконалення асортиментної політики ……………………...31 3.3. Удосконалення цінової політики ………………………………32 3.4. Удосконалення рекламної діяльності …………………………34 Висновок ………………………………………………………………………...36 Список використаних джерел …………………………………………………38 Додатки ………………………………………………………………………….41
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ В умовах ринкової економіки одним з ключових елементів організації бізнесу є система організації комерційної діяльності. Комерція в сфері товарного обігу - це сукупність комерційних операцій і процесів, спрямованих на ефективну купівлю-продаж і доведення товарів до споживачів з орієнтацією на попит і одержання реального прибутку. Комерційна діяльність є однією з найважливіших галузей людської діяльності, що виникли в результаті поділу праці. Вона полягає у виконанні ряду торгово-організаційних операцій, спрямованих на процес купівлі-продажу товарів та надання торговельних послуг з метою отримання прибутку. Від ефективності організації цих процесів залежить рентабельність торгових організацій. Комерційна діяльність - невід'ємна умова споживчого ринку, сфери комерційного підприємництва, де відбувається обмін грошей на товари і товарів на гроші. Під нею слід розуміти процеси, пов'язані з купівлею і продажем товарів, задоволенням попиту покупців, розвитком цільових ринків товарів, мінімізацією витрат обігу та отриманням прибутку. При закупівлі та постачання товарів вивчається ринок, встановлюються господарські зв'язки з постачальниками, здійснюються комерційні операції, спрямовані на комерційні угоди, укладання контрактів та товарно-грошовий обмін. Комерційна робота повинна супроводжуватися комерційними діями і рішеннями виходячи з умов конкретної зовнішнього середовища і кон'юнктури ринку. При виконанні комерційних функцій слід ґрунтуватися на економічних законах ринку, фінансової політики і комерційному праві. В умовах ринку торговельні підприємства встановлюють принципово нові відносини з партнерами, діють властиві ринковій економіці регулятори, виробляються комерційні принципи, спрямовані на цілеспрямовану купівлю-продаж товарів. Керівник-адміністратор зобов'язаний стати ще й керівником-комерсантом, володіти основами сучасного господарювання та комерційного підприємництва. Вміле і грамотне ведення комерційної діяльності в поєднанні з бажанням служити своїй справі стає основою праці комерційних працівників. Активність, підприємливість, виправданий ризик - неодмінні ознаки комерційних дій. В останні роки, незважаючи на значні труднощі в становленні і розвитку російського ринку, відбувається поступове зміцнення економічної, матеріальної та правової бази для підвищення зацікавленості промислових підприємств і оптово-посередницької ланки в формуванні ринкової діяльності. Комерційна діяльність безпосередньо впливає на ефективне виробництво і впливає на різні показники діяльності підприємства: обсяг реалізації товару, рівень комерційних витрат, показники оборотності і ряд інших. Торгівля є однією з найбільших галузей економіки будь-якої країни, як за обсягом діяльності, так і по чисельності зайнятого в ній персоналу, а підприємства цієї галузі є найбільш масовими. Діяльність торгових підприємств пов'язана із задоволенням потреб кожної людини, схильна до впливу безлічі факторів і охоплює широкий спектр питань організаційно-технологічного, економічного та фінансового характеру, що вимагають повсякденного рішення. Роздрібна торгівля як сфера діяльності забезпечує нормальне функціонування споживчого ринку. Їй властива важлива роль у вирішенні соціально-економічних проблем економіки, її діяльність стимулює розвиток виробництва в цілому і, в тому числі, виробництво товарів і надання послуг. У ході реформування економіки роздрібна торгівля останнім часом зазнала ряд значних позитивних структурних змін, які створили базу для становлення ринкових відносин. Насамперед, змінилися організаційно-правові форми і види підприємств роздрібної торгівлі. На зміну монопольної системі державної торгівлі приходить система вільного підприємництва, заснована на самостійності і незалежності господарюючих суб'єктів. Метою роботи є вивчення комерційної діяльності роздрібного торговельного підприємства і визначення шляхів її вдосконалення. Об'єктом досліджень є супермаркет «П’ятий океан». Предмет аналізу є заходи по організації комерційної діяльності супермаркету «П’ятий океан». Основними завданнями роботи є: 1. вивчення теоретичних основ комерційної діяльності в роздрібних підприємствах; 2. аналіз стану комерційної діяльності в супермаркеті «П’ятий океан»; 3. розробка рекомендацій щодо поліпшення заходів по організації комерційної діяльності в «П’ятий океан».