0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розрахунково-графічна робота на тему "Види і зміст фінансових планів" (ID:814611)

Тип роботи: розрахункова робота
Дисципліна:Бюджетний процес
Сторінок: 22
Рік виконання: 2022
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ…………………………………………………………………………..3 Розділ 1. Види і зміст фінансових планів……………………. ……....….....4 1.1. Сутність та методи фінансового планування……………….……..........4 1.2. Види фінансового планування…...…………………………………........8 Розділ 2. Система фінансового планування……………... ……………….11 2.1. Система та принципи фінансового планування…...……….………...13 Розділ 3. Практична частина…………………………………………….…16 3.1. Задача…………………………………………………………………...16 Висновки…………………………………………………………………….21 Список використаної літератури і джерел………………………………...23
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Сучасна підприємницька діяльність характеризується невизначеністю через нестабільність зовнішнього середовища. Тому система фінансового планування підприємства потребує належного об’єктивного застосування в удосконаленні та підвищенні ефективності фінансового планування. Без фінансового планування підприємство не може забезпечити стабільне фінансове становище, сформувати необхідні фінансові ресурси для фінансової діяльності та розвитку. Зростаюча інформаційна невизначеність і нестабільність навколишнього середовища означають, що фінансові плани реалізуються за умов, відмінних від запланованих. У сучасних умовах, коли конкурентоспроможність підприємств усіх форм власності, їх міцне становище на ринку товарів та послуг багато в чому залежить від вибору можливості забезпечення фінансової стійкості, зацікавленості економістів у фінансовому плануванні та форм і методів контролю виконання фінансового плану зростає. Роль фінансового планування у господарській діяльності зазнала кардинальних змін, що супроводжувалися значними змінами у системі планування загалом. Фінансове планування включає всі операційні процеси, пронизує і пов'язує в один ланцюг маркетинг, кадрове і виробниче планування. За допомогою фінансового планування уточнюються планові прогнози, визначаються супутні завдання та порядок їх виконання задля досягнення обраної мети. Важливість та актуальність усіх цих питань привернули значний інтерес та увагу науковців до вивчення корпоративного фінансового планування діяльності підприємства. Обрана тема є і буде актуальною як для великих та середніх, так і для малих підприємств, адже фінансове планування займає значну роль у майбутньому розвитку кожного суб’єкта господарювання. 1.1. Сутність та методи фінансового планування Планування є важливою частиною ділової практики. Багаторічний досвід зарубіжних та українських компаній показав, що недооцінка планування в умовах ринку, його мінімізація часто призводить до значних економічних втрат. Успішні підприємства проводять не тільки довгострокове планування, а й детальну розробку поточних оперативних планів для кожного відділу, кожного робочого місця. Календарні графіки (десятирічні, місячні, квартальні, піврічні) визначають цілі підприємства, містять інформацію про замовлення, наявність матеріальних ресурсів, ступінь завантаження виробничих потужностей та їх використання з урахуванням тривалості виконання кожного завдання. В календарні плани входять витрати на відновлення об’єктів, заміну обладнання, оновлення продукції, навчання працівників тощо. План потрібен не тільки для великих і середніх, але і для малих компаній. Використання людських і матеріальних ресурсів регламентується згідно до норм і нормативів. Нормативність пред'являє вимоги до ефективного використання ресурсів та результатів управління... До об’єктів планування відносяться: - доходи підприємства; - взаємовідносини з державним бюджетом і державними позабюджетними фондами; - обсяг капіталовкладень, інших форм інвестування фінансових ресурсів (зокрема участь на ринку цінних паперів); - обсяг довготермінових кредитів банків на інвестиційні заходи; - потреба підприємства у власних оборотних коштах і джерела її покриття. Мета фінансового планування полягає у забезпеченні виробничого процесу необхідними джерелами фінансування. Основні завдання фінансового планування представлені на наступному зображенні (рис. 1.1). Методами, що застосовуються на практиці фінансового планування є: - метод економічного аналізу; - нормативний метод; - метод балансових розрахунків; - метод грошових потоків; - метод багатоваріантності; - метод економіко-математичного моделювання [7]... 1.2. Види фінансового планування Фінансове планування на підприємстві охоплює три основних його види: 1. Прогнозування фінансової діяльності. 2. Поточне планування фінансової діяльності. 3. Оперативне планування фінансової діяльності. Кожному з вищенаведених видів фінансового планування відповідають певні форми представлення його результатів, що наведені у наступній таблиці (табл. 1.1)... Усі три види фінансового планування взаємопов’язані і виконуються в певному порядку. Першим кроком фінансового планування є прогнозування фінансової діяльності, яке визначає цілі для поточного планування. Поточне планування фінансової діяльності у свою чергу є основою для подальшого оперативного планування. Найбільш складним етапом планування є прогнозування фінансової діяльності і розроблення фінансової стратегії підприємства, що вимагає високої кваліфікації виконавців... 3.1. Задача Для забезпечення необхідного рівня платоспроможності та запобіганню касовим розривам, що призводить до необхідності сплати додаткових штрафів, пені та різноманітних санкцій керівництво підприємства було прийнято рішення про розроблення наступних шести місяців з помісячною деталізацією бюджету руху грошових коштів. Відповідно до вихідних даних (додаток Б) залишок коштів підприємства на початок планового бюджетного періоду становитиме 5 тис. грн. При цьому відповідно до укладених контрактів на постачання сировини підприємство протягом шести місяців бюджетного періоду планує придбати сировини в обсягах 25, 31, 42, 23, 56, 27 тис. грн. відповідно. Згідно з умовами оплати за сировину воно повинно сплатити за придбання кожного обсягу сировини 50 % у цьому ж місяці, 30 % – у наступному та 20 % – у другому місяці після отримання сировини. При цьому першого місяця планового бюджетного періоду підприємство планує розрахуватися з постачальниками за раніше придбану сировину 12 тис. грн. Відповідно до запланованого бюджету руху грошових коштів підприємство щомісяця планує здійснювати наступні платежі: – транспортній організації, яка його обслуговує, 11% від обсягу придбаної сировини за надані послуги з перевезення вантажів; – орендні платежі у сумі 3 тис. грн.; – комунальні платежі у сумі 3 тис. грн.; – рекламні платежі 7 тис. грн.; – на ремонтно-обслуговуючі роботи – 4 тис. грн. У плановому бюджетному періоді фонд оплати праці на підприємстві 36 тис. грн., при цьому планується здійснювати оплату праці таким чином: 40 % виплачується авансом у тому ж робочому місяці, 60 % виплачується на початку наступного місяця. Також на засадах укладених зі споживачами договорів, підприємство планує реалізувати щомісяця готової продукції на суми 84, 95, 99, 79, 110, 92 тис. грн. відповідно й згідно з умовами оплати отримати за відвантажену продукцію 60 % суми у цьому ж місяці, 30 % – у наступному місяці, 10 % – у другому після відвантаження продукції місці. При цьому в першому місяці планового бюджетного періоду підприємство ще планує отримати виручку за раніше відвантажену продукцію 12 тис. грн. Розв'язання... Отже, за результатами плану-графіку надходжень грошових коштів від реалізації готової продукції, що наведено у таблиці 3.1, підприємство у першому місяці планує отримати надходження у сумі 84 тис. грн. За другий місяць надходження підприємства повинні зрости і загальна сума, як показує план-графік, буде становити 95 тис. грн. Загальна сума надходжень на, заплановані підприємством, шість місяців від реалізації готової продукції становить 523,2 тис. грн... Отже, згідно з аналізом надходжень та видатків аналізованого періоду можна сказати, що отриманий результат є досить привабливим для підприємства. Протягом першого-четвертого місяців спостерігається приріст сальдо на кінець періоду, у п’ятому місяці... Висновки Отже, використання фінансового планування на підприємстві є необхідною умовою успішного та стабільного функціонування підприємства та...