Удосконалення проведення імпортних комерційних угод (за матеріалами ТОВ ДЦ Україна роздрібний магазин №52 м.Київ) (ID:470760)
Зміст
ВСТУП …………………………………………………………………….....3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПРОВЕДЕННЯ ІМПОРТНИХ КОМЕРЦІЙНИХ УГОД……………………………………….. 6
1.1. Сутність та значення імпортних комерційних угод……………….. 6
1.2. Види імпортних комерційних угод …………………………………..12
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ПРОВЕДЕННЯ ІМПОРТНИХ КОМЕРЦІЙНИХ УГОД НА ТОВ «ДЦ УКРАЇНА» РОЗДРІБНИЙ МАГАЗИН №52……………………………………………… 16
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства ………………………………………………………….………………………. 16
2.2. Аналіз проведення імпортних комерційних угод з іноземними партнерами………..……………………………………………..………………
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ОПТИМІЗАЦІЇ ПРОВЕДЕННЯ ІМПОРТНИХ КОМЕРЦІЙНИХ УГОД НА ТОВ «ДЦ УКРАЇНА» РОЗДРІБНИЙ МАГАЗИН №52………………………………………………………………...……………..
3.1. Сучасні напрями оптимізації проведення імпортних комерційних угод досліджуваного підприємства……………………………………………
3.2. Роль зовнішньоекономічної діяльності в розвитку комерційних зв'язків…………………………………………………………………………….
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ… ………………………………………...40
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………..42
ДОДАТКИ…………………………………………………………………..46
Зразок роботи
Гіпотезою дослідження являється ефективне проведення імпортних комерційних угод, які сприятимуть підвищенню ефективності діяльності досліджуваного підприємства.
Мета роботи – розглянути теоретико-методологічні підходи та практичні аспекти ефективності проведення імпортних комерційних угод «ДЦ Україна» та розробити рекомендації щодо підвищення ефективності діяльності підприємства в даній сфері.
Виходячи з мети дослідження, в роботі поставлені наступні конкретні завдання:
розглянути теоретико-методологічні основи проведення імпортних комерційних угод;
здійснити аналіз ефективності проведення імпортних комерційних угод «ДЦ Україна»;
запропонувати основні шляхи підвищення ефективності проведення імпортних комерційних угод підприємства.
Об’єктом дослідження є «ДЦ Україна» роздрібний магазин №52.
Предметом дослідження є удосконалення проведення імпортних комерційних угод.
Вирішення поставлених у дослідженні завдань здійснено з використанням сучасних загальнонаукових та спеціальних методів: системного підходу – для з’ясування та уточнення сутності поняття «імпортні комерційні угоди»; аналізу та синтезу, індукції та дедукції – для деталізації і уточнення предмету дослідження; коефіцієнтного методу – для визначення ефективності імпортних комерційних угод; табличний – для ілюстрації результатів дослідження; порівняння та узагальнення – для визначення шляхів підвищення ефективності проведення імпортних комерційних угод.
Інформаійною базою дослідження становлять фінансова звітність підприємства за 2018-2020 рр., статут, законодавчі та нормативні акти, статистичні дані, навчальні посібники, матеріали науково-практичних конференцій, монографії та науково-аналітичні статті вітчизняних та зарубіжних авторів з проблематики оцінки ефективності інноваційної діяльності, ресурси мережі Інтернет.
Наукова новизна одержаних результатів випускного кваліфікаційного проекту (роботи) полягає в теоретичному обґрунтуванні та розробці практичних рекомендацій щодо підвищення ефективності проведення імпортних комерційних угод.
Практична значимість даної роботи полягає у проведенні ґрунтованого аналізу організаційно-економічної діяльності, а також комерційної діяльності підприємства, та в оцінці ефективності проведення імпортних комерційних угод товариства на ринку, що дозволить сформувати шляхи підвищення ефективності проведення імпортних комерційних угод.
Апробація наукових досліджень на основі результатів і інформації кваліфікаційної роботи було проведено і обговорювались на X Всеукраїнській студенській науково-практичній конференції «Актуальні проблеми ефективного соціальноекономічного розвитку України: пошук молодих». За результатами даної конференції було опубліковано статтю на тему «Шляхи оптимізації імпортних комерційних угод».
Структурно дана робота складається з вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків.
У першому розділі розглядається теоретичне підґрунтя проведення імпортних комерційних угод, їх особливості в сучасних умовах, система управління імпортними комерційними угодами та методологічні підходи до оцінки їх ефективності.
У другому розділі розглядається організаційно-економічна характеристика діяльності ТОВ «ДЦ Україна» роздрібний магазин №52, комерційна діяльність товариства та оцінка ефективності проведення його імпортних комерційних угод з іноземними партнерами.
У третьому розділі здійснюється по
Інші роботи з даної категорії: