0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація комерційної роботи із продажу товарів на принципах мерчандайзингу (на прикладі Еко-маркету) (ID:1125685)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 32
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ ТЕХНОЛОГІЇ МЕРЧАНДАЙЗИНГУ 5 1.1. Місце мерчандайзингу в комерційній діяльності торговельного підприємства 5 1.2. Основні завдання та класифікація прийомів мерчандайзингу, як елемента маркетингової діяльності торговельного підприємства 8 РОЗДІЛ ІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ КОМЕРЦІЙНОЇ РОБОТИ ІЗ РОЗДРІБНОГО ПРОДАЖУ ТОВАРІВ НА ПРИНЦИПАХ МЕРЧАНДАЙЗИНГУ В СУПЕРМАРКЕТІ «ЕКО-МАРКЕТ» 14 2.1. Організаційно-економічна характеристика супермаркету 14 «Еко-маркет» 14 2.2. Аналіз інструментів мерчандайзингу, які використовуються супермаркетом «Еко-маркет» 16 2.3. Оцінка ефективності мерчандазингу в супермаркеті «Еко-маркет» 25 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 28 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 29 ДОДАТКИ 32
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність обраної теми полягає у тому, що щодня в найбільші магазини приходять мерчандайзери компаній виробників і постачальників товарів, проводяться спеціальні семінари, в кращих професійних виданнях публікуються статті про мерчандайзингу тих чи інших товарних груп. Оптимізація розміщення товарних груп в торговому залі з урахуванням правил поведінки покупців в магазині і товарного сусідства здатне збільшити продажі в середньому по відділах на 10%. Оптимізація викладки товарів у магазині може принести збільшення доходу на одиницю площі викладення товару на 15%. Спільне використання оптимізації розміщення, викладки та реклами (наприклад, методу «колірного плями») приносить до 25% збільшення продажів по відділу, а по окремих торгових марках (виробникам),щодо яких безпосередньо і застосовується метод «колірного плями» зростання продажів досягає до 90%. За даними досліджень проведених у західних країнах - 80% товарів в магазинах купується під впливом різних імпульсів. До них може ставитися сам товар, зовнішній вигляд якого привертає до себе увагу і гроші покупця, приваблива ціна, додаткова реклама в місці продажу товару. Ще раз, 80% товарів набувається в магазинах не тому що краще, а тому що вони в конкретний момент часу виробляють найбільше сприятливе враження на покупця. Таким чином, торговий зал - це місце, де у продавця є останній шанс показати покупцеві товар, вплинути на його вибір і підштовхнути його купити більше одиниць товару. Причому, знаючи те, що 65% відвідувачів магазинів приймають рішення про покупку перебуваючи в торговому залі. Виходить, що в 9 з кожних 10 покупців, що прийшли в магазин за покупками, немає остаточно сформованого рішення щодо того, наприклад, молоко якої марки вони куплять і куплять чи вони газовані напої. Не використовувати цей шанс - означає добровільно відмовитися від прибутку. Об'єктом дослідження виступає супермаркет «Еко-маркет». Предметом дослідження виступає система комерційної роботи та мерчандайзингу в супермаркеті «Еко-маркет». Мета курсової роботи засвоєння на практиці прийомів мерчандайзингу в комерційній діяльності супермаркету «Еко-маркет». Виходячи з мети курсового дослідження перед нами постають наступні завдання: 1. проаналізувати наукову літературу з питань мерчандайзинга; 2. дослідити організаційно-економічну характеристику супермаркету «Еко-маркет»; 3. практичне застосування технологій мерчандайзингу на досліджувальному підприємстві. Структура роботи. Курсова робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку літератури та додатків.