0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування міцевих бюджетів на прикладі міста Ленкорань (ID:1124308)

Тип роботи: звіт з практики
Дисципліна:Бюджетний процес
Сторінок: 59
Рік виконання: 2019
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. 5 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ БЮДЖЕТНОГО ПЛАНУВАННЯ ТА ПРОГНОЗУВАННЯ 5 1.1. Зміст, принципи, завдання бюджетного планування 5 1.2. Особливості доходів місцевих бюджетів, класифікація та джерела їх формування 13 РОЗДІЛ 2. 19 АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА ФОРМУВАННЯ 19 ДОХОДІВ БЮДЖЕТУ МІСТА ЛЕНКОРАНЬ 19 2.1. Аналіз стану формування та виконання доходної частини міського бюджету 19 2.2.Оцінка джерел формування доходів бюджету міста Ленкорань 26 РОЗДІЛ 3. 30 ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ФОРМУВАННЯ ДОХОДІВ МІСЦЕВИХ БЮДЖЕТІВ 30 3.1. Резерви зростання доходної частини бюджету міста Ленкорань 30 3.2. Напрямки підвищення фінансової незалежності органів місцевого самоврядування 36 ВИСНОВКИ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 44 ДОДАТКИ 47
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Однією з найважливіших складових фінансової системи держави є територіальні (місцеві) фінанси, основна частина яких – місцеві бюджети. Для становлення у державі інституту місцевого самоврядування, розмежування функцій і завдань між центральними і місцевими органами влади необхідно підвищити роль місцевих бюджетів, розширити і зміцнити фінансову базу місцевих рад, вирішити ряд проблем, пов'язаних з удосконаленням методів формування і використання бюджетних коштів. Формування місцевих бюджетів дає змогу органам місцевого самоврядування мати фінансову базу для реалізації своїх повноважень, визначених державою, законами, іншими нормативно–правовими актами, забезпечує необхідними ресурсами виконання завдань і соціально–економічного розвитку відповідних адміністративно–територіальних утворень. Порядок формування доходної частини місцевих бюджетів визначається бюджетним законодавством та окремими законами, що регулюють питання зарахування до бюджету окремих доходних джерел. Розподіл загальнодержавних податків, зборів та інших обов'язкових платежів у своїй основі базується на принципах самостійності місцевих бюджетів, їх державної підтримки, територіального формування бюджетних доходів. Доходи місцевих бюджетів повинні дозволяти у повному обсязі вирішувати завдання, покладені на органи місцевого самоврядування. Вони вимагають вдосконалення та забезпечення їх стабільності з метою здійснення видатків на виконання повноважень органами місцевої влади. Їх формування вимагає нових форм і методів планування податків, зборів і обов’язкових платежів та пошуку дієвих інструментів міжбюджетного регулювання на усіх стадіях бюджетного процесу. За цих умов важливе місце відводиться дієвості фінансово–бюджетному законодавству, ефективності системи оподаткування та впливу макропоказників соціально–економічного розвитку на формування доходів місцевих бюджетів на відповідний бюджетний рік та на перспективу. Бюджетне планування у регіоні є початковим етапом усього бюджетування, оскільки тут відбувається визначення принципів бюджетного планування, вибір способів розроблення місцевих бюджетів, формування структури та складу місцевих бюджетів, визначення напрямів міжбюджетних відносин та консолідації бюджетних показників різних рівнів. Сьогодні на формування місцевих бюджетів існує два погляди. Прихильники одного з них вважають, що місцеві бюджети мають формуватися „знизу», тобто, забезпечивши потреби конкретної адміністративно–територіальної одиниці, надлишок коштів передавати до вищих бюджетів. Прихильники іншої точки зору – навпаки, стверджують, що потрібно насамперед забезпечити загальнодержавні потреби, тобто місцевим бюджетам залишати тільки забезпечення мінімальних потреб, і в разі наявності коштів – розподіляти їх між усіма відповідними адміністративно–територіальними одиницями. Метою моєї практики є вивчення особливостей формування доходної частини місцевого бюджету і пошук шляхів підвищення ефективності його формування (на прикладі міста Ленкорань). Виходячи з визначеної мети практики, я поставив перед собою наступні завдання:  дослідження економічного змісту місцевих бюджетів та їх ролі у соціально–економічних процесах;  розкриття економічної сутності та особливостей доходів місцевих бюджетів;  висвітлення задач та функцій місцевих бюджетів, їх призначення і роль у бюджетній системі; проведення аналізу та оцінки формування доходної частини бюджету міста Ленкорань;  створення для міста нових напрямків формування доходів та пошук резервів їх збільшення.