Організація комерційної роботи із продажу товарів на принципах мерчандайзингу (на прикладі Еко-маркету)  (ID:1125685)
Зміст
ЗМІСТ
ВСТУП	3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ ТЕХНОЛОГІЇ МЕРЧАНДАЙЗИНГУ	5
1.1. Місце мерчандайзингу в комерційній діяльності торговельного підприємства	5
1.2. Основні завдання та класифікація прийомів мерчандайзингу, як елемента маркетингової діяльності торговельного підприємства	8
РОЗДІЛ ІІ.  ОРГАНІЗАЦІЯ КОМЕРЦІЙНОЇ РОБОТИ ІЗ РОЗДРІБНОГО ПРОДАЖУ ТОВАРІВ НА ПРИНЦИПАХ МЕРЧАНДАЙЗИНГУ В СУПЕРМАРКЕТІ «ЕКО-МАРКЕТ»	14
2.1. Організаційно-економічна характеристика супермаркету	14
«Еко-маркет»	14
2.2. Аналіз інструментів мерчандайзингу, які використовуються супермаркетом «Еко-маркет»	16
2.3. Оцінка ефективності мерчандазингу в супермаркеті «Еко-маркет»	25
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ	28
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ:	29
ДОДАТКИ	32
Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність обраної теми полягає у тому, що щодня в найбільші магазини приходять мерчандайзери компаній виробників і постачальників товарів, проводяться спеціальні семінари, в кращих професійних виданнях публікуються статті про мерчандайзингу тих чи інших товарних груп.
Оптимізація розміщення товарних груп в торговому залі з урахуванням правил поведінки покупців в магазині і товарного сусідства здатне збільшити продажі в середньому по відділах на 10%.
Оптимізація викладки товарів у магазині може принести збільшення доходу на одиницю площі викладення товару на 15%.
Спільне використання оптимізації розміщення, викладки та реклами (наприклад, методу «колірного плями») приносить до 25% збільшення продажів по відділу, а по окремих торгових марках (виробникам),щодо яких безпосередньо і застосовується метод «колірного плями» зростання продажів досягає до 90%.
 За даними досліджень проведених у західних країнах - 80% товарів в магазинах купується під впливом різних імпульсів. До них може ставитися сам товар, зовнішній вигляд якого привертає до себе увагу і гроші покупця, приваблива ціна, додаткова реклама в місці продажу товару.
Ще раз, 80% товарів набувається в магазинах не тому що краще, а тому що вони в конкретний момент часу виробляють найбільше сприятливе враження на покупця. 
Таким чином, торговий зал - це місце, де у продавця є останній шанс показати покупцеві товар, вплинути на його вибір і підштовхнути його купити більше одиниць товару. Причому, знаючи те, що 65% відвідувачів магазинів приймають рішення про покупку перебуваючи в торговому залі. Виходить, що в 9 з кожних 10 покупців, що прийшли в магазин за покупками, немає остаточно сформованого рішення щодо того, наприклад, молоко якої марки вони куплять і куплять чи вони газовані напої. Не використовувати цей шанс - означає добровільно відмовитися від прибутку.
Об'єктом дослідження виступає супермаркет «Еко-маркет». 
Предметом дослідження виступає система комерційної роботи та мерчандайзингу в супермаркеті «Еко-маркет». 
Мета курсової роботи засвоєння на практиці прийомів мерчандайзингу в комерційній діяльності супермаркету «Еко-маркет».
Виходячи з мети курсового дослідження перед нами постають наступні завдання: 
1.	проаналізувати наукову літературу з питань мерчандайзинга;
2.	дослідити організаційно-економічну характеристику супермаркету «Еко-маркет»;
3.	практичне застосування технологій мерчандайзингу на досліджувальному підприємстві.
Структура роботи. Курсова робота складається зі вступу, двох
розділів, висновків, списку літератури та додатків.
 
Інші роботи з даної категорії: