Зміст і значення організації торговельного обслуговування населення (ID:606673)
Зміст
І. Вступ
1.1 Зміст і значення організації торговельного обслуговування
населення……………………………………………………………………… 5
ІІ. Основна частина
2.1 Коротка загальна та економічна характеристика
підприємства ТОВ «Універсам - Полтава».……………………………….. 10
2.2 Торгівля як сфера комерційної діяльності…………………………………20
2.3 Система послуг у роздрібній торгівлі………………………………………26
2.4 Культура та якість торгового обслуговування.
Професійна етика комерсанта………………………………………….........34
ІІІ. Заключна частина
3.1 Висновки і пропозиції щодо покращення організації
торговельного обслуговування в ТОВ «Універсам - Полтава».………..... 42
Список використаної літератури……………………………………………..... 45
Додатки
Зразок роботи
Метою курсової роботи є аналіз організації торговельного обслуговування покупців в сучасних умовах, а також розгляд основних тенденцій цього процесу. В системі обслуговування населення торгівля займає особливе місце. Вона покликана забезпечувати повсякденні потреби населення в продуктах харчування, одязі, предметів домашнього вжитку та інших товарах.
Торговельне обслуговування - це сукупність операцій, які виконуються працівниками магазину при продажу товарів. На кожному роздрібному торговельному підприємстві воно повинне бути організоване так, щоб покупці могли всі необхідні їм товари придбати з найменшими витратами часу і з найбільшими зручностями. Зміст операцій по торговельному обслуговуванню покупців залежить від асортименту товарів і його відповідності попиту населення, форм продажу та додаткових послуг, що надаються покупцям, а також від стану матеріально-технічної бази магазину та інших факторів. У сучасних умовах торговельне обслуговування слід розглядати як системну структуру, що дозволяє забезпечити високу культуру у відносинах з покупцями, більш повно реалізувати професійні якості персоналу, застосовувати сучасні технології та інформаційний вплив у процесі продажу і сприяючу значному підвищенню конкурентоспроможності роздрібного торгівельного підприємства. З соціального боку діяльність торговельних підприємств з обслуговування покупців розглядається як задоволення потреб населення в певних предметах вжитку в обмін на еквівалентну кількість грошових коштів і як особлива цілеспрямована діяльність працівників торгівлі по організації процесу купівлі-продажу в найбільш зручних для покупців умовах, сприяюча повнішому задоволенню конкретних потреб покупця. Для роздрібного торговельного підприємства на першому місці стоять проблеми пошуку ефективних методів торговельного обслуговування, вивчення та прогнозування купівельного попиту на реалізовані в магазинах товари, організація зручної покупцям і ефективної рекламно-інформаційної діяльності, поліпшення режиму роботи торговельного підприємства, скорочення витрат часу на придбання товарів, організація надання торговельних послуг покупцям і т.д.
Сучасна практика торговельного обслуговування розглядає роздрібну торгівлю як комплекс взаємопов'язаних елементів — обслуговуючих підприємств-конкурентів і покупців-споживачів, які в постійній взаємодії між собою утворюють специфічне середовище роздрібної торгівлі.
Інші роботи з даної категорії: