0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Блогінг як бізнес модель сучасної цифрової економіки (ID:412914)

Тип роботи: магістерська
Сторінок: 71
Рік виконання: 2018
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
Зміст ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ БЛОГІНГУ ЯК БІЗНЕС МОДЕЛІ СУЧАСНОЇ ЦИФРОВОЇ ЕКОНОМІКИ 7 1.1. Етапи еволюції бізнес моделей 7 1.2. Чинники зміни бізнес моделей 17 Висновок до розділу 1 20 РОЗДІЛ 2. МЕРЕЖЕВА ЕКОНОМІКА СУЧАСНЕ СЕРЕДОВИЩЕ 21 2.1. Мережеві форми у бізнесі 21 2.2. Сучасні тенденції розвитку мережевої економіки 32 Висновок до розділу 2 41 РОЗДІЛ 3. БЛОГІНГ – ВЛАСТИВОСТІ І ФОРМИ СУЧАСНОГО БІЗНЕСУ 42 3.1. Зміст і ознаки блогінгу в бізнесі 42 3.2. Сучасне становище блогінгу в Україні 52 Висновок до розділу 3 62 ВИСНОВОК 63 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 65 ДОДАТКИ 70 Звертайтесь. ел.пошта irenka@i.ua Fb https://www.facebook.com/profile.php?id=100017248744751
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП За нинішніх умов глобальної кризи, стандартні бізнес-моделі поступово втрачають їх ефективну і конкурентоспроможну здатність. Вітчизняні організації, де використовувалися дані бізнес-моделі, знаходяться на стадії розорення, вагомих витрат і виходу з ринку. І навпаки, низка бізнес-моделей, не актуальних в передкризовий період, виявляють високу ефективність за кризових умов і допомагають організаціям, які їх використовують, новітні можливості задля підвищення і розширення бізнесу. Використання в майбутньому неефективного набору бізнес-моделей, а також повільність впровадження нових і низького темпу переходу до них може призвести до помітних фінансових збитків і втрат організаціями перспективи залишатися «на плаву», а займати лідируючі позиції – і поготів. Криза являється шансом для багатьох організацій здійснити помітне посилення своїх ринкових позицій, шляхом використання недоступних раніше стратегічних можливостей, зокрема - блогінгу. Питання вивчення блогінгу як бізнес - моделі сучасної цифрової економіки досліджувалося у багатьох працях українських та зарубіжних науковців, зокрема: Алакозова П.А., Бебик В.С., Бондар В.П., Бойченко К.С., Бугорський В.Н., Васильєв Ю.Ю., Вітер М.Б., Грабар О.І., Дубов В.Д., Дяглов С.А., Ермолова Н.А., Загорна Т.О., Іртищева І.О., Касатонова І.А., Кіт А.В., які робили численні спроби відображення складових блоргінгу, його впливу та переваг на фоні інших бізнес-моделей. Однак, попри велику чисельність робіт щодо тематики даної дипломної роботи, досі залишаються дискусійними питання покращення та швидкого пристосування підприємства до нового виду сучасної цифрової економіки- блогінгу. Метою даної магістерської роботи є дослідження поняття, процесу та особливостей блогінгу як бізнес моделі сучасної цифрової економіки. Відповідно до мети були поставлені такі завдання: - розглянути теоретичні основи блогінгу як бізнес моделі сучасної цифрової економіки; - проаналізувати мережеву економіку як сучасне середовище; - визначити властивості і форми сучасного бізнесу, зокрема блогінгу; - зробити висновки. Предметом роботи є блогінг. Об’єктом роботи являється блогінг як бізнес модель сучасної цифрової економіки. Методичну базу дослідження складають методи збору, систематизації та аналізування даних. Зокрема такі: - системний аналіз - для деталізування і розчленування об’єкта дослідження на окремі важливі складники; - синтез - для узагальнення аспектів методик запровадження блогінгу в конкретну бізнесову діяльність; - аналогія - для вивчення відповідності української та іноземної практики; - абстрагування - для формування узагальнених висновків на базі системного аналізу і синтезу теорії й практики створення системи бізнесу з використанням блогінгу; - конкретизація - для обґрунтовування суті блогінгу; - монографічний - для дослідження теоретичних розробок українських та іноземних науковців відносно застосування блогінгу як бізнес моделі сучасної цифрової економіки. Методи дослідження засновані на вивченні та конструктивному аналізі наукової літератури з проблеми дипломної роботи. Основним підгрунтям для роботи стали напрацювання теоретичного характеру в сфері економічної та інших суміжних наук. Для наукового дослідження проблематики було використано засади історизму, об’єктивізму, системності, всебічності, наступності. Комплексний характер роботи забезпечує творче застосування і інтеграція загальнонаукової та спеціальної методики, зокрема історіографічного аналізу і синтезу, історико-хронологічних, історико-порівняльних, системно-структурних, історико-генетичних, історико-типологічних та деяких інших методів дослідження, а також системних, міждисциплінарних і плюралістичних підходів до аналізу історії скупчення історичної інформації на базі комплексного історіографічного аналізування сукупної кількості наукових напрацювань у даному напрямі, які володіють спільною просторово-хронологічною локалізацією та предметною областю. Наукова новизна дипломної роботи заключається у тому, що вона являється першим дослідженням з доведеними підсумками і містить комплексний аналіз здобутків вітчизняних та зарубіжних праць щодо блогінгу, виділено особливості, які потребують вагомої уваги. Також наукова новизна роботи полягає в розробці наукової роботи щодо блогінгу та підтвердженні гіпотези, що блогінг являється бізнес моделлю сучасної бізнес економіки з урахуванням наявних змін у практиці, механізму впровадження якісних новацій у даній сфері. До найбільш вагомих результатів, що відбивають новизну дипломного дослідження, віднесені такі теоретичні положення і практичні рекомендації, які виносяться на захист: - удосконалено розподіл основних етапів блогінгу; - обґрунтовано нове співвідношення особливостей, перваг та ознак блогінгу; - продеталізовано трансформацію сучасні тенденції розвитку мережевого бізнесу. Рівнем наукового осмислення проблеми, виявленим у ході аналізування доробку вітчизняних та іноземних дослідників, можна зорієнтувати науковців на подальші напрацювання недостатньо вивчених аспектів, сприяти звертання дослідницьких пошуків до комплексного їх аналізування, а відтак формування відповідних праць узагальнюючого характеру. Систематизована та впорядкована фактологічна інформація, її інтерпретація, можуть використовуватися у підготовці навчальних посібників, підручників з економіки, макроекономіки, мікроекономіки, бізнесмоделювання, а також в процесі викладання вказаних дисциплін у вищій та середній школах. Практична значимість даної роботи заключається в тому, що результативний матеріал теоретичного дослідження може бути використаний при аналізі блогінгу як бізнес моделі сучасної цифрової економіки. Висновки і пропозиції, що містяться в дипломній роботі, можуть бути використані: - у науково-дослідній галузі – положення й висновки дипломної можуть стати підставою для подальшої розробки проблем блогінгу в бізнесі; - у правозастосовній діяльності – при вдосконаленні нормативно-документального забезпечення застосування блогінгу; - у навчальному процесі – під час вивчення курсу економічної діяльності, мікроекономіки. Структура дипломної роботи зумовлюється метою і задачами роботи і включає вступ, три розділи, що мають шість підрозділів, висновки, список використаних джерел (52 найменування). Дана дипломна робота включає 26 рисунків, 1 таблицю. Загальний обсяг роботи – 72 сторінки, з яких 63 - основний текст. РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ БЛОГІНГУ ЯК БІЗНЕС МОДЕЛІ СУЧАСНОЇ ЦИФРОВОЇ ЕКОНОМІКИ 1.1. Етапи еволюції бізнес моделей Сучасними економічними умовами, динамічними трансформаціями, вимагається від керівників постійний перегляд організації компаній. Вирішуючи ці задачі головним об’єктом досліджень та оцінювань для керівників виступають бізнес-моделі компанії, грамотне виявлення складників яких дасть змогу забезпечити високоефективну роботу компанії, визначити наявну проблематику і методи потенційного розвитку. Перед дослідженням етапів еволюції бізнес - моделей доцільно визначити сутність самого терміну «бізнес - модель». Попри поширеність застосування терміну «бізнес-модель», нині не має універсального трактування даного терміну. Дослідниками робляться підходи до трактування моделі бізнесу з різних точок зору, трактуючи її як: набір дій, завдяки яким формується цінність за умов застосування сприятливої можливості [13, c.16]; система, якою відображається, які дії виконуються компанією, як вони і коли [14, c.202]; спосіб, завдяки якому компанією надаються кінцевому споживачу товари та послуги [2, c.44]; складова ланцюжка цінностей між ресурсним забезпеченням та економічною результативністю [3, c.210]; історія, яка пояснює, як діє організація [16, c.104]; опис створення організацією економічних, соціальних та інших цінностей [18, c.39]. І попри синхронність тверджень щодо використання бізнес-моделей з метою покращення методів і засобів розширення