066 005 53 74
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Працюємо
без вихідних!
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Електронна комерція в Україні (ID:211919)

Тип роботи: реферат
Сторінок: 14
Рік виконання: 2016
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ 3 РОЗДІЛ 1 Основи та особливості функціонування Інтернет-комерції в Україні 4 1.1. Генезис й еволюція Інтернет-послуг в Україні 4 1.2. Нормативно-правове регулювання 5 1.3. Методична база та стандартизація Інтернет-комерції 6 РОЗДІЛ 2 Практичне відображення можливостей продаж через Інтернет в Україні 8 2.1.Застосування принципів Інтернет-комерції в банківській справі 8 2.2. Принципи втілення ідей електронних продаж в системі юридичного забезпечення 10 Висновок 13 Список літератури: 14
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Перспектива швидкого зниження попиту на персональні комп'ютери з початку 2000 року змушує вітчизняних виробників ПК вдаватися до нових маркетингових ходів та переорієнтовуватися на перспективні сектори ринку. Тому прискореними темпами буде розвиватись Інтернет-комерція, а замість «просто комп'ютерів» компанії продаватимуть готові рішення на їхній базі, які в комплексі вирішуватимуть бізнесові проблеми підприємств. Стрімкий розвиток популярності Інтернету зумовлює об'єднання комп'ютерних фірм з Інтернет-провайдерами, що може призвести до несподіваних наслідків на ринку ПК. Мережа Інтернет давно перестала бути лише екзотичним і невичерпним джерелом інформації, а є доступним засобом зв'язку. Сьогодні Інтернет здатний задовольняти усі потреби бізнесу, в тому числі й ті, що пов'язані з реалізацією товарів та їх придбанням. Йдеться про Інтернет-комерцію — новий вид послуг, що дозволяє використовувати глобальну мережу для ведення бізнесу, здійснення та оплати різноманітних замовлень. Зокрема, не встаючи зі стільця, людина може оплатити через Інтернет рахунки за мобільні засоби зв'язку, міжнародні телефонні переговори, а також придбати чимало товарів.