0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

В2В та В2С моделі електронної комерції (ID:851620)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 31
Рік виконання: 2023
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ В2В ТА В2С МОДЕЛЕЙ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ 5 1.1. Поняття та сутність електронної комерції 5 1.2. Порівняльна характеристика В2В та В2С моделей електронної комерції 9 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РОЗВИТКУ В2В ТА В2С МОДЕЛЕЙ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ В УКРАЇНІ 16 2.1. Оцінка стану електронної комерції 16 2.2. Проблеми та перспективи розвитку електронної комерції 21 ВИСНОВКИ 27 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 30
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. Століттям інформаційної революції часто називають ХХІ століття, адже на даний час ми можемо бачити як все швидко розвивається. В житті кожної людини пріоритетні місця посідають нові технології. Адже завдяки розвитку і впровадженню інновацій відбувається прогрес в економіці, в науці, в технологічній та іншій сферах діяльності. Завдяки цьому наше суспільство може розвиватися, а отже і держава в цілому, що не може не радувати. Електронна комерція стала одним із досягнень нашого людства, яка являється частинною електронного бізнесу, що досить стрімко розвивається завдяки прогресу в економіці і в технологіях. Актуальною є дана тема нашого дослідження, адже як було описано вище, сфера електронної комерції піддається стрімкому розвитку, на світовому ринку вона займає більшу частину. І чим більше обертів набирає електронний бізнес, тим більше в цю сферу потрібно продумувати та вводити інновацій, починаючи з підключення Інтернету до більш глобальних нововведень в процес електронної торгівлі. Разом з цим швидкий розвиток інформаційних технологій та впровадження їх в усі сфери бізнесу зумовлює необхідність аналізу понятійного апарату моделей електронної комерції, адже подвійне тлумачення або нерозуміння сутності певних понять може спровокувати різного роду негативні наслідки. Мета дослідження полягає у порівняльному аналізі В2В та В2С моделей електронної комерції. Для досягнення мети необхідно вирішити наступні завдання: - розглянути поняття та сутність електронної комерції; - здійснити порівняльну характеристику В2В та В2С моделей електронної комерції; - оцінити стан електронної комерції в Україні; - описати проблеми та перспективи розвитку електронної комерції в Україні. Об’єкт роботи – В2В та В2С моделі електронної комерції. Предмет роботи – ефективність функціонування В2В та В2С моделей електронної комерції. В процесі роботи була використана низка сучасних загальноекономічних та спеціальних методів дослідження. Зокрема, структурнo-лoгічний та порівняльний аналіз, причинно-наслідкових зв’язків, статистичний метод, синтез, порівняння, логічної аргументації, графоаналітичний метод, графічний, узагальнення та конкретизації. Інформаційною основою курсової роботи стали наукові праці вітчизняних вчених-економістів, закони України, нормативно-правові акти державних органів України. Структура курсової роботи: вступ, 2 розділи, висновок, список використаної літератури. РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ В2В ТА В2С МОДЕЛЕЙ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ 1.1. Поняття та сутність електронної комерції Електронна комерція, або e-commerce являється сферою економіки, коли через інтернет здійснюються торгові і фінансові операції. Якщо говорити простими словами, це будь-яка транзакція, яка здійснена з електронного пристрою, підключеного до мережі. Вона являється аналогом торгового центру, але має більший асортимент і комфорт, так як її можна відвідати, навіть не виходячи з дому. [1] Для комунікації з аудиторією інтернет надає унікальні можливості. Спочатку в США їх гідно оцінили, запустивши в 1979 електронну торгівлю, потім і в Європі поширився перспективний напрям. Китай та країни колишнього Радянського Союзу починаючи з 1981 і вже в кінці 1990-х підхопили естафету. Щомісяця цифрова економіка набирає обертів. Нашу планету населяють приблизно 8 млрд. чоловік, вже підключено більше 7 млрд. пристроїв до інтернету. Тепер значна частина світового фінансового ринку відведена електронній комерції. Електронну комерцію можна визначити як технологію, що здатна забезпечити повний замкнений цикл бізнес-операцій, від замовлення товару/послуги до проведення платежів з використанням цифрових технологій. В цілому «система електронної комерції» надає певну Інтернет- технологію, завдяки якій в учасників системи з’являються такі можливості: – представлення товарів і послуг різних категорій виробниками і постачальниками (зокрема он-лайнових послуг і доступу до інформаційних ресурсів), приймати замовлення клієнтів через Інтернет і їх обробляти; – перегляд каталогів і прайс-листів покупцям (клієнтам) за допомогою використання стандартних Інтернет-браузерів. [6]