Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність дослідження. Століттям інформаційної революції часто називають ХХІ століття, адже на даний час ми можемо бачити як все швидко розвивається. В житті кожної людини пріоритетні місця посідають нові технології. Адже завдяки розвитку і впровадженню інновацій відбувається прогрес в економіці, в науці, в технологічній та іншій сферах діяльності. Завдяки цьому наше суспільство може розвиватися, а отже і держава в цілому, що не може не радувати.
Електронна комерція стала одним із досягнень нашого людства, яка являється частинною електронного бізнесу, що досить стрімко розвивається завдяки прогресу в економіці і в технологіях.
Актуальною є дана тема нашого дослідження, адже як було описано вище, сфера електронної комерції піддається стрімкому розвитку, на світовому ринку вона займає більшу частину. І чим більше обертів набирає електронний бізнес, тим більше в цю сферу потрібно продумувати та вводити інновацій, починаючи з підключення Інтернету до більш глобальних нововведень в процес електронної торгівлі.
Разом з цим швидкий розвиток інформаційних технологій та впровадження їх в усі сфери бізнесу зумовлює необхідність аналізу понятійного апарату моделей електронної комерції, адже подвійне тлумачення або нерозуміння сутності певних понять може спровокувати різного роду негативні наслідки.
Мета дослідження полягає у порівняльному аналізі В2В та В2С моделей електронної комерції.
Для досягнення мети необхідно вирішити наступні завдання:
- розглянути поняття та сутність електронної комерції;
- здійснити порівняльну характеристику В2В та В2С моделей електронної комерції;
- оцінити стан електронної комерції в Україні;
- описати проблеми та перспективи розвитку електронної комерції в Україні.
Об’єкт роботи – В2В та В2С моделі електронної комерції.
Предмет роботи – ефективність функціонування В2В та В2С моделей електронної комерції.
В процесі роботи була використана низка сучасних загальноекономічних та спеціальних методів дослідження. Зокрема, структурнo-лoгічний та порівняльний аналіз, причинно-наслідкових зв’язків, статистичний метод, синтез, порівняння, логічної аргументації, графоаналітичний метод, графічний, узагальнення та конкретизації.
Інформаційною основою курсової роботи стали наукові праці вітчизняних вчених-економістів, закони України, нормативно-правові акти державних органів України.
Структура курсової роботи: вступ, 2 розділи, висновок, список використаної літератури.
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ В2В ТА В2С МОДЕЛЕЙ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ
1.1. Поняття та сутність електронної комерції
Електронна комерція, або e-commerce являється сферою економіки, коли через інтернет здійснюються торгові і фінансові операції. Якщо говорити простими словами, це будь-яка транзакція, яка здійснена з електронного пристрою, підключеного до мережі. Вона являється аналогом торгового центру, але має більший асортимент і комфорт, так як її можна відвідати, навіть не виходячи з дому. [1]
Для комунікації з аудиторією інтернет надає унікальні можливості. Спочатку в США їх гідно оцінили, запустивши в 1979 електронну торгівлю, потім і в Європі поширився перспективний напрям. Китай та країни колишнього Радянського Союзу починаючи з 1981 і вже в кінці 1990-х підхопили естафету.
Щомісяця цифрова економіка набирає обертів. Нашу планету населяють приблизно 8 млрд. чоловік, вже підключено більше 7 млрд. пристроїв до інтернету. Тепер значна частина світового фінансового ринку відведена електронній комерції.
Електронну комерцію можна визначити як технологію, що здатна забезпечити повний замкнений цикл бізнес-операцій, від замовлення товару/послуги до проведення платежів з використанням цифрових технологій.
В цілому «система електронної комерції» надає певну Інтернет- технологію, завдяки якій в учасників системи з’являються такі можливості:
– представлення товарів і послуг різних категорій виробниками і постачальниками (зокрема он-лайнових послуг і доступу до інформаційних ресурсів), приймати замовлення клієнтів через Інтернет і їх обробляти;
– перегляд каталогів і прайс-листів покупцям (клієнтам) за допомогою використання стандартних Інтернет-браузерів. [6]