0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Управління документообігом в організації (ID:834762)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 29
Рік виконання: 2023
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. НОРМАТИВНА БАЗА ОРГАНІЗАЦІЇ ЯК ПІДСИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ДОКУМЕНТООБІГОМ 1.1 Характеристика інформаційної підсистеми управління 1.2 Поняття та типологія нормативних документів організації РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ДОКУМЕНТООБІГУ ДЛЯ ПІДПРИЄМСТВА 2.1 Програма дослідження документообігу на підприємстві 2.2 Аналіз документообігу на підприємстві РОЗДІЛ 3 ЗАХОДИ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ДОКУМЕНТООБІГУ ПІДПРИЄМСТВА 3.1 Автоматизації діловодства як вирішення проблем у нормативному забезпеченні та документообігу 3.2 Обґрунтування пропозиції щодо впровадження на підприємстві електронного документообігу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Сьогодні стало очевидним, що успіх бізнесу залежить не тільки від фінансових результатів. Належне та повне документування справ має велике практичне значення. Важливо приділяти підвищену увагу документообігу на кожному етапі діяльності компанії – від державної реєстрації до укладення договорів з партнерами. Робочий процес сучасного ділового життя характеризується різноманітністю документів і різними маршрутами їх руху під час обробки, накопичення та зберігання величезних обсягів інформації. «Паперовий» документообіг перестає бути ефективним, ускладнює роботу керівників, які займаються безпосередньою обробкою документів, і відповідальних за управління бізнес-процесами, а також призводить до зростання витрат та зниження загальної ефективності підприємства. Документи є основними джерелами інформації підприємства, робота з якими потребує належної організації. Документи забезпечують інформаційну підтримку прийняття управлінських рішень на всіх рівнях і супроводжують проведення всіх бізнес-процесів. Документообіг - це безперервний процес, який об’єктивно відображає документальну діяльність підприємства і дозволяє оперативно керувати нею. Гори паперового сміття, довгі пошуки потрібного матеріалу, втрати, дублікати документів, затримки у відправці та отриманні, помилки співробітників - це далеко не повний перелік проблем, які виникають через поганий документообіг. Все це може сильно уповільнити, а у виняткових випадках і повністю паралізувати роботу компанії. Окремо слід виділити проблеми підприємств з географічно віддаленими підрозділами. Ефективний документообіг є обов’язковим елементом дієвого управління компанією. З точки зору правильної організації фінансового та управлінського обліку він також є вкрай важливим, тому його не можна розглядати ізольовано від конкретних бізнес-процесів підприємства. Цим пояснюється актуальність теми курсової роботи. Метою курсової роботи є виявлення недоліків системи документообігу організації та розробка пропозицій щодо їх усунення. Для досягнення мети необхідно вирішити низку завдань: - вивчити теоретичні засади документообігу на підприємстві; - описати нормативне забезпечення організації як підсистеми управління; - визначити основні види нормативних документів в організації; - розробити рекомендації щодо вдосконалення системи нормативного забезпечення ТОВ «ПромСервіс». Об’єктом дослідження є система організації та ведення корпоративної документації. Предметом дослідження - документообіг та діловодний технологічний цикл на підприємстві ТОВ «ПромСервіс».
Інші роботи з даної категорії: