0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Есе Моделі ціноутворення на світових товарних ринках «комерційна» і «некомерційна» (ID:651925)

Тип роботи: інше
Сторінок: 12
Рік виконання: 2022
Вартість: 120
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Основна частина Висновки Список використанних джерел та літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми. Ціна є одним із елементів управління ринковим механізмом господарювання та відображає закономірності розвитку економіки та кон'юнктуру товарного ринку. Одночасно ціна – найважливіший показник кожному за конкретного підприємства, т. до. визначає розмір його прибутків і прибутку, т. е. фінансове благополуччя. Тому фахівці вищої кваліфікації (економісти, комерсанти, маркетологи, бухгалтери, банкіри, ріелтори та ін.) повинні володіти інформацією щодо цін та ціноутворення та приймати економічно обґрунтовані цінові рішення. Ціна – елемент, властивий економіці будь-якого типу, заснованої на товарно-грошових відносинах, оскільки опосередковує їх, але формуються та діють ціни у різних системах по-різному. Оскільки ціна одна із важелів управління процесами, які у економіці, вона тісно пов'язані з типом господарювання – методологія ціноутворення, властивості, функції і види цін відповідають механізму функціонування системи управління.
Інші роботи з даної категорії: