0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Стартап авіакомпанії (ID:416890)

Тип роботи: інше
Дисципліна:Бізнес плани
Сторінок: 24
Рік виконання: 2020
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ЗМІСТ РОЗДІЛ 1: ВСТУП - Передумови та цілі 4 Мета 1: Визначити завдання управління ланцюгами постачання Мета 2: Проаналізувати застосування Lean Supply Chain Мета 3: Визначити чинники, які враховують проблеми, що можуть виникати у ланцюгах постачання та стратегії поставок, для узгодженого управління ланцюгами постачання РОЗДІЛ 2: ДОКАЗОВА БАЗА 6 2.1. Визначення завдань управління ланцюгами постачання 6 2.1.1. Визначення стійких стандартів ланцюгів постачання 6 2.1.2. Дослідження стійкості ланцюгів постачання 6 2.2. Аналіз застосування Lean Supply Chain 7 2.2.1. Визначення доцільного процесу для досягнення високої кваліфікації 8 2.2.2. Визначення ключових аспектів стійкості в секторі обладнання авіакомпанії 8 2.2.3. Визначення показників ефективності надійного ланцюга постачання 9 2.3. Визначення чинників, які враховують проблеми ланцюга постачання та стратегії поставок, для узгодженого управління ланцюгами постачання 9 2.3.1. Ідентифікація, аналіз та оцінка процесів 9 2.3.2. Характеристика глобальної VSM ланцюга поставок у частині контролю витрат і партнерів 10 2.3.3. Кількісне визначення енергії процесів як менеджменту SCM 11 РОЗДІЛ 3: ДІАГРАМА ГАНТА 11 РОЗДІЛ 4: ВИСНОВКИ ПО ДОСЯГНЕННЯХ І КОЖНОМУ З ЗАСТОСОВАНИХ МЕТОДІВ АНАЛІЗУ 12 4.1. Визначення стійких стандартів ланцюгів постачання в секторі авіакомпаній 12 4.2. Дослідження стійкості ланцюга постачання 14 4.3. Визначення доцільного процесу для досягнення високої кваліфікації 15 4.4. Визначення ключових аспектів стійкості в секторі обладнання авіакомпанії 16 4.5. Визначення показників ефективності надійного ланцюга постачання 16 4.6. Ідентифікація, аналіз та оцінка процесів 17 4.7. Характеристика глобальної VSM ланцюга поставок у частині контролю витрат і партнерів 18 4.8. Кількісне визначення енергії процесів як менеджменту SCM 18 РОЗДІЛ 5: ЗАКЛЮЧНІ ЗАУВАЖЕННЯ 20 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 22
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1: ВСТУП - Передумови та цілі Будь-яка компанія, займаючи певну нішу на ринку, прагне не тільки сталого розвитку, але й завоювання нових цільових ринків, а отже й збільшення прибутків. Шлях від малого бізнесу до великих транснаціональних компаній є головною метою, якої можливо досягти як органічним розширенням, так і шляхом придбання та злиття. У будь-якому випадку, головна проблема, з якою стикаються компанії при досягненні цієї мети, полягає в тому, що може вплинути на їх прибутковість. Одним зі шляхів для досягнення сталого зростання прибутку є досвід роботи. Гнучкий і професійно побудований ланцюг, який дозволяє виробляти, продавати, використовувати чи надавати послуги за найменших витрат та з найвищим рівнем якості та сервісу, може забезпечити стрімке зростання компанії і отримання надприбутків (Petryk I. V., 2016). У науковій літературі в контексті організаційних механізмів підкреслюється важливість переходу до нового типу взаємодії, який грунтується не на функціональній спеціалізації, а на інтеграції управлінських дій, які націлені на підвищення гнучкості виробничо-збутової діяльності підприємств за рахунок отримання специфічних ринкових можливостей, які для окремо взятих компаній не існують (Крикавський Є.В., 2014). Об'єктом управління в ланцюзі постачань є процеси взаємодії його елементів. Дані процеси - предмет вивчення багатьох дисциплін і економічних 20 теорій - стратегічного управління, організаційної поведінки, логістики, управління запасами (Васелевський М., 2012). Головною метою написання цієї роботи є визначення чинників, які впливають на створення надійного ланцюга поставок, який впливатиме на створення бюджетної авіакомпанії в Австралії, з урахуванням показників ефективності, необхідних для перевірки наявності потенціалу для ефективного сприяння надання послуг авіакомпанії. Мета 1: Визначити завдання управління ланцюгами постачання авіакомпанії  Визначення стійких стандартів ланцюгів постачання  Дослідження стійкості ланцюгів постачання Мета 2: Проаналізувати застосування Lean Supply Chain  Визначення доцільного процесу для досягнення високої кваліфікації  Визначення ключових аспектів стійкості в секторі обладнання авіакомпанії  Визначення показників ефективності надійного ланцюга постачання Мета 3: Визначити чинники, які враховують проблеми, що можуть виникати у ланцюгах постачання та стратегії поставок, для узгодженого управління ланцюгами постачання авіакомпанії  Ідентифікація, аналіз та оцінка процесів  Характеристика глобальної VSM ланцюга поставок у частині контролю витрат і партнерів  Кількісне визначення енергії процесів як менеджменту SCM. Сучасні світові тенденції характеризується зміною індивідуального протистояння один до одного на складну топологічну схему, де одне і те ж підприємство може бути і споживачем, і партнером, і конкурентом (Антипенко Є.Ю., 2013). Дослідження техніко-економічного обґрунтування дозволяє визначити, наскільки ефективні ланцюги постачання, необхідні для створення бюджетної авіакомпанії в межах Австралії, спрямовані на визначення конкретних факторів, пов'язаних не лише з економікою, але і з етикою, збереженням навколишнього середовища, ефективністю логістики та пом’якшення задіяних процесів. Завдання дослідження узгоджуються з концепціями управління ланцюгами постачання (SCM), бережливим виробництвом у ланцюгах постачання (SLC) та стійкими ланцюгами постачання (SSC). РОЗДІЛ 2: ДОКАЗОВА БАЗА 2.1. Визначення завдань управління ланцюгами постачання 2.1.1. Визначення стійких стандартів ланцюгів постачання Система управління ланцюгами поставок (SCM) - один з головних видів діяльності будь-якого сектору економіки, який починається від етапу виробництва в місці походження до кінцевого споживчого пункту призначення, вивчаючи всі процеси, пов'язані з життєвим циклом товару. Це тягне за собою внутрішні та зовнішні процеси та їх взаємозв'язок. З іншого боку, більша частина бібліографії підкреслює необхідність розгляду стійкості як концептуальної категорії, утвореної трьома факторами, які включають екологічний, економічний та соціальний. Таким чином, концепція стійкості вважається ключовим фактором управління ланцюгом постачання у всіх галузях економіки, а зокрема у галузі авіаперевезень. Дослідження показують, що майбутні моделі управління логістикою та ланцюгами постачання, особливо в промисловій продукції, повинні інтегрувати параметри стійкості (Varsei & Polyakovskiy, 2017). Пропозиції включають скорочення викидів СО2, зменшення споживання енергії, кращу простежуваність та зменшення заторів, а також традиційні заходи, такі як наявність запасів, скорочення витрат та фінансові показники, що є важливою характеристикою для створення дешевої авіакомпанії для обслуговування австралійського ринку. 2.1.2. Дослідження стійкості ланцюгів постачання У середовищі авіаперевезень виникає потреба сприяти більш інтегрованому, ефективному та естетичному ланцюгу постачання стосовно операційного середовища. Дану потребу ланцюгів постачання австралійська промисловість постійно визначала своєю діяльністю в ASCI (Австралійський інститут ланцюгів постачання). ASCI розробляє декілька науково-дослідних проектів в галузі логістики та управління ланцюгами постачання, в аспектах, пов'язаних з конкретними елементами в ланцюзі постачання. Наприклад, в оптимізації транспортних маршрутів та у моделях взаємозв'язків між двома або більше елементами ланцюга постачання, такими як управління складами з розподілом та транспортом (Varsei & Polyakovskiy, 2017). Він об'єднує всі випадки, показники та результати, пов'язані з екологічним, енергетичним та соціальним впливом логістичних процесів, які доповнюють результати з точки зору операційної та економічної ефективності та результативності. Весь досвід, накопичений у попередніх дослідженнях, дозволив ASCI інтегрувати процеси ланцюга постачання у власну модель системи управління логістикою. Це було зроблено за допомогою самої основи системи управління якістю ISO 9001, яку на сьогодні використовують більше ніж 50 компаній, в тому числі авіакомпаній США та Китаю.