0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування регіонального бюджету ( на прикладі м. Одеса) (ID:1190949)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Бюджетний процес
Сторінок: 57
Рік виконання: 2020
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
Вступ…………………………………………………………………………………3 Розділ І. Загальна характеристика адміністративно-територіальної одиниці і бюджетних відносин………………………………………………………………...5 1.1. Економіко-географічне розміщення міста Одеси. Взаємозв’язки із органами влади щодо формування бюджету………………………………………………….5 1.2.Характеристика нормативно-законодавчої бази щодо формування бюджету…………………………………………………………….……………….17 1.3.Характеристика системи органів управління процесом складання та виконання бюджету…………………………………………………………….......19 Висновки до першого розділу………...…………………………………………...24 Розділ ІІ. Обгрунтування та аналіз основних показників формування бюджету……………………………………………………………………………..26 2.1.Загальна характеристика структури бюджету м. Одеси……………………..26 2.2.Розрахунок податкових надходжень за основними видами податків та їх аналіз…………………………………………………………………………….......29 2.3.Формування бюджету міста за основними показниками з урахуванням розщеплення податків між різними рівнями бюджетної системи……………………………………………………………………………...36 Висновки до другого розділу….…………………………………………………...38 Розділ III. Удосконалення основних показників формування бюджету………..40 3.1. Запровадження нових методів та досвіду розвинених країн світу у плануванні процесу наповнення бюджету адміністративно-територіальної одиниці……………………………….......................................................................40 3.2.Покращення основних показників бюджету та обґрунтування напрямів використання бюджетних коштів………………………….….…………………..43 Висновки до третього розділу…………………………………………………….46 Висновки та пропозиції..........................................................................................47 Список використаних джерел…………………………………………… … ……49
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Провідне місце в системі регулювання економіки держави, створення сприятливого фінансового середовища для швидкого розвитку ринкових відносин, забезпечення макроекономічної рівноваги в економіці належить бюджету. Він є невід’ємною частиною ринкових відносин і одночасно важливим інструментом реалізації державної політики. Бюджет як одна з ланок фінансової системи відображає виробничі відносини, відтворює відносини розподілу й перерозподілу, опосередковує рух грошової маси. Бюджету належить важлива роль у фінансовій системі держави. Через бюджет здійснюється фінансування заходів економічного і соціального розвитку, що мають загальнодержавне значення, а також стосуються міждержавних відносин. За його допомогою перерозподіляється частина фінансових ресурсів між адміністративно-територіальними одиницями України з метою вдосконалення структури суспільного виробництва й забезпечення соціальних гарантій населенню. Бюджет є важливим інструментом держави, через який забезпечується контроль за станом виробництва в цілому. Бюджет є складною економічною категорією, оскільки являє собою систему економічних відносин, що складаються в суспільстві в процесі формування, розподілу й використання централізованого грошового фонду країни, призначеного для задоволення суспільних потреб. Ці відносини мають таку структуру: — між державою й підприємствами в процесі мобілізації доходів, накопичень і фінансування з бюджету; — між державою й населенням в процесі розподілу й перерозподілу національного доходу; — між ланками бюджетної системи при бюджетному регулюванні. Дослідження й аналіз структури зазначених відносин дає змогу зрозуміти економічний зміст бюджету, глибше виявити його роль у розподільчих процесах. Бюджетні відносини, що відображають зміст державного бюджету, функціонують у визначених формах — суспільних і організаційних. Впливаючи на процеси формоутворення бюджетних відносин (шляхом зміни принципів, методів, способів формування доходів і видатків, їх регулювання і т.п.), держава коректує встановлені бюджетні взаємовідносини, регулює канали проходження бюджетних потоків, уточнює пропорції розподілу централізованих ресурсів і забезпечує управління внутрішньо бюджетними відносинами, а через бюджетні відносини — економічними процесами. Таким чином, завдяки організаційним формам внутрішньо бюджетних відносин стає можливим використання бюджету для забезпечення між територіального розподілу суспільного продукту, регулювання народногосподарських пропорцій, управління економічними процесами на макро- і мікрорівні. Місцеві бюджети можна розглядати у двох аспектах. По-перше, як організаційну форму мобілізації частини фінансових ресурсів у розпорядження місцевих органів самоврядування. По-друге, як систему фінансових відносин, що складаються між місцевими та державним бюджетами, а також усередині сукупності місцевих бюджетів. Тому можна стверджувати, що місцеві бюджети — це балансові розрахунки доходів і витрат, які мобілізуються й витрачаються на відповідній території. Водночас місцеві бюджети слід розглядати як важливу фінансову категорію. Місцеві бюджети є основним каналом доведення до населення кінцевих результатів суспільного виробництва, що спрямовуються на суспільне споживання. Об’єктом дослідження даної курсової роботи є бюджет міста Одеси. Предметом дослідження є процес формування основних бюджетних показників, ознайомлення з методиками аналізу та розрахунку податкових надходжень до місцевого бюджету.. Мета роботи – ознайомлення з методикою розрахунку бюджетних показників міста Одеси, аналіз даних показників бюджетної ефективності та розробка заходів щодо покращення якості формування місцевого бюджету. Представлена курсова робота складається із трьох розділів.